Familie Prinsen

Vincent en Wilma Tromp hebben ons op betrokken wijze ontzorgd en begeleid na (en zelfs al vóór) het overlijden van mijn vader. Mede dankzij hen is het een prachtig, troostrijk afscheid... Vincent en Wilma Tromp hebben ons op betrokken wijze ontzorgd en begeleid na (en zelfs al vóór) het overlijden van mijn vader. Mede dankzij hen is het een prachtig, troostrijk afscheid geworden.
De ontspannen, intieme sfeer in het Afscheidshuys hebben wij als heel prettig ervaren.

Betrokken
Accuraat

Hennie

Wij hebben zeer goede ervaringen op gedaan de uitvaartbegeleiding van onze vader door Vincent Tromp

EMA Hopman-Link

Perfect !

Sterke punten Suzanne van Horssen Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Accommodatie, entourage, welgemeende betrokkenheid richting nabestaanden.

Ria van Haarlem

Voor ons was het afscheidshuys een hele fijne plek om mijn vader te bezoeken. De begeleiding was erg persoonlijk en ongedwongen en dat heeft voor ons de ruimte gegeven om het afscheid van mijn vader... Voor ons was het afscheidshuys een hele fijne plek om mijn vader te bezoeken. De begeleiding was erg persoonlijk en ongedwongen en dat heeft voor ons de ruimte gegeven om het afscheid van mijn vader zo te kunnen beleven en regelen zoals wij dat graag wilde.

Sterke punten Suzanne van Horssen Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Het persoonlijke in de benadering.
De rustige uitstraling.
En de fijne sfeer.

Smit

Wij zijn erg tevreden zowel over Suzanne en het afscheidshuys

Graven Reijnen

Vriendelijk, warme vrouw ambiance zeer warm en intiem

Sterke punten Suzanne van Horssen Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Zeer belangstellend. Naar ons als familie toe

Margot Frösch

Ik heb de begeleiding als zeer prettig en professioneel ervaren.
Alle wensen werden uitgevoerd.

Sterke punten Suzanne van Horssen Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

De opvallend sterke punten waren juist de onopvallende hulp en adviezen waardoor het een heel persoonlijk en mooi afscheid was!

Rob van Horssen

Het Afscheidshuys en Suzanne van Horssen hebben de traditionele paden verlaten en gekozen voor de persoonlijke rouwverwerking waarbij de eigen wensen van de nabestaanden voorop staan. Het Afscheidshuys en Suzanne van Horssen hebben de traditionele paden verlaten en gekozen voor de persoonlijke rouwverwerking waarbij de eigen wensen van de nabestaanden voorop staan.
Rouwverwerking is heel erg persoonlijk. Het Afscheidshuys en Suzanne van Horssen maken het heel erg persoonlijk.

Sterke punten Suzanne van Horssen Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Luisteren naar de wensen van de nabestaanden en geen uitdaging uit de weg gaan.

Vincent Tromp

De ervaring was uitstekend

zeer sterke punten

Alles tot in de puntjes geregeld

Sterke punten Suzanne van Horssen Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Ze luisteren echt heel goed, geven een deskundig advies, en komen ook de gemaakte afspraken uitstekend na. Dat was voor ons een zorg minder. Dankzij Vincent en zijn team kijken we terug op een... Ze luisteren echt heel goed, geven een deskundig advies, en komen ook de gemaakte afspraken uitstekend na. Dat was voor ons een zorg minder. Dankzij Vincent en zijn team kijken we terug op een waardig afscheid.