Meerkerk

Super service

Service

Rosa Mascarenhas

Leuke verassingen en fijn waarmee de snelheid van cadeau word opgepakt.Persoonlijke boodschap op cadeau is fijn.

Zie bovenstaande

L. Van der Heijden

Snelle service

Leuk pakket aan verrassingrn

Keep up the good work

Wendy van Straten

Kaarten besteld voor euromast+brunch

raar dat dit veld verplicht is

bij ontvangst blijkt dat de brunch tussen 9.30 en 11.00 uur is! Dat vind ik wel erg kort .... dat werd niet duidelijk aangegeven bij de bestelling

Beste Wendy,
Beste Wendy,
Bedankt voor de review. Wat vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan. Wij communiceren op onze website bij het arrangement wel de tijden waarop de brunch is. We hopen dat de brunch er niet minder om zal smaken en wensen u alvast veel plezier.

Nijland

Surprise factory

Verstrek de juiste informatie ipv een zeepbel

Beste Pim,
Beste Pim,
Bedankt voor de review. Wat vervelend dat de bestelling niet is zoals gedacht. Kunnen wij nog ergens bij helpen? Dan kan u altijd een mail sturen naar info@surprisefactory.com. Onze klantenservice helpt u graag.

Jopie

Post niet ontvangen.

Snel bestellen,

Geen bezorging door post. Houden medewerkers deze achter. Net zoals ze de gekleurde verjaardagskaarten openen om te kijken of er geld in zit.

Beste Jopie,
Beste Jopie,
Bedankt voor de review! Ik zie dat er contact is geweest met de klantenservice over de levering voor uw bon. Het kan zijn dat PostNL vertraging opgelopen heeft, maar als geruststelling kunnen wij u zeggen dat er aan onze enveloppen niet te zien is wat erin zit. Mocht de bon nog niet gearriveerd zijn dan kan u altijd een mail sturen naar info@surprisefactory.com.

Naomi Albrechts

Fijne ervaring met het bedrijf

Communicatie

verschillende foto's

Yvonne Kremer

Leuke uitjes en makkelijk te bestellen.Vlug geleverd.

Aaaortiment

Sandra

Snel geleverd

Nakomen wat er op de site staat

Op dit moment geen

MS

Ik kwam toevallig op de website terecht, was een leuke ontdekking. Mag misschien nog meer gepromoot worden (?)

Duidelijke informatie over het product.

Bij het bestellen vond ik het onduidelijk hoeveel tickets ik in eerste instantie had besteld. Pas bij het zien van het bedrag werd het duidelijk. Dit kan misschien duidelijker aan worden gegeven,... Bij het bestellen vond ik het onduidelijk hoeveel tickets ik in eerste instantie had besteld. Pas bij het zien van het bedrag werd het duidelijk. Dit kan misschien duidelijker aan worden gegeven, misschien met + en - van het aantal tickets je bestelt.