cindy

Heel goed, bon was zoals gezegd, de dag erna met ons

snelheid van werken, top

Zeer klantvriendelijk

Klantvriendelijk
Snelle reactie

Delsipée Célestine

Snelle correcte service. Bij vragen een heel spoedig en vriendelijk antwoord. Heel gemakkelijke duidelijke site, met bovendien tal van originele cadeaus ! Super tevreden, wij bestellen nog! :)

Snelle service en vooral originele cadeaus!

Eventueel hier en daar extra uitleg.

Koen Dirks

Correcte service

Originele aanbiedingen

De leveringstijd mag een beetje aangepast worden

De Cock Inge

Eerste keer besteld, duidelijke website, gemakkelijk om te bestellen

Heel snelle levering

Kyra

Mijn ervaringen met dit bedrijf zijn voornamelijk positief. Snelle levering, uitstekende klantenservice (bieden degelijke oplossingen aan bij problemen + reageren snel) en het cadeau is goedkoop (in...

UITSTEKENDE klantenservice. Er wordt steeds snel gereageerd en er worden degelijke oplossingen voor problemen aangeboden. Door de fout van Bpost zou de cadeaukaart te laat bij mijn thuisadres aankomen. We hadden de cadeaukaart donderdag 20 december in de voormiddag besteld. Volgens de website zou de cadeaukaart de volgende dag (vrijdag 21 december) al geleverd moeten zijn. Toen de cadeaukaart er maandag 24 december rond de namiddag nog niet was (we hadden de bon de volgende dag, dinsdag 25 december nodig om als kerstcadeau af te geven), heb ik naar de klantenservice van Suprisefactory gebeld. Zij hebben een voorlopige digitale bon doorgestuurd, zodat we alvast deze konden printen en afgeven in afwachting van de originele bon. Op de track and trace was te zien dat de cadeaubon donderdag 20 december (de dag van bestelling) al door Suprisefactory aan Bpost overhandigd was. Het te laat ontvangen van de cadeaubon lag dus wel degelijk aan Bpost en niet aan Suprisefactory zelf. Bovendien hebben ze kortgeleden een cadeaubon die ik zelf gekregen had, gratis eenmalig verlengd omdat deze vervallen was.
Uit enkele opzoekingen op het internet bleek de cadeaubon zelf met een Ferrari rijden bij dit bedrijf goedkoper te zijn dan bij andere bedrijven (Bongo, Slipway.be, ...).
Origineel cadeaubonnen.
De cadeaubonnen hebben een fijn uiterlijk. Je kan het uiterlijk van je cadeaubon zelf bepalen (het design + personaliseren met een persoonlijke boodschap).

Bpost levert vaak niet de volgende dag, zeker niet tijdens de feestdagen. Hier zou in de beloofde levertijd rekening mee gehouden moeten worden.

walbers geert

We hadden een bon die vervallen was en zonder probleem en kosten kunnen verlengen TOP

Alles verliep zeer vlot

Timmy De Clercq

Mooie en unieke cadeaus. Snelle afhandeling.

Alles wordt snel geregeld en perfect uitgevoerd. Ook de informatie omtrent je cadeau is uitgebreid

Geen alles loopt zoals het moet.