Service en klantvriendelijkheid
Kwaliteit vertaling/training/tekstredactie

Ricardo Gonzalez

The "answering questions" part can be quite challenging, especially when we don't have a common background or expertise. Although we can rely on feedback to evaluate our performance, crafting... The "answering questions" part can be quite challenging, especially when we don't have a common background or expertise. Although we can rely on feedback to evaluate our performance, crafting questions that cater to everyone's knowledge and understanding can pose a difficulty.

Annemieke Meesters

Wat een verhelderende training. veel bruikbare tips en trics opgedaan om te gebruiken in de praktijk. leuk en actief gegeven door Marianne. Het boekje van Eric Tiggeler is ook heel handig

Manuel Romijn

Goede leerzame cursus met heldere praktijkvoorbeelden. Door de actieve leervorm ga je ook direct aan de slag.
De kwaliteit van mijn documenten zal aanzienlijk verbeterd worden door het volgen van deze cursus.

Annemiek van Hees

Ik vond het een goede opleiding. Wat ik wel jammer vond waren de break out rooms met verschillende groepsgenoten. Ik merkte dat onze achtergronden anders waren en voor mij zorgde dit ervoor dat ik... Ik vond het een goede opleiding. Wat ik wel jammer vond waren de break out rooms met verschillende groepsgenoten. Ik merkte dat onze achtergronden anders waren en voor mij zorgde dit ervoor dat ik niet actief meer na ging denken omdat ik werd overstemd door de andere studenten.-> minder groepswerk meer individueel.

Anoeshka Ishwardat

Hoe schrijf je nou beleid met impact? Geef je op voor de training van Gea Wisse! In deze training heb ik geleerd over technieken, methoden, en vooral parels om mee te nemen in het beleidscyclus.... Hoe schrijf je nou beleid met impact? Geef je op voor de training van Gea Wisse! In deze training heb ik geleerd over technieken, methoden, en vooral parels om mee te nemen in het beleidscyclus. Handige templates en veel persoonlijke begeleiding worden aangeboden die meteen toepasbaar zijn. Vanuit de Kern, in volle kracht! Gea zorgt ervoor dat we vol vertrouwen en energie meteen aan de slag gaan!

Rosa Lokenberg

Een zeer bevlogen trainer die verstand van zaken had en op alle vragen antwoord wist. Heldere uitleg. De inhoud van de les was goed, met name dag 1 van de cursus ging diep in op het schrijven van... Een zeer bevlogen trainer die verstand van zaken had en op alle vragen antwoord wist. Heldere uitleg. De inhoud van de les was goed, met name dag 1 van de cursus ging diep in op het schrijven van beleidsteksten en volgen van een logische opbouw. Leren argumenteren was ook een leerzaam onderdeel van de cursus.

Lilian Havekes

Leerzame training, duidelijke uitleg en goede oefeningen. Na de 1e dag al dingen mee kunnen nemen naar de praktijk. Daarnaast ook nog tijd voor andere vragen. De groep was niet al te groot en dit... Leerzame training, duidelijke uitleg en goede oefeningen. Na de 1e dag al dingen mee kunnen nemen naar de praktijk. Daarnaast ook nog tijd voor andere vragen. De groep was niet al te groot en dit was ook erg prettig.

Annemieke Meesters

Wat een leuke training. Informatieve training met een handig boekje. Leuk en actief gegeven met meteen toepasbare tips. bedankt Gea voor het geven van deze training. met vriendelijke groet Annemiek

Jennifer Gravendaal

Dankzij Gea heb ik concrete handvaten om aan de slag te gaan met beleidsteksten. Niet alleen weet ik nu concreet hoe ik de tekst op kan bouwen, ik ben me ook veel beter bewust welke vragen ik... Dankzij Gea heb ik concrete handvaten om aan de slag te gaan met beleidsteksten. Niet alleen weet ik nu concreet hoe ik de tekst op kan bouwen, ik ben me ook veel beter bewust welke vragen ik voorafgaand kan stellen om de opdracht te verhelderen. Ik raad iedere beleidsmedewerker deze training aan!

Wildenbeest

Veel tips gekregen. Ook heel praktisch om toe te passen. Ik kon het gelijk bij mijn eigen teksten toepassen. Het tempo was prettig, maar soms ook wat hoog (kon niet altijd meeschrijven). Verder... Veel tips gekregen. Ook heel praktisch om toe te passen. Ik kon het gelijk bij mijn eigen teksten toepassen. Het tempo was prettig, maar soms ook wat hoog (kon niet altijd meeschrijven). Verder helemaal goed!