Alwin

Beperkte keuze

Meer over land verspreiden

Lisette

Snelle levering en super service.

Snelle reactie op mail

Sarah

Leuk aanbod, goede ideeën

Heel makkelijk te bestellen

Ik vond het omzetten naar een datum van het betreffende uitje (bleek bij een ander bedrijf te zijn) wat ingewikkeld omdat ik dacht dat alles via SurpriseFactory zou lopen, maar dat was dus niet... Ik vond het omzetten naar een datum van het betreffende uitje (bleek bij een ander bedrijf te zijn) wat ingewikkeld omdat ik dacht dat alles via SurpriseFactory zou lopen, maar dat was dus niet zo.
Konden kiezen uit 2 data per maand. Had graag vooraf wat meer info van de werkwijze gehad.

Ella Vissers

Boeken was makkelijk, maar na een week de fysieke bon nog niet ontvangen.

Duidelijke website

Bezorging fysieke bon. Na een week nog niets ontvangen is wel lang wachten!

Hi Ella,
Hi Ella,
Bedankt voor je review! Wat vervelend dat de bon vertraging heeft opgelopen! Zodra wij de cadeaubon hier verstuurd hebben, zijn wij afhankelijk van PostNL hoe zij de levering doen. Helaas lopen zij i.v.m. de Decemberdrukte wel eens vertraging op. We hebben je cadeaubon nogmaals naar je huisadres opgestuurd en gaan ervan uit dat deze snel bij je zult zijn.
Verrassende groet,

abby

Super leuk en simpel

super leuke cadeautjes

kijken of ze nog meer uitjes kunnen erbij zetten

Dijkema

Altijd alles correct

Duidelijk
Op tijd
Netjes

Rianne Klippel

Een cadeaubon voor ouders besteld voor een rondvaart.

Duidelijk omschreven, verschillende mogelijkheden om de cadeaubon te personaliseren en te laten verpakken. Daarnaast een linkje naar de digitale versie: super!
Supersnelle levering!!

Ga zo door!

Hi Rianne,
Bedankt voor je mooie review! Wat fijn dat je dit zo ervaren hebt, daar worden wij blij van!
Hopelijk tot een volgende keer,

N. Roos

Als je zoekt naar een belevenis cadeau, dan lukt het hier vast wel.

Goede site, veelzijdig en duidelijk.

Een zoekoptie vanuit een locatie toevoegen.

Cindy

Duidelijk goed en snel.

Snel geregeld .

Geen.

Hi Cindy,
Bedankt voor je positieve review! Goed om te lezen dat je dit zo ervaren hebt.
Verassende groet,

Marga Varekamp-Taal

Prima ervaring, zo veel leuke activiteiten, wel met een prijskaartje eraan...

Heel veel leuke activiteiten
Leuke cadeaubon
Duidelijk

Ook als de cadeaubonnen al betaald zijn, moeten ze eerst verstuurd zijn, voordat gereserveerd kan worden voor de betreffende activiteit. Dat was jammer in mijn geval, want had de bonnen als... Ook als de cadeaubonnen al betaald zijn, moeten ze eerst verstuurd zijn, voordat gereserveerd kan worden voor de betreffende activiteit. Dat was jammer in mijn geval, want had de bonnen als cadeau voor Sinterklaas bedacht. Ik kon dus nog niet reserveren in november. Daardoor ging een gewenste datum voor ons helaas niet door.
Verbeterpunt: toch al een reservering kunnen maken op naam van de gever vd bonnen?