de Greef

Paul van onzenoort

Zeer goed

Zeer goed

Jolanda Teunissen

Leuke cadeaus om te geven

Originele cadeaus

O

Slechte ervaring helaas, bieden een hulp wanneer een organisator hondsbrutaal is. Geld helaas weggegooid.

Beter opkomen voor je klanten, en ga samenwerken met fatsoenlijke firma's aub.

Hi,
Wat vervelend om te lezen dat je het zo ervaren hebt. Wij hebben intensief contact gehad met jullie en de organisator om tot een gezamenlijke oplossing te komen. Zoals besproken ben je nog steeds van harte welkom om je cadeaubon te verzilveren.

Van den Berg

Leuke keuzes en voor elk wat wils om een beleving/uitstapje te boeken.
Pluspunt is dat er voor lager budget ook al wat te boeken is.

Makelijk te bestellen en snel geleverd

Nvt

Hi,
Bedankt voor je positieve review! Daar worden wij erg blij van!

Linda

Leuke en originele belevenissen en een snelle levering! Mooie bon om cadeau te geven.

Snelheid van levering, het aanbod, de vormgeving van de bon (per post ontvangen). Ook ideaal dat je direct een digitale versie kan ontvangen als je er op de dag zelf achter komt dat je vergeten bent... Snelheid van levering, het aanbod, de vormgeving van de bon (per post ontvangen). Ook ideaal dat je direct een digitale versie kan ontvangen als je er op de dag zelf achter komt dat je vergeten bent een cadeautje te regelen haha (toen ook dankbaar gebruik gemaakt van YourSurprice)

Hi Linda,
Hi Linda,
Bedankt voor je positieve review! Wat fijn om te lezen dat de snelheid van levering, ons aanbod en de vormgeving van de cadeaubon is goede smaak zijn gevallen. Hopelijk is de ontvanger net zo blij met de cadeaubon!
Team SurpriseFactory.

Zijp

Via internet gevonden

Nog sneller

Moonen ab

Tot nu toe nette service .we moeten nog gebruik maken van de bon maar mn man was blij verrast met een bier weekend weg .

Nog niks daar we de bon nog niet hebben verzilverd

Nina

Goed besteld en gekregen

Gewoon goed

Niet

Mooiweer

Het is dat ik kadokaart heb gekregen maar anders zou ik het zelf niet aanschaffen of kado geven

Dat als besteld is weer de kaart 2 jaar verlengd wordt

Vindt het aardig omslachtig.
Heb nu voucher en moet het weer via jullie regelen en niet via bedrijf.

Bedankt voor je review.
Bedankt voor je review.
Wat vervelend om te lezen dat je het als omslachtig ervaart. Heeft dit te maken met het reserveren? Eventueel kan je ook telefonisch contact met ons opnemen via telefoonnummer +31 10 458 58 10. Dan helpen wij je graag telefonisch verder.