SvensCar

Ed Vermeulen Two-o-Four B.V.

Zoals gebruikelijk top.

PM De Keijzer

Een Volvo V40 (demo) gekocht bij Svenscar Dordrecht
Het contact met het bedrijf als zeer prettig ervaren
De Volvo heb ik tot nu toe als een zeer fijne auto mogen ervaren

Remco van Beest

Op 22 mei 2020 nieuwe Volvo V60 opgehaald (lease)
Zoals altijd prettig gesprek met Guido Revet, en ook in deze corona tijd prima uitleg!
Dat de volgende dag het controlelampje voor de...
Op 22 mei 2020 nieuwe Volvo V60 opgehaald (lease)
Dat de volgende dag het controlelampje voor de uitlaatgassenreiniging brandde bleek het gevolg van een los stekkertje en werd snel verholpen.

Y van Beek

Prima service

Wierda

Het is alweer 1,5 maand geleden dat we onze V60 bij Svenscar hebben gekocht, maar geven hierbij alsnog even een review. We zijn apetrots op onze bolide en blij dat we opnieuw voor Svenscar hebben... Het is alweer 1,5 maand geleden dat we onze V60 bij Svenscar hebben gekocht, maar geven hierbij alsnog even een review. We zijn apetrots op onze bolide en blij dat we opnieuw voor Svenscar hebben gekozen. Hoewel dealer niet naast de deur ligt, hebben we het er graag voor over om vanuit Dronten naar Dordrecht af te reizen.
Wij kunnen Svenscar van hart aanbevelen en zijn geweldig geholpen door Jacco Oskam!

Fam. Van der Knaap

Fantastische service en heel fijn contact!

J.A.vanSliedregt

Snel en deskundig geholpen volgens de gemaakte afspraak.

Zaterdag ochtend gebeld vanwege oliepijl, kon direct langskomen en meteen geholpen. Veel dank.

Over het algemeen goed, maar tijdens voorjaarsvakantie wat minder.

Harrie van den Berg

Gebruikte Volvo V60 gekocht. Uitermate vriendelijk ontvangen en geholpen. Guido denkt goed mee en is erg oplossingsgericht. Goede inruilprijs gekregen voor onze auto. Scherpe (vraag)prijs van de... Gebruikte Volvo V60 gekocht. Uitermate vriendelijk ontvangen en geholpen. Guido denkt goed mee en is erg oplossingsgericht. Goede inruilprijs gekregen voor onze auto. Scherpe (vraag)prijs van de Volvo. Kortom een zaak waar je graag terugkomt.