Rita vd Berg

mooie styling

Bon glijd uit verpakking,dus je kan bon makkelijk verliezen.

Xannalou

Amanda

Hele leuke verpakking. Netjes op tijd.

Snelle dienst

N.v.t.

M. Claessens

Prettige en duidelijke website, die uitnodigt om verder t zoeken.

Bijzondere en aantrekkelijke aanbiedingen

Sabrine van Egmond

Snel en gemakkelijk

Snel

Wolfswinkel

Super snelle service, snelle levering en leuk verpakt.

Snelle levering, leuke verpakking, overzichtelijke website, originele cadeaus, goede prijs/kwaliteit op duurdere cadeaus!!!

Misschien leuk om iets met paarden te doen. Tip van mijn vriendin :)

van de Wetering

Zelf een bon kado gekregen en nu ook weggegeven.

Mooie overzichtelijke website. Huisstijl past goed bij het bedrijf

De prijzen voor losse kaarten gaan van laag naar ineens heel hoog. Kan er geen bedrag maar keuze worden ingevuld?

Alex

Leuke suggesties voor cadeaus voor de persoon die alles heeft.

Brede selectie van belevenissen van verscheidene budgetten.

Misschien leuk om een quizje te hebben die suggesties geeft voor belevenissen op basis van de antwoorden b

Maja Mulder

Voor mij de eerste keer dat ik hier iets besteld heb en alles is gegaan zoals aangegeven in de mail dus vanaf bestelling tot aan bezorging helemaal prima.

Duidelijke mail over bezorging en fijn dat het ook op de aangegeven dag bezorgd werd.

C.

Slecht. Het hotel bij het Wadloop-arrangement was erg slecht. Kun je niet aan iemand cadeau te geven. Daarnaast denken ze niet mee om tot een oplossing te komen. Wij hadden een bon gegeven voor een... Slecht. Het hotel bij het Wadloop-arrangement was erg slecht. Kun je niet aan iemand cadeau te geven. Daarnaast denken ze niet mee om tot een oplossing te komen. Wij hadden een bon gegeven voor een activiteit wat de jarige absoluut niet leuk vond (verkeerd ingeschat). Gevraagd om tegen betaling om te ruilen tegen een andere activiteit. Geen enkele poging gedaan vanuit SF om mee te denken aan een oplossing. Alleen een nee gekregen.

???

Sneller reageren en beter meedenken met de klant: oftewel meer klantvriendelijkheid.