Claudia

Ron Yerna

Snelle reactie

nvt

Xx

Kwam een week nadat ik het besteld had. Was aangeven dat het de volgende dag er was . 2 vouchers besteld met test, tekst stond op maar 1 voucher

Dat 1 vouchers ook via de mail is geduurd. Zodat ik het uitgeprint aan de personen kon geven. Helaas zat er een aar 1 in de nail

Afspraken bakomen

A. Almis

Prettige ervaring. Doet wat het belooft.

Duidelijk en snelle levering

Shirley de Jongh

Super leuke cadeaus, de uiteindelijke presentatie en uitvoering ook top

Gepersonaliseerde filmpje en fysieke cadeaubon

Keuze voor cadeauboxje zou leuk zijn.

G Schrama

Goed ..alles is goed geregeld .

Klopt allemaal duidelijke informatie.

In de beschrijving staat dat het cadeau de volgende dag geleverd wordt. Afgeleverd 6 dagen later in de brievenbus. geeft geen goed gevoel.

Zie eerste vraag.

Dick Beverdam

Hele fijne ervaring. Snel geleverd, makkelijke betaling.

Leuke site, veel aanbod, juiste afwikkeling!

ik kon op mijn telefoon het berichtje niet direct in whatsapp krijgen. moest de link kopieren en pasten

Qwenda

De cadeaubon voor de SS Rotterdam vorig jaar gekocht. Maar 1 jaar geldig waar het nu 2 jaar geldig is. Maar als je met de SS Rotterdam tot een datum wil komen kan de bon ineens niet in het weekend... De cadeaubon voor de SS Rotterdam vorig jaar gekocht. Maar 1 jaar geldig waar het nu 2 jaar geldig is. Maar als je met de SS Rotterdam tot een datum wil komen kan de bon ineens niet in het weekend ingeleverd worden vanwege drukte. Bij Surprisefactory deze klacht doorgegeven. Zij bieden echter geen enkele service of flexibiliteit. Ik kan de bon met 1 maand verlengen Maar dan blijft het probleem dat ik met een geldige bon niet in het weekend een datum kan plannen terwijl dit wel op de bon staat. Met een jaar verlengen kan wel maar dan mogen wij weer geld bijleggen. NOOIT meer een bon voor mij bij dit bedrijf. Ik plan zelf voortaan wel en betaal zelf wel iets op locatie. Kosteloos verlengen met 1 jaar doen zij niet want de bon is gekocht voor December 2021. Na deze datum zijn de bonnen wel 2 jaar geldig. Dikke onvoldoende voor deze klantenservice

De bon ook kosteloos kunnen verlengen voor 1 jaar. Zeker na het bedrag wat ik wl betaald heb voor de bon

Reactie SurpriseFactory:

Beste Qwenda,
Beste Qwenda,
Bedankt voor je review. Wij begrijpen je teleurstelling. Sowieso is het niet leuk dat dit zo moeizaam gaat en het is niet de bedoeling dat de beschikbaarheid tussentijds door de organisator wordt aangepast. Helaas is dit nog het gevolg van corona, door drukte en personeelstekort. Maar we snappen dat het reserveren daardoor lastig is. Wij hebben daarom aangegeven dat we kunnen helpen om een reservering in het weekend te kunnen maken. En daarbij kunnen we de cadeaubon kosteloos verlengen tot en met juli, waardoor er ruime gelegenheid is om er dan gebruik van te kunnen maken. De gewijzigde geldigheidsduur is naar aanleiding van een wetswijziging, hier kunnen wij helaas niets aan doen. Laat het zeker nog even weten als we ergens bij kunnen helpen.
Team SurpriseFactory

Linda

Perfect, erg hulpzaam geholpen

Snel mail contact, goed geholpen.