Service en klantvriendelijkheid
Kwaliteit vertaling/training/tekstredactie

Andrea Stam

Heel fijn. Veel concrete tips gekregen. veel hulp gekregen tussendoor. Veel voorbeelden. Veel opdrachten tussendoor. Mijn eigen valkuilen zijn mij nu echt duidelijk geworden en daardoor weet ik nu... Heel fijn. Veel concrete tips gekregen. veel hulp gekregen tussendoor. Veel voorbeelden. Veel opdrachten tussendoor. Mijn eigen valkuilen zijn mij nu echt duidelijk geworden en daardoor weet ik nu ook beter op welke punten ik kan verbeteren. Ik kan de geleerde tips en theorie ook echt direct toepassen op mijn teksten.

Lianne Maan

Heel fijne training met veel oefeningen die ook klassikaal besproken werden. Er is veel informatie waarin ik me nog verder moet verdiepen. Eigenlijk was de tijd iets te kort om overal op in te gaan.

Bauke-Elia Andringa

Hele fijne cursus dag gehad. Nuttige praktische tips voor een schrijven voor mijn stukken. De is goed en de lucht was perfect. Fijn om direct feedback te krijgen van de cursisten.
Dit geeft de...
Dit geeft de handvatten dit ik nodig had

Paul Thiele

De training was een uitstekende intensieve en compacte training om toegankelijk en doelgroepgericht te schrijven. mooie balans theorie en praktijk met veel goede en afwisselende oefeningen. En een... De training was een uitstekende intensieve en compacte training om toegankelijk en doelgroepgericht te schrijven. mooie balans theorie en praktijk met veel goede en afwisselende oefeningen. En een fijne groep.

Marie-Louise van Onna

Een inhoudelijke en vooral nuttige training. met veel opdrachten en voorbeelden die je meteen in je eigen praktijk kunt inzetten. Lekker actief en concreet bezig geweest. Miriam is een prettige... Een inhoudelijke en vooral nuttige training. met veel opdrachten en voorbeelden die je meteen in je eigen praktijk kunt inzetten. Lekker actief en concreet bezig geweest. Miriam is een prettige trainer met aandacht voor iedereen en kennis van zaken

Melissa Vizcarra Barreda

Het was heel nuttige cursus, Miriam was vriendelijk en duidelijk. Liever iets meer tijd om te uitleggen de belangrijkste punten. Goede locatie en uitgebreide lunch. Tip om een cursus te open voor... Het was heel nuttige cursus, Miriam was vriendelijk en duidelijk. Liever iets meer tijd om te uitleggen de belangrijkste punten. Goede locatie en uitgebreide lunch. Tip om een cursus te open voor buitelanders die professionele commerciële teksten in het nederlands willen maken.

karin Dornseiffer

Het was een hele productieve en leerzame dag. Onze valkuilen en vastgeroeste patronen in het schrijven eens goed onder de loep genomen en hiervoor was het prettig om met je eigen eerder ingeleverde... Het was een hele productieve en leerzame dag. Onze valkuilen en vastgeroeste patronen in het schrijven eens goed onder de loep genomen en hiervoor was het prettig om met je eigen eerder ingeleverde tekst te puzzelen. Alle tips en tops van Marianne en het Talencentrum waren meer dan welkom!

Emma Simons

De training was erg praktisch ingericht, waardoor het meteen toepasbaar is voor je werk. Door de focus op het voorbereiden van je tekst, de verschillende manieren van schrijven en op een juiste... De training was erg praktisch ingericht, waardoor het meteen toepasbaar is voor je werk. Door de focus op het voorbereiden van je tekst, de verschillende manieren van schrijven en op een juiste manier argumenteren maakte de training voor mij erg waardevol.

Bianca Ploeg

Goede training, geleerd waar ik voor kwam, goed tempo, niet saai, fijne trainer, leuke deelnemers en op een prima locatie. Zeker aan te raden als de regels rondom taal niet meer goed weet.

Marijke Van der Groef

Het was goed om dingen te herhalen en ook weer nieuwe spellingsregels aan te leren.
De groepsgrootte was prima en Peter kwam met sprekende voorbeelden. Voortaan let ik nog meer op reclames.