Richard van Heuven

Op een zeer prettige en ontspannen wijze in twee dagen enorm veel geleerd! Tim heeft een heldere en duidelijke manier van lesgeven en speelde bijzonder snel in op specifieke vragen en verzoeken van... Op een zeer prettige en ontspannen wijze in twee dagen enorm veel geleerd! Tim heeft een heldere en duidelijke manier van lesgeven en speelde bijzonder snel in op specifieke vragen en verzoeken van mijn kant. Ik heb meer dan genoeg kennis opgedaan om een mooi begin te maken maar kom zeker nog eens terug voor verdieping.

Arthur van Ligten

Een leerzame dag voor het maken van een website met Wordpress.
Een leerzame dag voor het maken van een website met Wordpress.
Erik en Tim zijn twee jonge enthousiaste ondernemers, met de nodige kennis in huis om je wegwijs te maken in deze materie. Een prima opsteker en je ziet aan het eind van de dag je eigen website gestalte krijgen. Ze staan altijd klaar voor de nodige feedback, klasse!

Han van der Lans

Ik heb een groepscursus WordPress (basis) en een gevorderde privé cursus gevolgd bij Swipe Media uit Nijmegen. Ik vond het goede cursussen met een heldere uitleg in een prettige sfeer.

Veronique Vissers

De kracht van Swipe Media is het maatwerk dat zij kunnen leveren. Het is een samenwerking geweest die ik als bijzonder prettig en leerzaam heb ervaren. Het resultaat mag er zijn een professionele... De kracht van Swipe Media is het maatwerk dat zij kunnen leveren. Het is een samenwerking geweest die ik als bijzonder prettig en leerzaam heb ervaren. Het resultaat mag er zijn een professionele Website met een eigentijdse uitstraling! Dus ik zou iedereen die een eigen site wil bouwen dit bedrijf aanraden.

Fina Ramos Palau

Deskundig en erg behulpzaam en geduldig. Met erg goede ideeen waar je zelf er niet opkomt. Lokatie is perfect. Je kunt voor de deur parkeren. Ik raad Swipe Media met Tim en Erik van harte aan!

Romy Linsen

Twee fijne cursussen gehad! Ze geven goede persoonlijke begeleiding, ook wanneer je een groepscursus hebt. Veel geleerd en kan dit nu gaan gebruiken voor mijn eigen bedrijf. Bedankt! Zeker aan te... Twee fijne cursussen gehad! Ze geven goede persoonlijke begeleiding, ook wanneer je een groepscursus hebt. Veel geleerd en kan dit nu gaan gebruiken voor mijn eigen bedrijf. Bedankt! Zeker aan te raden!

Nicole van Lente

Ik ben zeer tevreden over de cursus over WordPress die ik gevolgd heb bij Tim. Zonder enige ervaring heb ik in korte tijd veel geleerd en kan ik zelfstandig verder.