Stefan Van Langendonck

Laat tydig toegekomen

Was wel leuke cadeaubon en tof gepresenteerd

Lag wss.aan de post die t.pakje te laat hebben bezorgd.

Hanne

Reeds meerdere activiteiten besteld, en telkens zeer tevreden met het resultaat.

Zeer originele cadeaus, zeer goed georganiseerd. Men kan echt een totaalpakket afleveren.

Sindskort kan men de cadeaubon niet meer uitsluitend per mail laten versturen, waardoor er extra moet bijbetaald worden om dit met de post te versturen. Voordien was dit een extra optie. Dit betekent een (overbodige) kost.

Inge Hofman

Bestelling surprise voor mijn echtgenoot. Bestelling en aflevering vlot verlopen. Het evenement moet nog komen.

Daniëlle R.

Snelle afhandeling van een originele geschenkbon!

Gevraagde tekst, netjes toegevoegd!

Vanderhaeghe Sigrid

Snel, origineel en leuke verpakking

Fabienne

Geweldige ideeën en snelle service!

Guus Movaert

Duidelijke site, snel en leuke keuzens

Super snel

Ik heb mijn cadeau nog altijd niet aangekregen, mailtje gestuurd maar nog geen reactie. Voor de rest alles in orde

Reactie SurpriseFactory:

Bedankt voor je review, Guus! Leuk om te horen.

We hebben inmiddels begrepen dat je de cadeaubon ontvangen hebt, maar wel heel vervelend dat de bezorging vertraagd was. We hebben je hier nog even een mailtje over gestuurd.

Fijne dag,
SurpriseFactory

Guus

Bon online besteld, direct voldoende informatie ontvangen

Goede service en zeer duidelijke site

Elke Coopman

Ik heb al verschillende cadeau’s gegeven en het was telkens een heel leuke ervaring.

Unieke ervaringen

Ik heb een keer gehad dat de cheque niet op tijd was toegekomen. Nu heb ik voor alle zekerheid de pdf willen downloaden, maar die was niet van goede kwaliteit.

Reactie SurpriseFactory:

Bedankt voor je review, Elke! Leuk om te horen en we zullen nog eens goed naar de pdf kijken. Deze is in principe gelijk aan de originele cadeaubon, maar wellicht dat niet iedere printer deze goed kan uitprinten.

Fijne dag,
SurpriseFactory