JWM Vastbinder

Goed en professioneel. Graag ook meelezen op de rouwkaart of er niets vergeten is.

Sterke punten Suzanne van Horssen Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Betrokken, meewerkend, situatie goed inschattend

Theo Roelofs

Fijn persoonlijke contacten.

alles goed geregeld

Rieky Elbers

Het afscheidshuis was heel sfeervol , mooie rustige omgeving , alles was tot in de puntjes verzorgd.
Ik kan het iedereen aanbevelen.

Sterke punten Suzanne van Horssen Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Toen we in het crematorium niet terecht konden kwam de uitvaartleidster met het idee om het bij de Arend te doen.
Iedereen was na afloop vol lof. We hebben een afscheid gehad zoals wij dat...
Iedereen was na afloop vol lof. We hebben een afscheid gehad zoals wij dat wilden .
Niets werd ons opgedrongen .
Dat was heel fijn .Ik kijk er met een goed en tevreden gevoel op terug.
We hebben een afscheid gehad zoals wij dat wilden. heel waardevol.

GHT Janssen

Was prima georganiseerd.

Komen afspraken na

Trouwborst

Zeer prettig!

Sterke punten Suzanne van Horssen Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Doortastend, professioneel, meedenkend en aanvoelend wat voor sfeer er is en wensen er zijn

Jos Kessels

Uitstekende begeleiding en service.

alleen maar sterke punten

Ton Klems

De uitvaart van mijn moeder is door het team fantastisch begeleid.
De uitvaart van mijn moeder is door het team fantastisch begeleid.
Het Afscheidshuys was de plek waar we in alle rust afscheid hebben kunnen nemen, heel intiem, zonder druk van 'we moeten gaan er wacht nog iemand anders'.
We konden zo vaak en zolang als we zelf wilden naar het Afscheidshuys om nog even bij mijn moeder te kunnen zijn.

Dit heeft ervoor gezorgd dat alles tot in de puntjes was geregeld.. Vincent, en zijn team, bedankt hiervoor.

Sterke punten Suzanne van Horssen Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Alles tot in de puntjes en naar volle tevredenheid begeleid..

Angelique Toonen

Heel prettig, alle aandacht en zorg gekregen die we nodig hadden

Geduld, betrokken, zorgvuldig

Andre de Lege

Adequate en passende begeleiding
deskundig en betrokken

deskundig en betrokken

Bernard Burgers

Onze ervaring is zeer positief. Zie sterke punten hieronder. De inbreng van de persoon die ons namens Suzanne van Horssen heeft begeleid, is zeer waardevol geweest. Het is mensenwerk en wij hadden... Onze ervaring is zeer positief. Zie sterke punten hieronder. De inbreng van de persoon die ons namens Suzanne van Horssen heeft begeleid, is zeer waardevol geweest. Het is mensenwerk en wij hadden het bijzonder goed getroffen met Erna Mali.

Sterke punten Suzanne van Horssen Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Accuraat en to the point maar tegelijkertijd vriendelijk en meelevend. Wij hadden zelf een heel duidelijk beeld hoe we het afscheid wilden inrichten. Dat was het uitgangspunt maar we hebben zeer... Accuraat en to the point maar tegelijkertijd vriendelijk en meelevend. Wij hadden zelf een heel duidelijk beeld hoe we het afscheid wilden inrichten. Dat was het uitgangspunt maar we hebben zeer veel baat gehad bij de begeleiding van Suzanne van Horssen. Qua organisatie zeer goed maar ook op individueel niveau (tips bij toespraken, hoe ga je met bepaalde zaken om) hebben we er veel aan gehad.