Service en klantvriendelijkheid
Kwaliteit vertaling/training/tekstredactie

Celine Schopping

De training was erg goed. Veel klassikaal besproken en interactief. Voel dat ik meer vertrouwen heb in het schrijven van teksten en dat de regels weer duidelijker zijn. Peter was heel enthousiast en... De training was erg goed. Veel klassikaal besproken en interactief. Voel dat ik meer vertrouwen heb in het schrijven van teksten en dat de regels weer duidelijker zijn. Peter was heel enthousiast en vertelde heel rustig, daarnaast vond hij het niet erg om soms moeilijke onderdelen nog een keer uit te leggen. Dit was erg fijn! Ik kijk daarom erg positief terug op deze training.

Nieuwenhuizen

Erg leuke en inspirerende training. Peter gebruikt actuele voorbeelden en neemt je zo op deze manier mee tijdens de training. Daarnaast worden deelnemers geactiveerd om mee te denken en doen. Tot... Erg leuke en inspirerende training. Peter gebruikt actuele voorbeelden en neemt je zo op deze manier mee tijdens de training. Daarnaast worden deelnemers geactiveerd om mee te denken en doen. Tot slot worden de behandelde onderdelen direct actief getoetst waardoor je direct ziet wat je geleerd hebt.

Van Boven

Duidelijke uitleg. Ik heb de -dt's nooit gesnapt en nu was het eindelijk duidelijk.

De trainer was goed en duidelijk. Maakte de taal duidelijk en gaf me veel tips. Hierdoor ben ik gemotiveerd om meer met taal te doen.

Van de Laar

Ik vond het een fijne opfriscursus. Je schrijft voornamelijk vanuit de automatische piloot. Het enige wat ik zou aanpassen, zijn de woorden die nauwelijks in het dagelijks leven worden gebruikt.

Jacqui Evans

Veel gerichte tips en voorbeelden uit de praktijk. Ruim voldoende theorie, waarmee ik thuis nog aan de slag kan. Kleine groep waardoor veel diepgang. Kan ik van harte aanbevelen!
Had net iets...
Had net iets meer aandacht voor de persoonlijk aangeleverde tekst fijn gevonden, maar het was bekend dat niet erin zat.

Erica Blokker

Amal gaf op een enthousiasme manier deze workshops. Had een bepaalde structuur voor ogen om de workshops vorm te geven echter, sloot ook naadloos aan op onze vragen en wensen. Grote flexibiliteit.... Amal gaf op een enthousiasme manier deze workshops. Had een bepaalde structuur voor ogen om de workshops vorm te geven echter, sloot ook naadloos aan op onze vragen en wensen. Grote flexibiliteit. Daarnaast helder verhaal. Hoog spreektempo (ook door enthousiasme), hierdoor voor mij af en toe moeite om te volgen.
Verder, veel aan gehad en input om beter en gerichter te schrijven.

Z. Verhoef

Goede ervaring met begrijpelijk schrijven B1 van Linda den Braven. Theorie wordt gelijk toegepast met oefeningen. Er is voldoende tijd en ruimte om dit gezamenlijk te bespreken. De inhoud van deze... Goede ervaring met begrijpelijk schrijven B1 van Linda den Braven. Theorie wordt gelijk toegepast met oefeningen. Er is voldoende tijd en ruimte om dit gezamenlijk te bespreken. De inhoud van deze cursus is direct toe te passen in mijn werk.

Madeleine Jansen

Leuke en duidelijke training. Heel fijn dat we veel oefeningen hebben gemaakt. Dat werkt toch het beste.
Linda is prettige trainer met ontzettend veel kennis en ervaring. Ik kan deze training iedereen aanraden.

Nils ten Brinke

Zeer goede training met veel voorbeelden van hoe het beter en eenvoudiger geformuleerd kan worden zonder concessies te doen aan de inhoud. Het was boeiend en interessant. Volop ruimte voor vragen en... Zeer goede training met veel voorbeelden van hoe het beter en eenvoudiger geformuleerd kan worden zonder concessies te doen aan de inhoud. Het was boeiend en interessant. Volop ruimte voor vragen en voorbeelden. Ook was er ruimte voor reflectie. B1 is geen wetenschap met dingen die absoluut wel en niet moeten, maar wel is me bijgebracht hoe je praktisch formuleert en dichter bij je doel komt. Goede voorzieningen ook voor laptop en oefeningen, perfecte traingingslocatie.

Chao Yin

Amal is a good teacher, he discussed every question we have and listen carefully about our problems in writing. I think this course should be a middle level english class but also friendly to... Amal is a good teacher, he discussed every question we have and listen carefully about our problems in writing. I think this course should be a middle level english class but also friendly to beginners. Many discussion about tense and paragraph structure were given in this course.