Kaylee

Perfect

Leuke deals

Heb ik niet

P. Munier

Ik werd vriendelijk te woord gestaan

Nvt

Duidelijke beschrijving over de Surprise

Zou leuk zijn als je één bon voor 2 personen zou kunnen kopen bij stappen en happen nu moest ik 2 x een bon bestellen voor een bevriend koppel

Barbara Mutsaers

Goede service, lekker eten

Goed op de hoogte gehouden over bezorging. Echt alles zat erbij. Tot en met snijplank om brood te snijden. Eten was lekker en voldoende

Aangezien er op zondag niet bezorgd wordt, kwam het eten zaterdag. Toch beter in de koelkast bewaren (vooral de salade) dan in de thermobox. Bleef niet heel koel. Verder was alles helemaal prima

Hilda Korterink

Voor het eerst iets besteld. Snelle levering

Misschien een idee om de bijkomende kosten in de prijs mee te berekenen zodat de ontvangers daar geen gedoe mee hebben

Riet Schreuders

Wordt snel en netjes geleverd

Zie hierboven

? ??

Laura

Met jullie goed maar ik wilde kijken voor reserveren, er was weinig keus. Ik nam contact op met heliwens, wanneer er weer nieuwe dat's voor Den Haag komen omdat dat ons juist leuk lijkt. Ik krijg... Met jullie goed maar ik wilde kijken voor reserveren, er was weinig keus. Ik nam contact op met heliwens, wanneer er weer nieuwe dat's voor Den Haag komen omdat dat ons juist leuk lijkt. Ik krijg hier geen reactie op. Hopelijk kunnen jullie nog wat betekenen voor ons.

Snelle service

Goed op de hoogte zijn voor het bijboeken van een extra vlucht want er werd mij wat anders verteld als ik een vlucht bij zou boeken. Dat het dan dezelfde prijs zou zijn. Maar helaas kwamen er meer... Goed op de hoogte zijn voor het bijboeken van een extra vlucht want er werd mij wat anders verteld als ik een vlucht bij zou boeken. Dat het dan dezelfde prijs zou zijn. Maar helaas kwamen er meer kosten bij. Wij hopen dat heliwens meer vluchten open zal zetten zodat er meer keus is.

Gerda M.

TOP!!!...

Goed bereikbaar, vriendelijke en behulpzame telefoniste/klantenservice.
De envelop, met daarin een cadeaubon voor een rit in een BMW op het circuit te Zandvoort ziet er fantastisch!!! uit! Goed bereikbaar, vriendelijke en behulpzame telefoniste/klantenservice.
Dat is nog eens een leuk om cadeau te geven?
Snelle levering van de bon via de post.
Alles keurig verzorgd.
Mijn complimenten, ik ben heel erg blij met "SurpriseFactory" TOP!!!
Ik beveel dan ook "SurpriseFactory" zeker aan.

Misschien iets meer ruimte voor het schrijven van de tekst?!

Reactie SurpriseFactory:

Hi Gerda,
Bedankt voor je mooie review! Daar worden wij blij van.
Fijne dag,
Team SurpriseFactory

Monique

Keurig op tijd verzonden

Duidelijke website
Vlotte verwerking order
Duidelijke instructies kadobon

Wat meer actie foto's op website

Ber

Redelijk goed

Makkelijk bestellen

Als je WhatsApp aanbiedt voor vragen, zorg dan ook dat dit beantwoord wordt. En ons pakket heeft er geen 2 maar 3 dagen over gedaan. Was best even spannend of het op tijd zo komen.