Hennie Annema

Goede service

Nvt

Laureyssen

Zeer goede oplossing gezocht voor het leveren van de bon

Antwoorden direct op een mail

Bedankt voor je review!
Fijn om te horen dat je blij bent met de geboden oplossing. Hopelijk is de bon alsnog snel binnengekomen.
Fijne dag,

Kevin Van Alphen

Prima geholpen

Leuke verschillende deals

Hi Kevin,
Bedankt voor je review! Goed om te lezen dat je blij bent met onze service.
Prettige dag,

Diane van Dam

A user friendly app 😀 and some lovely ideas

Delivered on time ! And indeed a surprise presentation

Fenny Brands

Gewoon prima leuke kado,s

Snelle service betaalbare activiteiten

Nee heb ik niet

Surprise Factory

Geen vrije datum te boeken

Leuke verpakking

Niet bereikbaar op het telefoonnummer op de cheque ( die bestaat niet meer ..) Mobiel krijg ik alleen de voicemail en spreek deze in en wordt vervolgens niet teruggebeld. Verder kan ik geen datum... Niet bereikbaar op het telefoonnummer op de cheque ( die bestaat niet meer ..) Mobiel krijg ik alleen de voicemail en spreek deze in en wordt vervolgens niet teruggebeld. Verder kan ik geen datum reserveren voorhet uitje. Alles lijkt de komende 1,5 jaar vol te zitten??
Kortom geld en uitje kwijt????

Bedankt voor je review.
Wat vervelend dat er geen beschikbare datum te vinden is bij de organisator! Heb je al contact gehad met onze klantenservice (info@surprisefactory.com)? Zij kijken graag met je mee naar een oplossing.
Verrassende groet,

C de Vrede

Omslachtig systeem

Ruime keus

Maak het gebruikersvriendelijk door ervoor te zorgen dat je direct kunt boeken of bestellen, vanuit de surprisefactory. Voorbeelden: 1) ik had voor de chocolade gekozen, maar moest zelf mailen naar... Maak het gebruikersvriendelijk door ervoor te zorgen dat je direct kunt boeken of bestellen, vanuit de surprisefactory. Voorbeelden: 1) ik had voor de chocolade gekozen, maar moest zelf mailen naar de leverancier om de zending aan te vragen. 2) bioscoop; er was genoeg saldo voor 2 vouchers, maar dit moest in 2 bestellingen Daarna eerst apart 2 codes opvragen en daarna ook in 2x de kaarten bestellen wat absoluut niet handig is.

Bedankt voor je review.
Wij zullen de tips zeker meenemen in het optimaliseren van onze website. Hopelijk hebben de chocolaatjes toch gesmaakt en was het gezellig bij de film!
Verrassende...
Verrassende groet,

COA

Duidelijk en overzichtelijke site

Snelle levering van de cadeaubon

Grotendeels uitjes, te weinig cadeau's om te geven