Kwaliteit training
Service en klantvriendelijkheid

Anoniem Anoniem

De dag ging snel door de snelle opvolging van de onderwerpen. De groep was groot genoeg daardoor was er voldoende aandacht.
Misschien thuis al een paar opdrachten oefenen zodat je nog meer...
Misschien thuis al een paar opdrachten oefenen zodat je nog meer houvast hebt tijdens de cursusdag

Natascha de Vogel

Uitgebreide uitleg en leerstof om het Nederlands op te frissen.
Zeker de moeite waard om deze cursus te volgen en in de toekomst toe te passen in mijn werkzaamheden.
de locatie en...
Uitgebreide uitleg en leerstof om het Nederlands op te frissen.
de locatie en ervaring heb ik als prettig ervaren.

Tijmen Harmanny

Goede trainer welke veel nuttige taal informatie verstrekt. Hij verstrekt tips en handige ezelsbruggetjes om dingen goed te onthouden. Hiermee kan ik taalkundig verder mee. Goede bereikbare locatie,... Goede trainer welke veel nuttige taal informatie verstrekt. Hij verstrekt tips en handige ezelsbruggetjes om dingen goed te onthouden. Hiermee kan ik taalkundig verder mee. Goede bereikbare locatie, goede faciliteiten, lekkere en zeer uitgebreide lunch.

Laura

Het was een zeer leerzame en interessante cursus. In korte tijd heb ik echt heel veel geleerd. Het was interactief, waarbij theorie werd afgewisseld met individuele en groepsoefeningen. Er was veel... Het was een zeer leerzame en interessante cursus. In korte tijd heb ik echt heel veel geleerd. Het was interactief, waarbij theorie werd afgewisseld met individuele en groepsoefeningen. Er was veel ruimte voor vragen, maar het programma liep vlot door. Gea had veel kennis van zaken. Aanrader!

koen straver

Gea is geduldig, geeft duidelijke instructies en staat met veel enthousiasem voor de groep. Ik heb veel geleerd over structuur aanbrengen en valkuilen waar ik dagelijks intrap. Ik kan echt met een... Gea is geduldig, geeft duidelijke instructies en staat met veel enthousiasem voor de groep. Ik heb veel geleerd over structuur aanbrengen en valkuilen waar ik dagelijks intrap. Ik kan echt met een nieuwe set aan tools en vaardigheden stukken gaan schrijven. Het is eigenlijk een must voor beginnende beleidsmakers.

anoniem anoniem

De training is erg praktisch. Gea is een fijne trainer. Ik ga met veel concrete tips terug naar de praktijk. Ook de voorbeeldteksten die ik tijdens de training kreeg zijn van grote waarde.

de Jager

Er wordt in een relatief korte tijd veel behandeld, er is veel achtergrond informatie (kost wel tijd om dat allemaal goed te doorgronden). De gebruikte voorbeelden zijn duidelijk en voor de praktijk... Er wordt in een relatief korte tijd veel behandeld, er is veel achtergrond informatie (kost wel tijd om dat allemaal goed te doorgronden). De gebruikte voorbeelden zijn duidelijk en voor de praktijk direct toepasbaar. Je kan je eigen praktijkvoorbeelden inbrengen.
Prettige trainer, luistert goed en legt goed uit. Komt ervaren over.
Inhoudsopgave van de dag kan beter. Bv dat de lunch wordt verzorgd. locatie is prima

Goed-gefundeerde cursus. Alle delen van een wetenschappelijk artikel met de specifieke vereisten voor het Engels zijn aan bod gekomen. Ook meer algemene tips werden behandeld. De enthousiaste... Goed-gefundeerde cursus. Alle delen van een wetenschappelijk artikel met de specifieke vereisten voor het Engels zijn aan bod gekomen. Ook meer algemene tips werden behandeld. De enthousiaste trainer zorgde voor een fijne, constructieve sfeer, en legde de stof duidelijk uit. De meerderheid van de bijeenkomsten bevatte een gedeelte waarin peer-feedback werd gegeven in break-out-rooms. Dit was opzich prima en nuttig, maar soms werd de gehanteerde methode wat eentonig en voorspelbaar.

konst

Erg leerzame training hoe je het beste een persbericht kan schrijven. Leuk dat de andere deelnemers op hetzelfde niveau zitten bij verschillende organisaties. Dit helpt inzichten te verkrijgen waar... Erg leerzame training hoe je het beste een persbericht kan schrijven. Leuk dat de andere deelnemers op hetzelfde niveau zitten bij verschillende organisaties. Dit helpt inzichten te verkrijgen waar anderen ook tegenaan lopen.

Remi Kuchler

Erg interessante training. Omvatte meer dan alleen het schrijven van een persbericht. Leuk en interactief. We konden met onze eigen persberichten goed tegen het licht houden en met de nieuwe theorie... Erg interessante training. Omvatte meer dan alleen het schrijven van een persbericht. Leuk en interactief. We konden met onze eigen persberichten goed tegen het licht houden en met de nieuwe theorie nieuwe inzichten op doen.

Ook goede lunch