C de Casembroot

Cadeaubon super snel ontvangen, netjes ingepakt

snelheid van bezorgen

? weet ik niet zo snel te geven

Geurts

Snelle levering en mooi product

Bedankt voor je review!
Wat fijn om te lezen dat het product in de smaak is gevallen en de cadeaubon erg snel geleverd is.

kreuger

Ik heb een cadeau besteld

Werd op tijd geleverd

Zeer goed

Zeer goed

Nee

Jolanda Teunissen

Leuke cadeaus om te geven

Originele cadeaus

O

Slechte ervaring helaas, bieden een hulp wanneer een organisator hondsbrutaal is. Geld helaas weggegooid.

Beter opkomen voor je klanten, en ga samenwerken met fatsoenlijke firma's aub.

Hi,
Wat vervelend om te lezen dat je het zo ervaren hebt. Wij hebben intensief contact gehad met jullie en de organisator om tot een gezamenlijke oplossing te komen. Zoals besproken ben je nog steeds van harte welkom om je cadeaubon te verzilveren.

Van den Berg

Leuke keuzes en voor elk wat wils om een beleving/uitstapje te boeken.
Pluspunt is dat er voor lager budget ook al wat te boeken is.

Makelijk te bestellen en snel geleverd

Nvt

Hi,
Bedankt voor je positieve review! Daar worden wij erg blij van!

Linda

Leuke en originele belevenissen en een snelle levering! Mooie bon om cadeau te geven.

Snelheid van levering, het aanbod, de vormgeving van de bon (per post ontvangen). Ook ideaal dat je direct een digitale versie kan ontvangen als je er op de dag zelf achter komt dat je vergeten bent... Snelheid van levering, het aanbod, de vormgeving van de bon (per post ontvangen). Ook ideaal dat je direct een digitale versie kan ontvangen als je er op de dag zelf achter komt dat je vergeten bent een cadeautje te regelen haha (toen ook dankbaar gebruik gemaakt van YourSurprice)

Hi Linda,
Hi Linda,
Bedankt voor je positieve review! Wat fijn om te lezen dat de snelheid van levering, ons aanbod en de vormgeving van de cadeaubon is goede smaak zijn gevallen. Hopelijk is de ontvanger net zo blij met de cadeaubon!
Team SurpriseFactory.

Zijp