Service en klantvriendelijkheid
Kwaliteit vertaling/training/tekstredactie

Sezgi Kacar

Dit vak was inhoudelijk en chronologisch goed in elkaar gezet. Dit vak heeft mij zeker ook een boost gegeven betreffende mijn zelfvertrouwen. Al met al, he inhoud, niveau, trainer en de begeleiding... Dit vak was inhoudelijk en chronologisch goed in elkaar gezet. Dit vak heeft mij zeker ook een boost gegeven betreffende mijn zelfvertrouwen. Al met al, he inhoud, niveau, trainer en de begeleiding was top!

De training voldeed absoluut aan mijn een professionele docent die rekening hield met de wensen van de cursisten, een goede balans tussen theorie en interactieve oefeningen en dat op een prima... De training voldeed absoluut aan mijn een professionele docent die rekening hield met de wensen van de cursisten, een goede balans tussen theorie en interactieve oefeningen en dat op een prima locatie met uitstekende voorzieningen. Onderschat niet hoeveel je tijdens zo'n training ook van je medecursisten kunt leren! De nazorg is eveneens boven verwachtingen (de online-leeromgeving met theorie en oefenmateriaal blijft nog drie weken na de cursus toegankelijk). Als het Stap-budget er niet was geweest, had de prijs me (als zzp'er) waarschijnlijk wel tegengehouden. Desalniettemin zal ik me voor nascholing in de toekomst zeker opnieuw tot Taalcentrum - VU wenden.

Marte Wiersma

Fijne training, prettige docent die de stof goed uitlegt. Ik heb er veel aan gehad! Ik had misschien iets meer feedback tussentijdse schrijfopdrachten gewild. Bijv. schrijf je discussion of abstract... Fijne training, prettige docent die de stof goed uitlegt. Ik heb er veel aan gehad! Ik had misschien iets meer feedback tussentijdse schrijfopdrachten gewild. Bijv. schrijf je discussion of abstract en dat je daar vervolgens feedback op krijgt.

Echelmeyer

Hele handige crusus, waar je allemaal handigheden leert die je helpen om je artikel veel effectiever voor te bereiden en te bewerken. Ik ben een fan van exemplarisch leren en er is voldoende... Hele handige crusus, waar je allemaal handigheden leert die je helpen om je artikel veel effectiever voor te bereiden en te bewerken. Ik ben een fan van exemplarisch leren en er is voldoende mogelijkheid om vragen te stellen en hetgene wat je leert toe te passen op je eigen tekst.

Björn Tijssen

Het was een zeer leerzame en leuke cursus. Er was een goede afwisseling tussen luisteren en doen. De theorie is direct toepasbaar in mijn praktijk. Leuke groep cursisten om samen opdrachten mee uit... Het was een zeer leerzame en leuke cursus. Er was een goede afwisseling tussen luisteren en doen. De theorie is direct toepasbaar in mijn praktijk. Leuke groep cursisten om samen opdrachten mee uit te voeren. Een aanrader!

Als je op zoek bent naar een goede basiscursus schrijven dan zit je goed bij deze training. De cursus lijkt te gaan over B1 schrijven maar dat is niet helemaal het geval. Ik en een flink aantal... Als je op zoek bent naar een goede basiscursus schrijven dan zit je goed bij deze training. De cursus lijkt te gaan over B1 schrijven maar dat is niet helemaal het geval. Ik en een flink aantal medecursisten kwamen specifiek voor een B1 training omdat dit echt vanuit ons werk een vereiste is. Helaas merk ik nu na afloop dat ik eigenlijk nog steeds niet het gevoel heb dat ik echt de handvatten heb om B1 teksten te kunnen schrijven. Ik vond het erg jammer dat er niet met eigen teksten werd geoefend. Dit geeft je de kans om te sparren en samen te kijken waar de verbetering ligt.

van Baar

In deze 4-daagse cursus werden we door de enthousiaste, humoristische en erudiete Amal Chatterjee begeleid in het verbeteren van ons academisch Engels. Ongeacht het basisniveau had hij voor ieder... In deze 4-daagse cursus werden we door de enthousiaste, humoristische en erudiete Amal Chatterjee begeleid in het verbeteren van ons academisch Engels. Ongeacht het basisniveau had hij voor ieder uit de groep advies en praktische tips. Hij wist, ondanks dat de sessies online waren, een ontspannen en open sfeer te creeren, waarin we konden leren van elkaars werk. Zijn humor en grappige gedachtensprongen maakten dat de cursus voorbij gevlogen is. Een aanrader!

Stijger

Ik heb veel geleerd van de training beleid schrijven met impact. Onze trainster Gea heeft goed gekeken naar de wensen van de groep en hierin maatwerk geleverd. Zo kwamen alle onderwerpen aan bod die... Ik heb veel geleerd van de training beleid schrijven met impact. Onze trainster Gea heeft goed gekeken naar de wensen van de groep en hierin maatwerk geleverd. Zo kwamen alle onderwerpen aan bod die we als groep vooraf hadden opgegeven.

Myrthe van Niekerk

Over het algemeen een goede cursus. Het begin (ochtend) was vooral herhaling van wat ik al wist, maar die herhaling was juist wel goed. Dan heb je het weer eens helder. De opdrachten in de middag... Over het algemeen een goede cursus. Het begin (ochtend) was vooral herhaling van wat ik al wist, maar die herhaling was juist wel goed. Dan heb je het weer eens helder. De opdrachten in de middag voelden echt als een toevoeging. Iets meer persoonlijke aandacht voor je oefenteksten was nuttig geweest, omdat de antwoordenformulieren vaak toch niet helemaal lekker liepen. Wellicht mogelijk met een kleinere groep.

Saskia Reudink

Goede training met bekwame trainer.

Alle elementen van tekstschrijven komen voorbij. Praktische oefeningen. Technische tips. En trainer had veel parate kennis en voorbeelden.
Goede training met bekwame trainer.

de antwoorden van de oefeningen die al klaar stonden zijn vaak alsnog niet perse B1 niveau. Dat kan beter.