Gemeente Nijmegen, team Contractbeheer

Goede ervaring met Tim Duppen. Klantgericht, meedenkend, open, rustig en fijn dat hij een extra instructie voor ons heeft geschreven.

Elsbeth Ritsema

Ik wilde graag een nieuwe website bouwen met WordPress. Op eigen houtje bleek dat niet zo simpel (als ze het soms doen lijken). Omdat ik graag concreet ook met MIJN website aan de slag wilde en op... Ik wilde graag een nieuwe website bouwen met WordPress. Op eigen houtje bleek dat niet zo simpel (als ze het soms doen lijken). Omdat ik graag concreet ook met MIJN website aan de slag wilde en op advies van Swipe Media, heb ik 2 dagen privé cursus geboekt. In eerste instantie ben ik samen met Tim redelijk snel door de basis heen gelopen en hebben we het framework van mijn site opgezet (ik had al aardig wat voorwerk gedaan). Vervolgens geen gestructureerde cursus meer maar eigenlijk gewerkt aan mijn verzoeken voor de website.
De enorme toegevoegde waarde van deze 2 dagen is de expertise van in mijn geval) Tim als ervaren website bouwer en bovendien zijn creativiteit en vaardigheid met allerlei ontwerpprogramma's. Zijn tips voor zowel de structuur, de vindbaarheid alsook de uitstraling van de website maken de 'cursus' zo de moeite waard. Na 2 dagen had ik een prima site welke ik nu nog aan het fine tunen ben.

Wiefferink B.V.

Een erg interessante basis cursus Wordpress gevolgd bij Erik. In een hele korte periode veel geleerd. Deskundige aanpak, kennis en veel oog voor detail. Daarnaast een gezellige informele sfeer, een... Een erg interessante basis cursus Wordpress gevolgd bij Erik. In een hele korte periode veel geleerd. Deskundige aanpak, kennis en veel oog voor detail. Daarnaast een gezellige informele sfeer, een echte aanrader!
Hoop veel in de praktijk te kunnen toepassen!

Rafael Fernández

Ik heb de basis workshop Wordpress gevolgd bij Swipe en heb dit als zeer leerzaam ervaren. Duidelijke uitleg en meer dan genoeg tijd voor vragen en opmerkingen. In een korte tijd enorm veel... Ik heb de basis workshop Wordpress gevolgd bij Swipe en heb dit als zeer leerzaam ervaren. Duidelijke uitleg en meer dan genoeg tijd voor vragen en opmerkingen. In een korte tijd enorm veel opgestoken over Wordpress en Elementor!! Bedankt nog?????? Groetjes Rafael

Alexander Jansen, Saxion

Goed, cursus geeft snel inzicht en ze kijken mee met je eigen website, had ik 5 jaar eerder moeten doen

Renate van den Berg

Tim is heel duidelijk in zijn uitleg, ook als je maatwerkverzoeken hebt kan hij je goed begeleiden. Hij heeft ons de basis snel en goed aangeleerd. Voordeel was in ons geval het kleine klasje,... Tim is heel duidelijk in zijn uitleg, ook als je maatwerkverzoeken hebt kan hij je goed begeleiden. Hij heeft ons de basis snel en goed aangeleerd. Voordeel was in ons geval het kleine klasje, waardoor je extra veel vragen kunt stellen. Veel persoonlijke aandacht!

Nick Kelso

Zeer goede cursus

Interessante training Wordpress gevolgd met fijne persoonlijke begeleiding

Ik heb de training over Wordpress als prettig en duidelijk ervaren.
Goede uitleg gehad en het is fijn als je nog terug kunt vallen op de digitale documentatie die je erbij krijgt.