8.5/10

Fijn! Mooie bon

Goede klantvriendelijk

Misschien iets meer info over besteld cadeau

Belachelijk dat je voor verzending moet betalen.

Is een cadeau erg leuk, maar heb nog niets geboekt

Weet nog niet

Weet nog niet

G Tijssen

Alles zeer netjes afgerond heel tevreden

Alles zeer duidelijk

Fabienne

Netjes optijd, goed geholpen en leuke kadootjes voor een goede prijs

Niks

Reactie SurpriseFactory:

Bedankt voor je mooie review, Fabienne!

Fijne dag,
SurpriseFactory

De Serenado's live-muziek

Prima om snel online een leuke attentie te bestellen.

Snelle afwikkeling

ina limburg

Geweldig

Snel en netjes

niets

Senne

Makkelijk en snel

Filmpje kunnen sturen met kado erin

Nvt

Valt tegen

De informatie bij de info en op de bon van de workshop parfum maken klopt niet. Het is heel moeilijk om een afspraak te maken. Op de bon staat ma-zo helaas kan het alleen op een enkele zaterdag per... De informatie bij de info en op de bon van de workshop parfum maken klopt niet. Het is heel moeilijk om een afspraak te maken. Op de bon staat ma-zo helaas kan het alleen op een enkele zaterdag per maand.

Reactie SurpriseFactory:

Bedankt voor je review. Wat vervelend dat het lastig blijkt om een afspraak te maken! De beschikbaarheid krijgen wij door van de organisator zelf, maar we gaan hier direct achteraan. We hebben... Bedankt voor je review. Wat vervelend dat het lastig blijkt om een afspraak te maken! De beschikbaarheid krijgen wij door van de organisator zelf, maar we gaan hier direct achteraan. We hebben je ook nog even een e-mail gestuurd. Fijne dag, SurpriseFactory

Petra

We snappen niet dat het bedrijf nog bestaat absoluut niet naar algemene smaak en je krijg je high tea voor je neus en er word 1,5 uur geen aandacht meer aan je besteed

Kom eens vragen of het smaakt of dat mensen er nog ander drinken bij willen dat soort dingen mis je en het waren nou niet echt dingen naar algemene smaak we hebben of niet eens de helft opgegeten

Reactie SurpriseFactory:

Bedankt voor je feedback, Petra! Jammer dat de High Tea niet in de smaak viel. Deze high tea is net even anders dan traditionele High Tea's, met hapjes zoals Yoghurt Specials, Barn Toast en Barn... Bedankt voor je feedback, Petra! Jammer dat de High Tea niet in de smaak viel. Deze high tea is net even anders dan traditionele High Tea's, met hapjes zoals Yoghurt Specials, Barn Toast en Barn Wrap. Dit staat in de omschrijving op de site. Wij hebben je feedback uiteraard wel doorgestuurd naar de organisator. Fijne dag, SurpriseFactory