8.5/10

snelheid

Patricia

Leuk/speciaal cadeau gekocht.

Komt leuk verpakt.

Toen ik mijn adres gegevens in wilde vullen pakte hij mijn nummer niet. Uiteindelijk wel uitgekomen doormiddel van een email.

Keetelaar

Via website besteld. Alles verliep vlot. Zeertevreden

Laura van den Berg

Ik heb een arrangement voor het rijden in verschillende snelle auto's op Zandvoort gekocht.

Bestellen ging vlot, voucher kwam snel in de mail, erg prettig

De vriend voor wie ik het arrangement kocht, had graag nog meer info gezien over welke auto's hij zal gaan besturen en concretere info over hoe de dag er uit zal gaan zien.

Lars

Zeer kort en fijn

Het ziet er goed uit, de site, alles eromheen, het hele plaatje. Alles is goed te vinden en alles staat goed aangegeven. Ik had geen moeite met het zoeken.

Het aangeven op welke dag je je pakketje wilt versturen met de info van post.nl vind ik super handig en zie je niet vaak.

Ik heb een vriend van mij een driftles gegeven, dus ik heb netjes alle stappen gedaan, pakketje is verzonden, alleen ik krijg dus geen melding dat mijn pakketje binnen is bij hem, het is een Suprise, duss ja ik kan moeilijk aan hem vragen of hij het al binnen heeft...
Ik zou graag een melding willen van de leveringen van het pakketje als dat mogelijk is, want ik weet dus nu nog steeds niet of hij het heeft. en ik heb het 5/6 dagen geleden verstuurd.

Tanya Steehouwer

Ik heb goede ervaringen met Surprisefactory, omdat er altijd wel een leuk cadeau-idee te vinden is, en de afhandeling altijd goed verloopt.

Soms is iets niet helemaal duidelijk, en dan is het handig als je het bedrijf waar je uiteindelijk een product van afneemt, kunt bellen of mailen voor informatie. (ik zie bij sommigen geen contactgegevens, maar misschien keek ik niet goed)

Van Den DOP

Snelle levering.

Zeer tevreden

N.V.T

R.Heger

Super leuk, en gemakkelijk...

A. Steenkamp

Het bedrijf doet wat het beloofd

Binnen de afgesproken tijd al meerdere malen mijn bestelling binnen gekregen! Altijd waar voor je geld!!!

Nee geen verbeter punt , misschien wel een tip, de keus in cadeau envelop zou iets uitgebreider mogen.