Mark de Cock

Ik ontving bij mijn afscheid een algemene cadeaubon van mijn collega’s waarvoor ik nu een bon voor een parachutesprong besteld heb.

Duidelijke website, veel keus en snelle levering.

Geen, zover ik nu kan beoordelen.

Maurits

Prima. Alles goed geregeld

Snelle service, op tijd binnenkomen voucher.

Betere communicatie, wat je wel en niet krijgt tijdens de corona crisis. We kregen geen welkomstdrankje. En ook het ontbijt met bubbels ontbrak.

Bedankt voor je review!
Bedankt voor je review!
Fijn dat je bestelling op tijd geleverd is! Wij zijn druk bezig met je verbeterpuntje, waar nodig passen wij het één en ander aan wat de maatregelen betreft. Overigens mag je wanneer door de maatregelen het arrangement niet volledig door kan gaan, natuurlijk wel een gelijkwaardig alternatief verwachten.
Fijne dag toegewenst,
Surprisefactory

Femke

Snel

x

Carlo

Slecht. Nadat we iets hadden gevonden moesten we weer een voucher bestellen waarmee we uiteindelijk kinderboeken. Vervolgens kom je er achter dat er tm oktober geen plaats meer is. Nu hebben we voor... Slecht. Nadat we iets hadden gevonden moesten we weer een voucher bestellen waarmee we uiteindelijk kinderboeken. Vervolgens kom je er achter dat er tm oktober geen plaats meer is. Nu hebben we voor mei 2021 geboekt. Beetje lang wachten nu

Veel keuze

Direct vanuit voucher kunnen boeken en vooraf beschikbaarheid kunnen controleren.valt nu erg tegen.

Reactie SurpriseFactory:

Bedankt voor je review Carlo.
Bedankt voor je review Carlo.
Wat vervelend om te horen! Wij vermelden de contactgegevens van de organisator inderdaad op de cadeaubon, zodat de ontvanger van de cadeaubon zelf een afspraak kan maken maar nemen je feedback zeker mee.
Fijne dag,

Tijdige levering!

Mirjam Trommelen

Website gebruiksvriendelijk, levering volgens afspraak

Website gebruiksvriendelijk, levering volgens afspraak

Ik had graag zelf het adres gezien waar de bon besteed kon worden

Fam J.Berends

Het downloaden was zeer eenvoudig

Nu afwachten wat de reactie van de ontvanger is over de Surprise.

Ruben

Deze bedrijf is super toppers

Ze zijn toppers en vriendelijke

Heb ik niks over te zeggen

nvt

Snelle service,

betrouwbaar

nvt

Antonia

Surprise Factory denkt met open blik en een persoonlijke benadering met je mee, altijd gericht op de klant de mooiste ervaring te laten beleven.

Open mind, klantgericht, vriendelijk, origineel, persoonlijke aandacht

Ik ben inmiddels al een aantal jaar klant en heb werkelijk geen verbeterpunt. Als er een keer iets niet duidelijk was of goed verliep, hoefde ik maar te bellen en werd er direct een oplossing... Ik ben inmiddels al een aantal jaar klant en heb werkelijk geen verbeterpunt. Als er een keer iets niet duidelijk was of goed verliep, hoefde ik maar te bellen en werd er direct een oplossing gevonden.

Reactie SurpriseFactory:

Bedankt voor je lovende woorden Antonia!
Fijne dag,
SurpriseFactory