Stijn 't Hart

Ontzettend duidelijke en professionele cursus gehad. Er word echt de tijd voor je genomen en Erik is heel geduldig en behulpzaam. Ik zou Erik en Tim zeker aanraden en voor volgende cursussen zal ik... Ontzettend duidelijke en professionele cursus gehad. Er word echt de tijd voor je genomen en Erik is heel geduldig en behulpzaam. Ik zou Erik en Tim zeker aanraden en voor volgende cursussen zal ik dan zelf zeker ook bij ze aankloppen.

Annelieke

De Elementor Pro cursus van Tim was erg prettig en zeer leerzaam. Hij is ontzettend betrokken, geduldig en legt alles stapsgewijs en heel duidelijk uit. Hij staat altijd klaar voor vragen en hij... De Elementor Pro cursus van Tim was erg prettig en zeer leerzaam. Hij is ontzettend betrokken, geduldig en legt alles stapsgewijs en heel duidelijk uit. Hij staat altijd klaar voor vragen en hij weet precies aan welke punten extra aandacht besteed mag worden, en waaraan niet.
Kortom: Swipe Media is absoluut aan te raden voor wie alle ins en outs over Wordpress eigen wil maken.

Marloes van Slobbe

Erik en Tim van Swipe Media zijn een vriendelijk, behulpzaam en flexibel duo! Samen een toegankelijke site neergezet (i.c.m. de Elementor pagebuilder) en een nuttige opfris-, aanvulcursus WordPress... Erik en Tim van Swipe Media zijn een vriendelijk, behulpzaam en flexibel duo! Samen een toegankelijke site neergezet (i.c.m. de Elementor pagebuilder) en een nuttige opfris-, aanvulcursus WordPress + SEO cursus bij ze gevolgd.

Stichting Samen Oplopen

Erik en Tim van Swipe media zijn een vriendelijk, behulpzaam en flexibel duo! Samen een toegankelijke site neergezet en een nuttige opfris-, aanvulcursus WordPress bij ze gevolgd.
Aanrader!

Dion Staring

Goede ervaring

Hesther van Doornum

In plaats van weer een nieuwe website te laten bouwen, wilde ik deze kennis en vaardigheid zelf leren.

Ik ben bij Tim en Erik in de leer gegaan en ben gestart met de basiscursus WordPress omdat ik een complete leek was op dit gebied. De heren hebben beiden hun eigen expertise (Tim o.a. in webdesign en WordPress en Erik o.a. met SEO) en ze vulden elkaar goed aan. De basiscursus was overzichtelijk, leerzaam en duidelijk, en aan het einde van de dag kun je al een eenvoudige website bouwen en onderhouden.

Vervolgens heb ik twee dagen een Premium privé cursus gehad met tussendoor steeds een paar weken tijd om mijn nieuw opgedane kennis toe te passen, een nieuwe site op te bouwen en te vullen met content. Tijdens deze twee trainingsdagen (Tim kwam bij mij thuis, wat ook erg prettig was) hebben we o.a. WooCommerce (t.b.v. mijn webshop) en WPML (Multilangual CMS) behandeld – twee complexe plugins. Daarnaast heb ik vanaf een blanco canvas een complete custom-made site leren opbouwen met de zeer gebruiksvriendelijke pagebuilder Elementor (Pro). Het was een geweldig leerzaam en ook intensief proces, waarin ik veel materie en vaardigheden heb geleerd door de duidelijke, doelgerichte input en instructies van Tim (en met de hulpvaardige back-up van Erik).

Daarnaast heb ik tussendoor nog veel online opgezocht om verder te ontwikkelen, waarvoor ik ook veel relevante en goed bruikbare links van hen toegestuurd kreeg. De site is zeer uitgebreid geworden en – naast de enorme lading aan kennisoverdracht – moesten we sommige zaken samen uitvinden en oplossingen bedenken, waardoor het ook een uitdagende klus voor Tim was. Ik heb waardering voor het geduld en de toewijding van Tim om tot een succesvol en gewenst resultaat voor mij te komen!

Voor volgende websites zal ik Tim en Erik zeker weer raadplegen voor hun expertise en ik beveel hun van harte aan!

D Staring

De wordpress cursus is een leuke en leerzame cursus. Aanrader om te starten als je jij een websites wil gaan bouwen. Het is een Duidelijke uitleg en je bouwt meteen een website door middel van de... De wordpress cursus is een leuke en leerzame cursus. Aanrader om te starten als je jij een websites wil gaan bouwen. Het is een Duidelijke uitleg en je bouwt meteen een website door middel van de Elementor plug inn.

GixBV

Prima en vakkundig team. Goede cursus en persoonlijke en uitleg! Fijn om te werken in een kleine groep.

Studio Koco

De Wordpress cursus van Tim was erg prettig en zeer leerzaam. Hij is ontzettend betrokken, geduldig en legt alles stapsgewijs en heel duidelijk uit. Hij staat altijd klaar voor vragen en hij weet... De Wordpress cursus van Tim was erg prettig en zeer leerzaam. Hij is ontzettend betrokken, geduldig en legt alles stapsgewijs en heel duidelijk uit. Hij staat altijd klaar voor vragen en hij weet precies aan welke punten extra aandacht besteed mag worden, en waaraan niet.

zelfstandige

Erik deelt zijn enorme kennis op een prettige en opbouwende manier. Wel in hoog tempo! Maar met de kleine groepsgrootte is er veel persoonlijke aandacht. Je stapt gegarandeerd met de nodige... Erik deelt zijn enorme kennis op een prettige en opbouwende manier. Wel in hoog tempo! Maar met de kleine groepsgrootte is er veel persoonlijke aandacht. Je stapt gegarandeerd met de nodige basiskennis en enthousiast gemaakt om er vooral zelf mee aan de slag te gaan weer de deur uit. Een aanrader deze Word Press basiscursus!