Ellis Works

Zeer betrokken en echte specialisten

Sylvia

Wat een fijne ervaring om samen met Erik mijn eigen website te maken, professionele houding, snel en kundig en meedenken. Ik raad Swipe media zeker aan als je een website zelf wil leren maken en, of... Wat een fijne ervaring om samen met Erik mijn eigen website te maken, professionele houding, snel en kundig en meedenken. Ik raad Swipe media zeker aan als je een website zelf wil leren maken en, of juist wil laten maken. Daardoor kan je zelf de website aanpassen, en niet afhankelijk van derden.

Atletiek Vereniging Prins Hendrik Vught

Uitstekende partner om mee te werken. Leveren goede ideeën aan en luisteren goed. Nemen ook werk uit handen. Deze heren zijn geknipt voor dit werk. Website Kangoeroeloop.nl

Marnix Vink - Van Doren Reclame

Heb een leuke en leerzame dag gehad. Swipe Media biedt een perfecte cursus aan zodat je zelf aan de slag kan met Wordpress en Elementor.

Bastien Renirie

Uitstekende cursus gehad. Vallende kwartjes.

Den en Ana

Cursus Word Press zijn heel goed

Bart Diepenbroek

Hele waardevolle dag. Ontzettend veel stof behandeld in de privécursus (1-op-1). Resultaat was een ontzettend mooie website aan het eind van de dag, die ik zelf kan onderhouden en kan aanvullen.... Hele waardevolle dag. Ontzettend veel stof behandeld in de privécursus (1-op-1). Resultaat was een ontzettend mooie website aan het eind van de dag, die ik zelf kan onderhouden en kan aanvullen. Zeer aan te raden!

Stijn 't Hart

Ontzettend duidelijke en professionele cursus gehad. Er word echt de tijd voor je genomen en Erik is heel geduldig en behulpzaam. Ik zou Erik en Tim zeker aanraden en voor volgende cursussen zal ik... Ontzettend duidelijke en professionele cursus gehad. Er word echt de tijd voor je genomen en Erik is heel geduldig en behulpzaam. Ik zou Erik en Tim zeker aanraden en voor volgende cursussen zal ik dan zelf zeker ook bij ze aankloppen.

Annelieke

De Elementor Pro cursus van Tim was erg prettig en zeer leerzaam. Hij is ontzettend betrokken, geduldig en legt alles stapsgewijs en heel duidelijk uit. Hij staat altijd klaar voor vragen en hij... De Elementor Pro cursus van Tim was erg prettig en zeer leerzaam. Hij is ontzettend betrokken, geduldig en legt alles stapsgewijs en heel duidelijk uit. Hij staat altijd klaar voor vragen en hij weet precies aan welke punten extra aandacht besteed mag worden, en waaraan niet.
Kortom: Swipe Media is absoluut aan te raden voor wie alle ins en outs over Wordpress eigen wil maken.

Marloes van Slobbe

Erik en Tim van Swipe Media zijn een vriendelijk, behulpzaam en flexibel duo! Samen een toegankelijke site neergezet (i.c.m. de Elementor pagebuilder) en een nuttige opfris-, aanvulcursus WordPress... Erik en Tim van Swipe Media zijn een vriendelijk, behulpzaam en flexibel duo! Samen een toegankelijke site neergezet (i.c.m. de Elementor pagebuilder) en een nuttige opfris-, aanvulcursus WordPress + SEO cursus bij ze gevolgd.