Kwaliteit training
Service en klantvriendelijkheid

Samantha Bouchal - van Wolferen

Ik vond het een hele leerzame training. Marianne is een professional met een heldere uitleg. Eigen teksten zijn beoordeeld en gebruikt in de les. Het was ook een leuke les op een top locatie

Alice van Liemt

Deze training heeft zeker voldaan aan mijn verwachtingen. Een prettige opbouw met goede voorbeelden en praktijkgerichte oefeningen. De trainer speelde goed in op de vragen uit de groep. De adviezen... Deze training heeft zeker voldaan aan mijn verwachtingen. Een prettige opbouw met goede voorbeelden en praktijkgerichte oefeningen. De trainer speelde goed in op de vragen uit de groep. De adviezen en feedback aan mij persoonlijk kan ik heel goed gebruiken bij het schrijven en opnieuw bekijken van mijn teksten.

Theo Stensen

Duidelijk en helder uitgelegd.
Leuke sfeer en een hoop geleerd.
Fijne trainster, weet een hoop en kan alles goed formuleren.
Bedankt voor alles en misschien tot een volgende keer :-)...
Duidelijk en helder uitgelegd.
Leuke sfeer en een hoop geleerd.
Fijne trainster, weet een hoop en kan alles goed formuleren.
Bedankt voor alles en misschien tot een volgende keer :-) . groetjes Theo

Maureen Morsink

Praktische opfris cursus m.b.t. de spelling. Van allerlei onderdelen worden aangeboden. Bewust weer alert zijn op het gebruik van de juiste spelling. Qua inhoud is het goed te doen en vergt weinig... Praktische opfris cursus m.b.t. de spelling. Van allerlei onderdelen worden aangeboden. Bewust weer alert zijn op het gebruik van de juiste spelling. Qua inhoud is het goed te doen en vergt weinig tijd.

Olthof

De persoonlijke aanpak en cursus in een kleine groep was erg prettig. De uitleg van de stof aan de hand van voorbeelden tijdens de cursus was erg prettig en zeer duidelijk. De oefeningen die we er... De persoonlijke aanpak en cursus in een kleine groep was erg prettig. De uitleg van de stof aan de hand van voorbeelden tijdens de cursus was erg prettig en zeer duidelijk. De oefeningen die we er vervolgens zelf mee moesten doen en bespreken zorgde voor begrip.
Prettig om ook altijd wat tijd te besteden aan peer feedback geven aan de hand van de checklists. Hierdoor werd je je bewust van alle technieken die je geleerd en geoefend hebt.
Het boek was ook een erg prettige leidraad naast de cursus om in te kunnen kijken.

Het was jammer dat de cursus online was, maar ik heb dit niet als een belemmering van de leerervaring opgemerkt.

Noa Wijnen

David Barick is een zeer bevlogen, goede docent. De cursus zit goed in elkaar, en is nuttig bij het schrijven van een wetenschappelijk artikel. Zo lever je af en toe een stuk in voor peer feedback.... David Barick is een zeer bevlogen, goede docent. De cursus zit goed in elkaar, en is nuttig bij het schrijven van een wetenschappelijk artikel. Zo lever je af en toe een stuk in voor peer feedback.

Zeker aan te raden!

Lotte Linssen

Niveau was goed. Veel practische tips. Je kan er nog meer uit halen wanneer je zelf meer tijd hebt/neemt om ook de huiswerkopdrachten te maken.
David spreekt duidelijk en kan goed uitleggen....
David spreekt duidelijk en kan goed uitleggen.
Zeker een nuttige cursus.

kat

Fijne cursus om weer alles op te frissen met handige tips van Peter. Ook handige instructies wanneer je -d's of -t's moet gebruiken eindigend met een dictee van 10 zinnen

Lam

Enthousiaste trainer, kon het prima overbrengen. Kan droge stof goed tot begrijpbaar en tastbaar maken.

Een verbeterpunt is dat de antwoorden direct zichtbaar zou zijn, onder de vraag in plaats van in een apart document.

Super leuke opfristraining van de Nederlandse taalregels. Peter legt de regels uit met veel enthousiasme en humor. Hierdoor wordt de soms lastige stof een stuk leuker. Top training voor iedereen.