H. Weerpas

Zeer positieve ervaring wat betreft begeleiding en regelzaken en betrokken houding waarbij naadloos werd aangevoeld wat passend was gezien onze situatie.

Sterke punten Suzanne van Horssen Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Erna Malie is een zeer ervaren en lieve uitvaartbegeleider, die je iedereen gunt om tot een waardig en passend afscheid te komen van een dierbare. Haar uitstekende timing en gevoel voor humor zullen... Erna Malie is een zeer ervaren en lieve uitvaartbegeleider, die je iedereen gunt om tot een waardig en passend afscheid te komen van een dierbare. Haar uitstekende timing en gevoel voor humor zullen wij nooit vergeten!

Theo Hanssen

Wij hebben een goed gevoel overgehouden aan de respectvolle en waardige wijze waarop wij werden benaderd.

Sterke punten Suzanne van Horssen Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Correcte en persoonlijke benadering.
Afspraken werden zeer stipt nagekomen.
Correcte en persoonlijke benadering.
Afspraken werden zeer stipt nagekomen.
In het bijzonder hebben wij waardering voor mevrouw Erna Mali, die ons voorzag van goede adviezen en die ons hulp bood bij het nemen van beslissingen.

Marjo van Elferen

Hele prettige, betrokken en professionele begeleiding.

Sterke punten Suzanne van Horssen Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Meedenken, warm, respectvol, helder communiceren, altijd bereikbaar, er zijn zonder op te vallen. Het Afscheidshuys is een plek waar het goed is om de overledene 'achter te laten'. Het voelt als een... Meedenken, warm, respectvol, helder communiceren, altijd bereikbaar, er zijn zonder op te vallen. Het Afscheidshuys is een plek waar het goed is om de overledene 'achter te laten'. Het voelt als een warm huis.

R. de Bruin

De persoonlijke begeleiding door dhr. Tromp in het regelen van het afscheid nemen zijn voor ons een belangrijke bijdrage geweest om onze wensen te kunnen realiseren. Mede hierdoor kunnen wij... De persoonlijke begeleiding door dhr. Tromp in het regelen van het afscheid nemen zijn voor ons een belangrijke bijdrage geweest om onze wensen te kunnen realiseren. Mede hierdoor kunnen wij terugkijken op een waardevol afscheid

Sterke punten Suzanne van Horssen Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

persoonlijke begeleiding en zorg, Het afscheidshuys is uitstekende lokatie in een karakteristiek pand dat zeker een extra dimensie geeft aan het afscheid nemen.

Doke en marina en fam .

We hebben het erg prettig ervaren, hele vriendelijke personeel. We kijken er met een goed en mooi gevoel op terug .

Sterke punten Suzanne van Horssen Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

We vonden alles heel goed ,en goed verzorgd.

René van den Broek

Ik vond het een prettige samenwerking, waarbij wij volledig ons eigen ding er in kwijt konden waardoor het afscheid echt persoonlijk was en niet geregisseerd.

volledige eigen inbreng,
niets moest, alles mocht,
goed gevoel,
persoonlijk,
volledige eigen inbreng,
niets moest, alles mocht,
goed gevoel,
persoonlijk,
Het Afscheidshuys hebben we ervaren als een perfecte persoonlijke locatie waar we intiem met onze naasten bij pa konden zijn.
de uitvaartbegeleidster Erna was perfect.

Hoogeveen

Ervaring van de uitvaartbegeleiding heb ik als erg prettig ervaren.

Sterke punten Suzanne van Horssen Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Betrokken, professioneel, goed bereikbaar.

Henk Heijs

Uitstekend

goede intake, professionele uitvoering

Engelen/ van Groningen

Sympathieke en heel vriendelijke begeleiding.

Sterke punten Suzanne van Horssen Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Goed proberen in te leven en zoveel als mogelijk de eigenheid en wensen van de familie te respecteren en vorm te (laten) geven.

Dorothé Litjens-Boerboom

Wij zijn op bijzonder prettige wijze begeleid bij de uitvaart van onze moeder. De sfeer in het Afscheidshuys was heel prettig en warm. De ruimte was waar onze moeder was opgebaard heel sfeervol. Wij zijn op bijzonder prettige wijze begeleid bij de uitvaart van onze moeder. De sfeer in het Afscheidshuys was heel prettig en warm. De ruimte was waar onze moeder was opgebaard heel sfeervol.
Wij waardeerden de privacy en rust enorm.

Sterke punten Suzanne van Horssen Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

De familiekamer in het Afscheidshuys.
Empathisch meedenken met familie.