Janson

Tot nu goed.
Jammer dat post.nl zo traag is de laatste tijd en de cadeaubon te laat voor de verjaardag werd bezorgd.

De online whiskey proeverij superleuk idee!

Nog ingewikkeld en best gedoe om een datum te bespreken voor de proeverij.

Bedankt voor je review.
Wat vervelend om te lezen dat de cadeaubon niet op tijd binnen was. Helaas zien wij wel is vertragingen in de levering door PostNL. Gelukkig heb je de cadeaubon uiteindelijk wel ontvangen.
Betreft de verbeterpunten, dit zullen wij zeker meenemen. Mocht het nog niet gelukt zijn met het maken van de reservering, dan kan je altijd contact met ons opnemen via telefoonnummer +31 10 458 58 10, dan helpen wij je graag telefonisch verder.

Gerlof de Jong

Ik heb de helicopter vlucht (voor 2 personen) geboekt als verjaardagscadeau en dit viel zeer in de smaak

Makkelijk te boeken, cadeautjes werd op de beloofde dag (verjaardag) bezorgd. Perfect!

Nvt

Hi Gerlof,
Bedankt voor je mooie review en wat fijn om te lezen dat de helikoptervlucht zo in de smaak is gevallen!

Sanne Schuurmans

Hele leuke site

Makkelijke website

Prettig en concreet

Duidelijkheid ten aanzien van de mogelijkheden

Geef aan dat PostNL geen betrouwbare bezorgpartner is

paul Pallada

Website en cadeau prima, postbezorging door post.nl 1 dag te laat.

Originele cadeaus

Post.nl bezorgt niet op maandag en te vaak te laat. Maak het mogelijk om voor een andere bezorger, bvb DHL, te kiezen

Hi Paul,
Hi Paul,
Bedankt voor je review.
Wat vervelend om te lezen dat de cadeaubon één dag te laat is geleverd, maar gelukkig heb je de cadeaubon uiteindelijk wel ontvangen. Wij zullen je verbeterpunten zeker meenemen!
Team SurpriseFactory

Royal tea op de ss Rotterdam

Ik heb op 8 mei een Hightea bon besteld maar nog niet ontvangen.

Weet ik nog niet.

Stuur de bestelde bin zo snel mogelijk.

Bedankt voor je review.
Wat vervelend om te lezen dat je de cadeaubon nog niet hebt ontvangen. Ik zie dat de cadeaubon op de gewenste verzenddatum is verstuurd, mogelijk is de cadeaubon zoekgeraakt bij PostNL. Wij hebben de cadeaubon gister nogmaals naar je verstuurd. Hopelijk komt deze wel bij je aan. Mocht dit niet het geval zijn, zou je dan contact kunnen opnemen met ons via telefoonnummer +31 10 458 58 10?

Liesbeth de Ruiter

Altijd leuk om cadeau te doen. Ik heb al meerdere keren een giftcard gegeven met positieve reacties

Meestal snel binnen, nu te laat voor moment suprême gelukkig kon ik het filmpje sturen. En dit werd goed ontvangen.

Hi Liesbeth,
Hi Liesbeth,
Bedankt voor je review!
Vervelend om te lezen dat de cadeaubon niet op tijd binnen was, helaas zit er wel eens wat vertraging in de levering bij PostNL. Gelukkig was de ontvanger toch erg blij met de SurpriseMovie.

Harry Wols

Prima ales was op tijd. Order al geplaatste bij SS Rotterdam

Snelle en vooral duidelijke service

Grotere cadeaus (geintje)

Hi Harry,
Hi Harry,
Bedankt voor je review!
Wat fijn om te lezen dat de cadeaubon op tijd is binnengekomen en je al een reservering hebt gemaakt bij de organisator. Alvast veel plezier gewenst!

Van de kamp

Super

Onze kado bon was gestolen. Met uw bedrijf contact gehad. De bon hebben jullie geblokkeerd en 2 dagen later hadden we een nieuwe in de bus. TOP👍

Hi Marcel,
Bedankt voor je review en wat fijn om te lezen dat wij dit zo hebben kunnen oplossen voor jullie.
Alvast veel plezier gewenst tijdens de overnachting!
Verrassende...
Hi Marcel,
Alvast veel plezier gewenst tijdens de overnachting!

Anne

Heel goed!

Snel besteld en snel bezorgd

Heb ik nu niet. Alles ging goed.