Meintser

RUIM OP TIJD MIJN VOUCHER BESTELD VOOR EEN HUWELIJK MAAR KWAM EEN WEEK TE LAAT BINNEN

Jammer ik ben teleurgesteld

Op tijd sturen en na n telefoontje en of email meteen het probleem oppakken

Hi,
Bedankt voor je review! Wat vervelend om te lezen dat de cadeaubon niet op tijd is aangekomen, wij begrijpen dat je daar enorm van baalt!
Ik zie dat wij de cadeaubon hebben verstuurd op...
Hi,
Ik zie dat wij de cadeaubon hebben verstuurd op de gewenste verzenddatum, maar helaas zijn wij ook afhankelijk van de levering door PostNL.
Wij versturen altijd een orderbevestiging na het plaatsen van de bestelling, waarin je de digitale cadeaubon kunt vinden. Daarnaast is het ook mogelijk om de SurpriseMovie te delen met de ontvanger via Whatsapp of om eventueel de cadeaubon bij ons op te halen. Zo weet je zeker dat de cadeaubon nog dezelfde dag in je bezit is.

Tom Spekenbrink

Uitermate vriendelijke en behulpzame klantenservice

Snelle levering van het bestelde product

Geen, is prima zo

Hi Tom,
Bedankt voor je mooie review! Hier worden wij erg blij van!

Schrekker

Cadeau is erg leuk en zit vol ideeën.

Veel ideeën en tips bij elkaar

Niet te snel om een review vragen als het cadeau nog niet is uitgevoerd. Waarde van de actie op de bon is een paar euro duurder dan bij de aanbieder.

Bedankt voor je review!
Bedankt voor je review!
Fijn om te lezen dat je veel ideeën hebt kunnen opdoen via onze website! Betreft je verbeterpunten of tips, dit gaan wij bespreken en hier komen wij zeker nog bij je op terug.

Nelly

Top

Alles goed geregeld

Geen verbeterpunten .

Annemiek

Een leuke belevenis besteld. Dezelfde dag hebben ze dit op de post gedaan. Jammer genoeg nooit aangekomen. Ik heb daarover opgebeld. De dame van de klantenservice was erg aardig. Ze waren zo lief om... Een leuke belevenis besteld. Dezelfde dag hebben ze dit op de post gedaan. Jammer genoeg nooit aangekomen. Ik heb daarover opgebeld. De dame van de klantenservice was erg aardig. Ze waren zo lief om het opnieuw op te sturen. De volgende dag in de bus. De ontvanger was er erg blij mee.

Leuk ingepakt. Aardige klantenservice. Werd snel opgenomen toen ik belde. Top!

Ga zo door!

Hi Annemiek,
Bedankt voor je positieve review!
Hi Annemiek,
Bedankt voor je positieve review!
Wat fijn om te lezen dat de opnieuw verstuurde cadeaubon uiteindelijk de volgende dag is geleverd bij de ontvanger en de ontvanger hier erg blij mee was!

Sandra

Leuke ervaring cadeaus en vlotte levering van de Surprise. Ik kan nog niks zeggen over het aangeschafte cadeau, omdat deze nog gebruikt moet worden.

Veel variatie

Peter van der Aar

Verlopen waardecheque €99 gewoon verdampt.

Nvt

Het is triest dat bij het verlopen van de datum je geld is verdwenen.
Niet meer van deze tijd.

Hi Peter,
Hi Peter,
Bedankt voor je review.
Cadeaubonnen uitgegeven vanaf 1 januari 2022 zijn minimaal 2 jaar geldig. De cadeaubonnen die wij uitgeven hebben een geldigheid van 2 jaar. De vervaldatum staat ook altijd vermeld op de cadeaubon.
In de meeste gevallen bestaat er een mogelijkheid om de cadeaubon eenmalig met één jaar te verlengen. Het verlengen kan tot een maand na de vervaldatum.
Mocht je hier nog vragen over hebben dan kan je altijd contact met ons opnemen via telefoonnummer +31 10 458 58 10.

prive

snelle levering

beter uitprinten toegangs ticket euromast

Geen bedrijf

Goede service

E mail in de spam!!

Ontevreden klant

Grote afzetters, klantonvriendelijk. Enige voor hun is kassa- kassa. Hoop hier niets want is puur bedrag.

Geen enkele.

Heel veel!!!!

Bedankt voor je review.
Wat vervelend om te lezen dat je de service zo hebt ervaren. Zou je ons in dit geval een mail kunnen sturen naar info@surprisefactory.com met daarin het ordernummer vermeld alsook de problemen waar je precies tegenaan loopt? Wij helpen je dan graag verder.