S.C.M. Dijt

Correct, zeer meelevend, persoonlijke benadering uitstekend.

Persoonlijke, informele hulp.

Erwin Kalmar

Het afscheid van mijn vader, zeer goed ervaren door goede begeleiding en aansturing.

Sterke punten Suzanne van Horssen Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Zeer betrokken en toch professioneel, goed op de achtergrond alles regelen.

Lia Kemerink

Wij zijn zeer tevreden met de uitvaartbegeleiding en Het Afscheidshuys, tot in de puntjes goed georganiseerd, zorgvuldig, respectvol en ruimte voor eigen invulling.

Sterke punten Suzanne van Horssen Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Sterk punt: 1. De opmaak (het toonbaar maken) van onze overledene was met veel oog voor detail en in overeenstemming/afstemming met onze wensen.
2. Het voor de rouwauto lopen bij het uit huis gaan was erg ontroerend en met veel respect voor de overledene.
3. De rust en tijd die genomen werd om alles goed te regelen gaf een grote betrokkenheid aan.

Maria Botden-Sandrin

Na het overlijden van mijn man heb ik voor Het Afscheidshuys gekozen zonder van het bestaan hiervan te weten. Zowel diegenen die individueel afscheid hebben kunnen nemen als allen die aanwezig waren...

Sterke punten Suzanne van Horssen Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Mijn man lag niet in een kist maar heel natuurlijk op een baar waardoor (vooral voor mijn kleindochter) gewoon leek te slapen en ze op een natuurlijke manier kon wennen aan zijn dood.
Het zeer zorgvuldig regelen van alles waardoor we nauwelijks zelf iets hoefden te doen en zoveel als we wilden bij mijn man konden zijn.
Sleutel van gebouw waardoor we van ‘s morgens tot ‘s avonds zo vaak als we wilden naar mijn man konden.
Eigen spullen neer konden zetten in familiekamer.

JWM Vastbinder

Goed en professioneel. Graag ook meelezen op de rouwkaart of er niets vergeten is.

Sterke punten Suzanne van Horssen Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Betrokken, meewerkend, situatie goed inschattend

Theo Roelofs

Fijn persoonlijke contacten.

alles goed geregeld

Rieky Elbers

Het afscheidshuis was heel sfeervol , mooie rustige omgeving , alles was tot in de puntjes verzorgd.
Ik kan het iedereen aanbevelen.

Sterke punten Suzanne van Horssen Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Toen we in het crematorium niet terecht konden kwam de uitvaartleidster met het idee om het bij de Arend te doen.
Iedereen was na afloop vol lof. We hebben een afscheid gehad zoals wij dat wilden .
Niets werd ons opgedrongen .
Dat was heel fijn .Ik kijk er met een goed en tevreden gevoel op terug.
We hebben een afscheid gehad zoals wij dat wilden. heel waardevol.

GHT Janssen

Was prima georganiseerd.

Komen afspraken na

Trouwborst

Zeer prettig!

Sterke punten Suzanne van Horssen Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Doortastend, professioneel, meedenkend en aanvoelend wat voor sfeer er is en wensen er zijn

Jos Kessels

Uitstekende begeleiding en service.

alleen maar sterke punten