Susteen

de Jong

In okt-nov hypotheek genomen bij Woonnu met deal Susteen voor verduurzamen woning van C naar A middels een hybride warmtepomp. De adviseur kwam in december langs en maakte keurig een rapport en... In okt-nov hypotheek genomen bij Woonnu met deal Susteen voor verduurzamen woning van C naar A middels een hybride warmtepomp. De adviseur kwam in december langs en maakte keurig een rapport en offerte op. Vervolgens wacht ik nu sinds dec op de hybride warmtepomp. Kreeg in maart een mail dat het misschien juni gaat worden ivm lange levertijd. Hoop dat dat lukt voor nov-2025 omdat ik anders gedoe krijg met mijn hypotheek en de rente omhoog gaat. Mocht het deze zomer niet lukken? Dan ga ik maar eens kijken bij Vereniging Eigen Huis als lid of die warmtepompen wel snel leverbaar zijn. Als ik dit vooraf had geweten, had ik het anders gedaan.

Patricia

Slechte ervaring, onbetrouwbaar, cowboys, liegen

Rob

Ondeskundig bedrijf. Cowboys, gaan voor snelle offertes. Geen maatwerk. Geen advies maar wel kosten rekenen. Vooral niet transparant.

J.Voulon

Wachten al 9 maanden op isolatie glas Anbetaling gedaan. Nog steeds geen glas gezien.😡

Koot

Goed geregeld prima service

E.J. Beumer

Goede ervaring met een duidelijke uitleg over de gang van zaken.

Mulders

Afspraak snel geregeld, de expert kwam op tijd op de afspraak en heeft een grondige inspectie gedaan aan de woning.

nvt

Netjes aan de telefoon, maar nu na een maand, nog geen label.
Netjes aan de telefoon, maar nu na een maand, nog geen label.
Begin december aangevraagd. ivm drukte ( kerst oud en nieuw) kon er pas voor begin januari een afspraak. dat is begrijpelijk en geen probleem. wordt last minute afgebeld vanwege ziekte, en nu twee weken later word ik gebeld voor nieuwe afspraak voor begin februari. sorry, maar dat is te lang. huur dan een extra externe in, om de achterstand in te lopen, maar houd mensen niet zolang aan de lijn.

B. de Groot

Snel geholpen

Bosman

Het was een erg fijn contact met deze dienstverlener. We hadden snel een afspraak en de persoon die het label op kwam nemen was erg professioneel. Alles werd na- en opgemeten en na een week was het... Het was een erg fijn contact met deze dienstverlener. We hadden snel een afspraak en de persoon die het label op kwam nemen was erg professioneel. Alles werd na- en opgemeten en na een week was het label beschikbaar. Zeker een aanrader.