8.5/10

Mariska van Veghel

Supertevreden

Snelle levering en leuk verpakt

Niks

Marja

Nette bon en genoeg keuze

De correcte afhandeling en snel besteld

Het is jammer dat de post NL niet op tijd leverde om de cadeaubon op tijd te kunnen geven

Ik heb eigenlijk nog geen idee. Ik heb twee weken geleden een bon besteld voor een workshop,, ring maken" bij een edelsmid. Ik heb daarbij de 14e januari als afleverdatum ingesteld. Als het goed is... Ik heb eigenlijk nog geen idee. Ik heb twee weken geleden een bon besteld voor een workshop,, ring maken" bij een edelsmid. Ik heb daarbij de 14e januari als afleverdatum ingesteld. Als het goed is komt de bon dus aankomende dinsdag.

Nog geen idee

Nog geen idee

Marielle

Snel en duidelijke website en snelle terugkoppeling op de bestelling

snelle terugkoppeling

wel getipt dat de bon met de post is verstuurd, niet meer getipt dat de bon ook is bezorgd. dat zou wel fijn zijn als dat ook gedaan zou worden

Smink

Goede

nette service...leuke uitjes

Site wat onduidleijk

C. Heppe

Levertijd is langer dan op website staat vermeld.

Makkelijk om kado te kiezen

Als er levertijd 2 werkdagen staat, verwacht ik de bon ook na 2 werkdagen en niet na 4 werkdagen.

Brian Pander

Top bedrijf! Heb al verschillende keren besteld. Altijd netjes op tijd de bestelling binnen! Informatie is duidelijk! Helemaal top!

Snelle levering, na verzending volgende werkdag gelijk binnen zoals aangegeven bij het product. Hier kan Loving Prices een voorbeeld aan nemen, wacht al 6 weken op een pakketje wat binnen 5-15 werkdagen binnen zou moeten zijn. Jullie leveren top werk!

Sandra

Netjes er word snel gehandeld

Pakket volgende dag in de bus

...

Prima en op tijd binnen

Niet goed

Mooie site, mooie verpakking van het product

Je niet verschuilen achter post nl als zij niet op tijd leveren. Ik doe een aankoop bij jullie met de garantie van de dag erna leveren. Als ik na vier dagen bel dat ik nog niets heb is de bereidheid het op te lossen nihil