S.P.

Tot nu toe kan ik weinig zeggen kadobon niet mogen ontvangen

Zorgen dat de levering aankomt

Bedankt voor je review.
Wat jammer dat je de review al plaatst voordat je antwoord hebt op onze mail. Wij hebben namelijk vandaag nog contact met je gehad over het opnieuw versturen van je cadeaubon. Hopelijk wordt deze nu snel afgeleverd.
Verrassende groet,

Klant

Slecht, website geeft geen informatie over dagen en tijdstippen van de activiteiten waardoor je als klant voor een vervelende verrassing staat na het kiezen van een activiteit.
Weggegooid geld...
Weggegooid geld dus.

Beperkingen qua dagen en tijdstippen melden bij activiteit en niet pas nadat deze betaald is.

Bedankt voor je review.
Wat jammer dat je niet eerst contact met ons hebt opgenomen als je een specifieke datum wilde boeken! Gelukkig is je cadeaubon nog bijna 2 jaar geldig, zodat je nog ruim de tijd hebt om een reservering te maken. Mochten wij nog ergens bij kunnen helpen, dan horen wij het natuurlijk graag.
Verrassende groet,

Gertjan Jongman

Al meerdere keren gebruik gemaakt van SF, maar altijd alles prima geregeld!

De bestelling, de betaling, de overzichtelijke site, werkt prima!

Niks te klagen eigenlijk, maar misschien nog wat meer diversiteit toevoegen, wat meer variatie in het assortiment.

Esmeralda

Duidelijke website

Weet ik nu ff niet

Debbie de Vos

Precies zoals ik besteld had

Hi Debbie,
Bedankt voor je review! Fijn dat je dit zo ervaren hebt.
Fijne dag,

A. Van de Laar

Goede service

Nvt

Nvt

M.

Persoonlijk zou ik hier niets bestellen. Ik had een cadeaubon gehad en moest ik wat voor kiezen. Maar vond het bestellen etc erg omslachtig. van 1 cadeaubon heb ik 2 dingen gekozen, kreeg je 2... Persoonlijk zou ik hier niets bestellen. Ik had een cadeaubon gehad en moest ik wat voor kiezen. Maar vond het bestellen etc erg omslachtig. van 1 cadeaubon heb ik 2 dingen gekozen, kreeg je 2 andere cadeaubonnen, waarvan ik er 1 moest verzilveren via jullie site (was ook niet duidelijk hoe). Kreeg wel hulp via email van jullie klantenservice, maar was verder niet echt duidelijk.

Klantenservice: snel reactie terug.

Zie mijn ervaring

Natascha

Heb al vaak wat gekocht hier en was altijd top!

Wat vaker nieuwe uitjes..weinig vernieuwing helaas

Alles ging naar de wens

Snellheid

Helen Hoekzema

Snelle levering, leuke kado's om weg te geven

Mooi verpakt om als kado te geven

Hi Helen,
Bedankt voor je mooie review! Daar worden wij blij van.
Fijne dag,