Susteen

M.Holwerda

Ik heb het bezoek als zeer informatief ervaren. Goede uitleg en goed meegedacht. Goeie tips!!!

devries

Heel goed prima hulp

R. De Koster

Susteen leverde een grondig onderzoek en gedetailleerd verslag van de mogelijkheden van verbeteren van isolatie van ons huis.

Sonja

Ik ben zeer goed geadviseerd. Een heel vriendelijk persoon kwam inspecteren. Met het advies werd rekening gehouden met aantal inwoners en terugverdienmodel.

Cinderella Kruijff-Vinke

Heel tevreden met de diensten van Susteen! Allereerst een ontzettend aardige en kundige man over de vloer met heldere uitleg en praktische tips. Gevolgd door een helder rapport over de staat van ons... Heel tevreden met de diensten van Susteen! Allereerst een ontzettend aardige en kundige man over de vloer met heldere uitleg en praktische tips. Gevolgd door een helder rapport over de staat van ons huis wat duurzaamheid betreft en advies met betrekking tot verbeteringen. Enkele weken later werd ik gebeld voor een nazorggesprek, waarbij ik vrij uitgebreid heb kunnen sparren over de zaken waar ik tegenaan liep in de mijn poging om adviezen ten uitvoer te brengen. Heel fijn contact met de uitnodiging vooral weer te bellen als ik nog vragen heb. Dat zal ik zeker doen. Echt een aanrader!

Reactie Susteen:

Dank u voor uw mooie review. Fijn dat u goed geholpen bent met ons advies. We hopen dat u hiermee een mooi stappenplan heeft om uw woning verder te verduurzamen.
Richard Susteen

Sinnige P J

Goed bevallen , aangenaam gesprek met een kundig vakman

Henk Veldkamp

Susteen werd bij mij vertegenwoordigt door een zeer positieve medewerker die niet opdringerig maar wel hele positieve adviezen gaf over het bezuinigen op energy.

Reactie Susteen:

Dank u voor de mooie review. We zijn blij u goed geholpen te hebben. Ik zal de complimenten doorgeven aan onze adviseur.
Richard Susteen

Michiel van Druten

Een prettige bijeenkomst met Susteen

Lammers

De agent heeft ons opeen goede manier van advies voorzien, op een vriendelijke en fatsoenlijke wijze