Wiefferink B.V.

Een erg interessante basis cursus Wordpress gevolgd bij Erik. In een hele korte periode veel geleerd. Deskundige aanpak, kennis en veel oog voor detail. Daarnaast een gezellige informele sfeer, een... Een erg interessante basis cursus Wordpress gevolgd bij Erik. In een hele korte periode veel geleerd. Deskundige aanpak, kennis en veel oog voor detail. Daarnaast een gezellige informele sfeer, een echte aanrader!
Hoop veel in de praktijk te kunnen toepassen!

Rafael Fernández

Ik heb de basis workshop Wordpress gevolgd bij Swipe en heb dit als zeer leerzaam ervaren. Duidelijke uitleg en meer dan genoeg tijd voor vragen en opmerkingen. In een korte tijd enorm veel... Ik heb de basis workshop Wordpress gevolgd bij Swipe en heb dit als zeer leerzaam ervaren. Duidelijke uitleg en meer dan genoeg tijd voor vragen en opmerkingen. In een korte tijd enorm veel opgestoken over Wordpress en Elementor!! Bedankt nog?????? Groetjes Rafael

Alexander Jansen, Saxion

Goed, cursus geeft snel inzicht en ze kijken mee met je eigen website, had ik 5 jaar eerder moeten doen

Renate van den Berg

Tim is heel duidelijk in zijn uitleg, ook als je maatwerkverzoeken hebt kan hij je goed begeleiden. Hij heeft ons de basis snel en goed aangeleerd. Voordeel was in ons geval het kleine klasje,... Tim is heel duidelijk in zijn uitleg, ook als je maatwerkverzoeken hebt kan hij je goed begeleiden. Hij heeft ons de basis snel en goed aangeleerd. Voordeel was in ons geval het kleine klasje, waardoor je extra veel vragen kunt stellen. Veel persoonlijke aandacht!

Nick Kelso

Zeer goede cursus

Interessante training Wordpress gevolgd met fijne persoonlijke begeleiding

Ik heb de training over Wordpress als prettig en duidelijk ervaren.
Goede uitleg gehad en het is fijn als je nog terug kunt vallen op de digitale documentatie die je erbij krijgt.

Fijne mensen, de informatie werd op een fijne manier verteld, goed te begrijpen en als er iets onduidelijk was, werd dat goed uitgelegd.
Kortom, een prettige ervaring!

John van der Laan de Vries - Wittenberg

Vriendelijke mensen, heldere uitleg van kundige cursusleider. Tempo wordt individueel aangepast en dat is uiteraard heel prettig. Lunch was lekker en gezellig. Na dag 1 van de cursus al veel gedaan,... Vriendelijke mensen, heldere uitleg van kundige cursusleider. Tempo wordt individueel aangepast en dat is uiteraard heel prettig. Lunch was lekker en gezellig. Na dag 1 van de cursus al veel gedaan, geleerd en bereikt.

Mark Hageman

Enorm tevreden over de cursus die ik heb gevolgd bij Swipe Media. Een hele dag hebben we gekeken naar de basis en zijn we ook dieper op de materie ingegaan.

Dynamisch, leerzaam en...

Dynamisch, leerzaam en laagdrempelig. Een absolute aanrader voor eenieder die wilt leren of bijspijkeren. Niet onbelangrijk: de sfeer en de lunch waren ook top! Met de nazorg nog geen ervaring gehad, daar het vooralsnog niet nodig is gebleken.