Petra van Bostelen

Mijn ervaring is zeer goed. Fieneke heeft voor ons veel geregeld en ons erg goed begeleid. Ik voelde mij gehoord en er werd op alle vlakken goed afgestemd en aangesloten. Dit gaf een prettig en... Mijn ervaring is zeer goed. Fieneke heeft voor ons veel geregeld en ons erg goed begeleid. Ik voelde mij gehoord en er werd op alle vlakken goed afgestemd en aangesloten. Dit gaf een prettig en rustig gevoel, wat erg fijn was en hielp om de dingen te doen en af te sluiten zoals wij dat graag wilden.

Sterke punten Suzanne van Horssen Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Goede afstemming. Persoonlijk. Betrokken. Open. Behulpzaam. Kennis van zaken.

HJ van Gemert

Mijn ervaring met Suzanne van Hossen was heel bijzonder.

Sterke punten Suzanne van Horssen Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Sterke punten ,correct tijd, was altijd bereikbaar,alles klopte.

Lia Kemerink

Heel prettige ervaring met begeleiding door Vincent Tromp van uitvaartbegeleiding Suzanne van Horssen, persoonlijk, warm betrokken

Sterke punten Suzanne van Horssen Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Zorgvuldig, terughoudend wanneer nodig en aanwezig wanneer gewenst!

Brigitte Hanssen

Wij hebben helaas in een korte tijd twee keer gebruik gemaakt van het afscheidshuys, het is een mooie en fijne plek om je dierbare daar te kunnen herdenken de eerste dagen en het afscheid voor de... Wij hebben helaas in een korte tijd twee keer gebruik gemaakt van het afscheidshuys, het is een mooie en fijne plek om je dierbare daar te kunnen herdenken de eerste dagen en het afscheid voor de komende tijd een plek te geven. De begeleiding is zo fijn geweest, prettige communicatie, alles is bespreekbaar. Fijne mensen. Het huis is echt een prettige omgeving

Sterke punten Suzanne van Horssen Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Openheid en eerlijke benadering/communicatie, Altijd bereikbaar, fijn dat ze meedenken.

M giesbers

Erg prettig

Sterke punten Suzanne van Horssen Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Persoonlijke contact / geen verkoop/ goede begeleiding

Sander Geerts

Heel prettig

Sterke punten Suzanne van Horssen Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Regelt zaken goed, belt regelmatig om dingen met elkaar af te stemmen en te bespreken

Sterke punten Suzanne van Horssen Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Zeer persoonlijke begeleiding. We voelden ons gehoord en gezien.

Brenda

We hebben de zorg rond het overlijden van mijn moeder als zeer prettig ervaren. Vanaf het moment van het overbrengen van zorginstelling naar het Afscheidshuys tot aan de begrafenis. Alles is gegaan,... We hebben de zorg rond het overlijden van mijn moeder als zeer prettig ervaren. Vanaf het moment van het overbrengen van zorginstelling naar het Afscheidshuys tot aan de begrafenis. Alles is gegaan, zoals wij voor ogen hadden. Ik kan er met positieve, warme gevoelens op terug kijken. Dit heeft zeker bijgedragen aan een stukje rouwverwerking .

Sterke punten Suzanne van Horssen Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Huiselijke sfeer, intiem, persoonlijk, betrokken.
Lieve medewerkers.

Roos

Het was heel fijn om een rustige plek te hebben waar mijn overleden zus tot aan haar uitvaart kon zijn, wij bij haar konden zijn en bij elkaar. Waar we anderen konden ontvangen die nog afscheid van... Het was heel fijn om een rustige plek te hebben waar mijn overleden zus tot aan haar uitvaart kon zijn, wij bij haar konden zijn en bij elkaar. Waar we anderen konden ontvangen die nog afscheid van mijn zus wilden nemen en waar we samen rustig haar afscheidsdienst konden voorbereiden.

Sterke punten Suzanne van Horssen Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Een heel sterk punt vond ik de balans die Vincent en Wilma vonden in het nabij zijn en afstand in acht nemen. Er was snel een vertrouwd gevoel met beiden. Ze waren er als je ze nodig had en regelden... Een heel sterk punt vond ik de balans die Vincent en Wilma vonden in het nabij zijn en afstand in acht nemen. Er was snel een vertrouwd gevoel met beiden. Ze waren er als je ze nodig had en regelden dan alles soepel, maar ze drongen zich niet op en lieten ons alleen als we zelf de dingen deden die we zelf wilden doen.

Hennie Smits

Alles was tot in de puntjes verzorgd. Het is precies verlopen zo als we het hadden bedacht, en afgesproken.

Sterke punten Suzanne van Horssen Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Veel empathie, en duidelijke begeleiding.