Nicole van Lente

Ik ben zeer tevreden over de cursus over WordPress die ik gevolgd heb bij Tim. Zonder enige ervaring heb ik in korte tijd veel geleerd en kan ik zelfstandig verder.

Romy Linsen

Twee fijne cursussen gehad! Ze geven goede persoonlijke begeleiding, ook wanneer je een groepscursus hebt. Veel geleerd en kan dit nu gaan gebruiken voor mijn eigen bedrijf. Bedankt! Zeker aan te... Twee fijne cursussen gehad! Ze geven goede persoonlijke begeleiding, ook wanneer je een groepscursus hebt. Veel geleerd en kan dit nu gaan gebruiken voor mijn eigen bedrijf. Bedankt! Zeker aan te raden!

Robert Van Dijk

Rustige uitleg, genoeg gelegenheid vragen te stellen. Heren zijn zelf goed thuis in de materie en hebben kennis van zaken. Soms even te veel info in vakjargon maar alles is dan weer uit te leggen.... Rustige uitleg, genoeg gelegenheid vragen te stellen. Heren zijn zelf goed thuis in de materie en hebben kennis van zaken. Soms even te veel info in vakjargon maar alles is dan weer uit te leggen. Prima cursus

Monique Baas Becking

Je persoonlijke leerdoelen worden naast de uitleg aan een groep, gehoord en meegenomen. Kleine groep met veel persoonlijke aandacht om verder te kunnen met WP. Na de training ontvang je nog handige... Je persoonlijke leerdoelen worden naast de uitleg aan een groep, gehoord en meegenomen. Kleine groep met veel persoonlijke aandacht om verder te kunnen met WP. Na de training ontvang je nog handige tips en naslagwerk.

Judith Gerrits

Heldere en duidelijke cursus. Geen grote groep dus dat werkt ook prettig en ook tijd om extra vragen te stellen. Zeker een aanrader. Wellicht dat ik in de toekomst nog gebruik ga maken van andere... Heldere en duidelijke cursus. Geen grote groep dus dat werkt ook prettig en ook tijd om extra vragen te stellen. Zeker een aanrader. Wellicht dat ik in de toekomst nog gebruik ga maken van andere cursussen die zij aanbieden.

I Martens

Goede duidelijke basiscursus Wordpress in een prettige sfeer. Erik en Tim geven training aan kleine groepen waardoor naast de lesstof ook ruimte is voor vragen wanneer je al enige kennis van... Goede duidelijke basiscursus Wordpress in een prettige sfeer. Erik en Tim geven training aan kleine groepen waardoor naast de lesstof ook ruimte is voor vragen wanneer je al enige kennis van Wordpress hebt. Wij zijn zeer tevreden.

Marjan Bakker

Prettige samenwerking, veel geleerd, korte lijntjes dus direct contact. Zeer aan te bevelen!

Lennart Engelsma

Ik heb bij Swipe Media een cursus Worpress en SEO cursus gevolgd. Ze hebben mij erg veel kunnen leren en heb het gelijk in de praktijk kunnen brengen met het up-to-date brengen van onze website... Ik heb bij Swipe Media een cursus Worpress en SEO cursus gevolgd. Ze hebben mij erg veel kunnen leren en heb het gelijk in de praktijk kunnen brengen met het up-to-date brengen van onze website www.ladenius.com!

SmallSmartLiving

Duidelijke, doeltreffende cursus. Lekker broodje in de pauze. Vriendelijke manne de gebroeders.

Myrthe

Ik heb een training over GoogleAds gevolgd bij Swipe Media. Deze was duidelijk en omdat het een een-op-een training was, ook helemaal gericht op mijn kennisniveau en werkzaamheden. Ik vond het een... Ik heb een training over GoogleAds gevolgd bij Swipe Media. Deze was duidelijk en omdat het een een-op-een training was, ook helemaal gericht op mijn kennisniveau en werkzaamheden. Ik vond het een fijne en efficiënte dag en kan het geleerde nu goed in praktijk brengen.