SvensCar

CK

Mijn auto, een V60 Hybride, had een melding van de airco. Na contact met de garage was de afspraak snel gemaakt en onder garantie van Volvo is de airco pomp binnen een week vervangen.

De communicatie verliep uitstekend.

G.J. Mijnster

Goede service, auto komt gewassen terug, goed telefonisch contact tijdens de werkzaamheden.

Broere

Snel afspraak kunnen maken, duidelijke opgave van de werkzaamheden en kosten. Auto keurig gewassen na afloop. Prima service.

G. Dekker

Veel bedrijven en organisaties kunnen een voorbeeld nemen aan de service en klantvriendelijkheid van SvensCar! Je voelt je altijd een gewaardeerde klant!

Maarten Vos

Afgelopen week mijn V60 T8 Twin Engine incl Polestar Tuning opgehaald bij Michael Schotkamp van Svenscar. We hadden een geweldige klik, alle bezoeken zeer ontspannen, wij zijn echt als klanten... Afgelopen week mijn V60 T8 Twin Engine incl Polestar Tuning opgehaald bij Michael Schotkamp van Svenscar. We hadden een geweldige klik, alle bezoeken zeer ontspannen, wij zijn echt als klanten behandeld zoals klanten behandeld willen worden. De verkoper was ook altijd te bereiken, duidelijk in de communicatie en kwam alle afspraken na. Als kers op de taart kreeg mijn vrouw bij de aflevering een bonsai boompje, schot in de roos. Kortom, rondom tevreden klanten hier, met dank Maarten en Maira uit Almere.

Laurence

Je wordt altijd heel vriendelijk en snel geholpen.

Bosshardt

Uitstekend , professioneel, niet opdringerig , vriendelijk .

Top service, veel kennis en kunde!

Prima service, snel en adequaat

J.M.van Rooij

Wij zijn uitstekend geholpen.