Svenscar

Mike Elshout

Hele fijne service!!

Désirée de Vries

TOP, auto weer in perfecte staat, deskundige personal technician, super haal/breng service

Volker Staal en Funderingen

Blij verrast dat de auto zowel van binnen als van buiten was schoongemaakt

VORM

Kort bezoek tussendoor, zonder ingeplande afspraak. Snel en efficiënt (voor mij).

Danny Buijssen

Snel, persoonlijk en vriendelijk

Veltmeijer

Wij zijn hier wezen kijken voor een Volvo XC40. Maar hadden een onverschillige verkoper die een paar maal zei “als je m alleen nodig hebt voor boodschappen e.d. kun je beter naar iets anders kijken”... Wij zijn hier wezen kijken voor een Volvo XC40. Maar hadden een onverschillige verkoper die een paar maal zei “als je m alleen nodig hebt voor boodschappen e.d. kun je beter naar iets anders kijken” heel knap dat ie aan ons gezicht kan zien hoeveel wij te besteden hebben. Wel foto’s gemaakt van onze auto voor inruil maar geen adres gegevens of telefoonnummer gevraagd. Kortom behoorlijk onbeschoft. Geen aanrader.

Ko Wisse

De eerste keer dat ik na een jaar weer in de garage kwam voor de jaarlijkse onderhoudsbeurt werd ik als een hele goede bekende ontvangen. Dus de ontvangst was heel hartelijk. Keurig geholpen door de... De eerste keer dat ik na een jaar weer in de garage kwam voor de jaarlijkse onderhoudsbeurt werd ik als een hele goede bekende ontvangen. Dus de ontvangst was heel hartelijk. Keurig geholpen door de mensen van de werkplaats die ons telefonisch op de hoogte hielden.
Kortom een hele dikke vette tien.

Eelco van Veen

Prima geregeld.