8.5/10

Petra

We snappen niet dat het bedrijf nog bestaat absoluut niet naar algemene smaak en je krijg je high tea voor je neus en er word 1,5 uur geen aandacht meer aan je besteed

Kom eens vragen of het smaakt of dat mensen er nog ander drinken bij willen dat soort dingen mis je en het waren nou niet echt dingen naar algemene smaak we hebben of niet eens de helft opgegeten

Reactie SurpriseFactory:

Bedankt voor je feedback, Petra! Jammer dat de High Tea niet in de smaak viel. Deze high tea is net even anders dan traditionele High Tea's, met hapjes zoals Yoghurt Specials, Barn Toast en Barn... Bedankt voor je feedback, Petra! Jammer dat de High Tea niet in de smaak viel. Deze high tea is net even anders dan traditionele High Tea's, met hapjes zoals Yoghurt Specials, Barn Toast en Barn Wrap. Dit staat in de omschrijving op de site. Wij hebben je feedback uiteraard wel doorgestuurd naar de organisator. Fijne dag, SurpriseFactory

Jolan

Leuke cadeautips en uitjes !!

Heel netjes verpakt !
Gelijk al leuk om te geven... Onze jarige was blij verrast met het cadeau 🎁

Geen 😉💪🏼

Reactie SurpriseFactory:

Bedankt voor je leuke review, Jolan! Fijn om te horen dat het cadeau zo goed in de smaak is gevallen.

Fijne dag,
SurpriseFactory

Prima.

Alles prima.

Geen.

J. van Schadewijk

Goed aanbod, goede informatievoorziening per mail

mijn item arriveerde 1 dag te laat

Hans de Vink

Ik kreeg een kadobon van het bedrijf waar ik werkte omdat ik met pensioen ging.

Leuke uitjes waar je normaal niet aan zult denken

ingewikkeld om te bestellen, dit moet eenvoudiger, zeker voor mensen zoals ik die niet van het 'internet-tijdperk' zijn.

Reactie SurpriseFactory:

Beste Hans, Vriendelijk dank voor de review. Vervelend dat de online verzilvering te ingewikkeld was, we zullen de uitleg op de cadeaubon nog eens onder de loep nemen. Desondanks wensen wij u... Beste Hans, Vriendelijk dank voor de review. Vervelend dat de online verzilvering te ingewikkeld was, we zullen de uitleg op de cadeaubon nog eens onder de loep nemen. Desondanks wensen wij u veel plezier met de gekozen belevenissen! Fijne dag, SurpriseFactory

Alles goed geregeld en superleuk uur blokarten gehad!

Snel goed en duidelijk alles geregeld.

Myrna

Leuke dingen om kado te geven.

Meer variatie van de lay out op de bestel bon.

Super

Goede uitleg

Joke

Lekker makkelijk, veel keuze. Aanrader.

Snel binnen, dus ideaal voor een last minute kado.

Het mapje waar de voucher inzit verbeteren. Nu glijd de voucher er telkens uit, moet je echt met een plakbandje dicht maken.
Ook het erin schuiven van de voucher gaat niet echt makkelijk.

Reactie SurpriseFactory:

Bedankt voor de review, Joke. Fijn om te horen.

Ook bedankt voor de feedback over de geschenkverpakking, we gaan daar zeker naar kijken!

Fijne dag,
SurpriseFactory

Toen ik wilde boeken, bleek het restaurant niet meer te bestaan. Zou fijn geweest zijn, als surprise factory me dat zelf van tevoren had gemeld. Was nu een heel gedoe, eerst bellen met restaurant,... Toen ik wilde boeken, bleek het restaurant niet meer te bestaan. Zou fijn geweest zijn, als surprise factory me dat zelf van tevoren had gemeld. Was nu een heel gedoe, eerst bellen met restaurant, toen met surprise factory, maar dat moest niet, ik moest mailen. En zo gingen er diverse mailtjes heen en weer met de oplossing. Kostte veel tijd en ergernis allemaal.

Zou het niet weten.

Hou zelf in de garen of een restaurant nog bestaat of niet en informeer je klant daar dan over. Jullie zijn immers de aanbieders van de vouchers. Ook nooit meer een nieuwe voucher over de post... Hou zelf in de garen of een restaurant nog bestaat of niet en informeer je klant daar dan over. Jullie zijn immers de aanbieders van de vouchers. Ook nooit meer een nieuwe voucher over de post gehad, terwijl dit wel was toegezegd. Ook vind ik veel uitjes erg duur. Zou fijn zijn als er ook aan de kleine beurs wat meer wordt gedacht.

Reactie SurpriseFactory:

Bedankt voor uw feedback. Ontzettend jammer dat de activiteit niet meer te boeken was. Omdat wij niet weten aan wie de cadeaubon wordt gegeven en dus geen contactgegevens hebben, kunnen wij helaas... Bedankt voor uw feedback. Ontzettend jammer dat de activiteit niet meer te boeken was. Omdat wij niet weten aan wie de cadeaubon wordt gegeven en dus geen contactgegevens hebben, kunnen wij helaas geen contact opnemen om dit te laten weten. Wij hebben uw cadeaubon geruild en de nieuwe cadeaubon is naar u gemaild op 4 februari. Aangezien de cadeaubon inmiddels is verzilverd, gaan wij er van uit dat u deze heeft ontvangen :-). Fijne dag, SurpriseFactory