Prima, leuke site

snel, duidelijk en leukverpakt

nee

Henny B

Super goed!

Reactie op een maandagmorgen mail van mijn kant werd gelijk behandeld. Toen ik belde nav mijn probleempje, was het al lang opgelost. GEWELDIG!

Geen.

Hi Henny,
Bedankt voor je mooie review!
Wat fijn om te lezen dat je onze service als geweldig hebt ervaren!

Nvt

Altijd leuk om iemand te verrassen met een van jullie surprises!

Netjes op tijd geleverd.

Nvt

Bedankt voor je positieve review!
Wat fijn om te lezen dat je graag iemand verrast met één van onze cadeaubonnen. Hier worden wij erg blij van!

TREITURE

LEUKE AANBIEDINGEN

DE DIGITALE CADEAUBON DIE MEEGESTUURD WORDT BIJ DE BEVESTIGING VAN DE BESTELLING; DUS ONAFHANKELIJK VAN DE TRAGE POSTNL

TE AFHANKELIJK VAN POSTNL, DIE ERG TRAAG MET LEVERING IS!

Bedankt voor je review!
Bedankt voor je review!
De cadeaubonnen worden altijd op de gewenste verzenddatum verstuurd, maar helaas zijn wij afhankelijk van de levering door PostNL. Het is altijd mogelijk om de cadeaubon bij ons op te halen. Daarnaast sturen wij altijd de digitale cadeaubon direct na het plaatsen van de bestelling.

Hennie

Bestellen ging super makkelijk, levering snel en mooi naar keus ingepakt.

Ging allemaal mooi soepel.

Hi Hennie,
Bedankt voor je positieve review!
Fijn om te lezen dat je het bestelproces als makkelijk hebt ervaren en de levering van de cadeaubon snel is gedaan.
Hi Hennie,

Rina Bonga

Prima geregeld

Weet niet

Weet niet te weinig gebruikt nog

Thomas

Slecht, heb betaald, geen cadeaubonnen gekregen, na mailen met de site nog steeds niks, maar geld nog steeds niet terug of iets dergelijks.

Zorgen dat er ook daadwerkelijk een product is

Hi Thomas,
Hi Thomas,
Bedankt voor je review.
Ik heb de order voor je nagekeken en ik zie dat dit alleen een digitale bestelling betreft, dus in dit geval klopt het dat je de cadeaubon niet fysiek hebt ontvangen. De digitale cadeaubon is op 16-06 naar je gemaild.
Mocht je de orderbevestiging onverhoopt toch niet hebben ontvangen in je mail, dan kan je altijd contact met ons opnemen via telefoonnummer +31 10 458 58 10. Wij zullen de cadeaubon dan nogmaals naar je mailen.

Fam. v.d. Wal

Wij hebben een geweldige ervaring opgedaan en voor het eerst ven een grandioze high tea genoten. Ook de rondleiding vonden wij een belevenis. Bravo!

Zie boven.

geen.

Bedankt voor je mooie review!
Het doet ons goed om te lezen dat jullie een geweldige ervaring hebben opgedaan bij de High Tea en de rondleiding.

Mary

Goede idee voor kado te maken

Veel interessant activiteiten, mooi idee voor kado te maken.

Alles is goed

Paula

Kado gekregen van vrienden

Geen idee

Er staat op de site dat alle contactgegevens worden vermeld op de voucher... niet dus. 1 Voucher gebruikt en vervolgens direct moeten annuleren want voor de volgende ontbreken de contactgegevens om... Er staat op de site dat alle contactgegevens worden vermeld op de voucher... niet dus. 1 Voucher gebruikt en vervolgens direct moeten annuleren want voor de volgende ontbreken de contactgegevens om te reserveren. Heel omslachtig dus. Zijn vouchers om chagrijnig van te worden.

Hi Paula,
Hi Paula,
Bedankt voor je review.
Wat vervelend om te lezen dat je het reserveren als omslachtig hebt ervaren. Mocht het nog niet gelukt zijn met reserveren, zou je ons dan een mail kunnen sturen naar info@surprisefactory.com? Wij helpen je dan graag verder.