Trouwborst

Zeer prettig!

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Doortastend, professioneel, meedenkend en aanvoelend wat voor sfeer er is en wensen er zijn

Jos Kessels

Uitstekende begeleiding en service.

alleen maar sterke punten

Ton Klems

De uitvaart van mijn moeder is door het team fantastisch begeleid.
De uitvaart van mijn moeder is door het team fantastisch begeleid.
Het Afscheidshuys was de plek waar we in alle rust afscheid hebben kunnen nemen, heel intiem, zonder druk van 'we moeten gaan er wacht nog iemand anders'.
We konden zo vaak en zolang als we zelf wilden naar het Afscheidshuys om nog even bij mijn moeder te kunnen zijn.

Dit heeft ervoor gezorgd dat alles tot in de puntjes was geregeld.. Vincent, en zijn team, bedankt hiervoor.

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Alles tot in de puntjes en naar volle tevredenheid begeleid..

Angelique Toonen

Heel prettig, alle aandacht en zorg gekregen die we nodig hadden

Geduld, betrokken, zorgvuldig

Andre de Lege

Adequate en passende begeleiding
deskundig en betrokken

deskundig en betrokken

Bernard Burgers

Onze ervaring is zeer positief. Zie sterke punten hieronder. De inbreng van de persoon die ons namens Suzanne van Horssen heeft begeleid, is zeer waardevol geweest. Het is mensenwerk en wij hadden... Onze ervaring is zeer positief. Zie sterke punten hieronder. De inbreng van de persoon die ons namens Suzanne van Horssen heeft begeleid, is zeer waardevol geweest. Het is mensenwerk en wij hadden het bijzonder goed getroffen met Erna Mali.

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Accuraat en to the point maar tegelijkertijd vriendelijk en meelevend. Wij hadden zelf een heel duidelijk beeld hoe we het afscheid wilden inrichten. Dat was het uitgangspunt maar we hebben zeer... Accuraat en to the point maar tegelijkertijd vriendelijk en meelevend. Wij hadden zelf een heel duidelijk beeld hoe we het afscheid wilden inrichten. Dat was het uitgangspunt maar we hebben zeer veel baat gehad bij de begeleiding van Suzanne van Horssen. Qua organisatie zeer goed maar ook op individueel niveau (tips bij toespraken, hoe ga je met bepaalde zaken om) hebben we er veel aan gehad.

Familie Prinsen

Vincent en Wilma Tromp hebben ons op betrokken wijze ontzorgd en begeleid na (en zelfs al vóór) het overlijden van mijn vader. Mede dankzij hen is het een prachtig, troostrijk afscheid... Vincent en Wilma Tromp hebben ons op betrokken wijze ontzorgd en begeleid na (en zelfs al vóór) het overlijden van mijn vader. Mede dankzij hen is het een prachtig, troostrijk afscheid geworden.
De ontspannen, intieme sfeer in het Afscheidshuys hebben wij als heel prettig ervaren.

Betrokken
Accuraat

Hennie

Wij hebben zeer goede ervaringen op gedaan de uitvaartbegeleiding van onze vader door Vincent Tromp

EMA Hopman-Link

Perfect !

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Accommodatie, entourage, welgemeende betrokkenheid richting nabestaanden.

Ria van Haarlem

Voor ons was het afscheidshuys een hele fijne plek om mijn vader te bezoeken. De begeleiding was erg persoonlijk en ongedwongen en dat heeft voor ons de ruimte gegeven om het afscheid van mijn vader... Voor ons was het afscheidshuys een hele fijne plek om mijn vader te bezoeken. De begeleiding was erg persoonlijk en ongedwongen en dat heeft voor ons de ruimte gegeven om het afscheid van mijn vader zo te kunnen beleven en regelen zoals wij dat graag wilde.

Sterke punten Vincent Tromp Uitvaartbegeleiding en/of Het Afscheidshuys

Het persoonlijke in de benadering.
De rustige uitstraling.
En de fijne sfeer.