SvensCar

Vriendelijke ontvangst bij receptie. Monteur belde correct zowel voorafgaand aan de werkzaamheden als bij de afmelding.
Werkzaamheden waren eerder klaar dan was ingepland.

Lex

Alles zoals het hoort. Makkelijk afspraak maken (en zelfs zoals bij het geval: verplaatsen). Persoonlijk contact met verantwoordelijk monteur bij inleveren auto. Deze monteur belt ook met diagnose.... Alles zoals het hoort. Makkelijk afspraak maken (en zelfs zoals bij het geval: verplaatsen). Persoonlijk contact met verantwoordelijk monteur bij inleveren auto. Deze monteur belt ook met diagnose. Kortom: persoonlijk contact en geen verrassing!

Ger Markesteijn

Ik ben een Volvo rijder vanaf 1985. Het voertuig altijd bij de Volvo dealer voor onderhoud en reparaties gebracht. Al vele jaren is dit in vertrouwde en goede handen bij SvensCar in Dordrecht. Ik ben een Volvo rijder vanaf 1985. Het voertuig altijd bij de Volvo dealer voor onderhoud en reparaties gebracht. Al vele jaren is dit in vertrouwde en goede handen bij SvensCar in Dordrecht.
Vanaf de telefoniste tot het eind gesprek met de monteur is het goed geregeld.
Een goed team. Van mij krijgen ze een dikke UITSTEKEND.

Bijzonder goed. Snel en deskundig geholpen door vriendelijke medewerkers.

Goed als altijd. Heldere communicatie, vriendelijk personeel en goede service & hulp.

Harry Harder

Als je al die positieve reacties ziet, denk je al gauw dat is doorgestoken kaart en hebben ze er zelf opgezet!
Maar nee hoor, ook ik denk dat de service zoals nu t.o.h. is gegeven niet beter kan! Na mijn slechte ervaring bij mijn vorige dealer ben ik blij dat ik weer terug ben bij SvensCar.
Klantvriendelijk, kundig en in het bijzonder zéér correct, wat mij betreft voor mij een “Pilot store Volvo” in Nederland.

Uitstekende service en inlevingsgevoel bij de klant

A.van Vuuren

Prima onderhoud. Al vele jaren klant. De auto komt op leeftijd. Keuze voor een andere is moeilijk in verband met milieu en onduidelijke overheid.

J.B.van Bebberen

Goed onderhoud en uitleg