J. Rademakers

Kado gekregen voor onze bruiloft

Aanbod is summier en té lokaal. Je moét de bon inwisselen en geld krijg je niet terug. Website is gebruikersonvriendelijk en daarbij is bijv een vaartocht in Maastricht vele malen gemakkelijker te... Aanbod is summier en té lokaal. Je moét de bon inwisselen en geld krijg je niet terug. Website is gebruikersonvriendelijk en daarbij is bijv een vaartocht in Maastricht vele malen gemakkelijker te boeken via de organisatie zelf. Sterker nog, via jullie moet je bellen. Echter dan heb je de tickets al...en als er een kind van 5 meegaat dan heb je bij voorbaat al voor een volwassene betaald. Dit scheelt ons EUR 20. Via Stiphout kregen wij door dat we dit weer met jullie moeten regelen.

Bedankt voor je review.
Wat jammer dat je zo teleurgesteld bent. Wij hebben door het hele land leuke arrangementen, maar wij zullen de tip meenemen. Vervelend dat je niet met ons gebeld hebt over hoe cadeaubonnen werken met kinderen, dan hadden wij dit kunnen uitleggen. Wij bieden op onze website enkel arrangementen voor volwassenen aan. Wij kunnen helaas geen correspondentie met je terugvinden, maar mochten we nog ergens bij kunnen helpen dan horen we dit uiteraard graag.
Verrassende groet,

peter

Prima gegaan

snelheid

Groen

Jammer dat de levertijd niet wordt aangehouden, dan is de suprise echt een surprise

Op tijd aanleveren

Bedankt voor je review.
Wat vervelend dat de bon niet op tijd binnen was. Helaas zijn wij daarin afhankelijk van PostNL. In 98% van de gevallen levert PostNL op tijd, maar zoals je weet kan de postbode soms iets langer doen over de bezorging. Hopelijk was de ontvanger toch blij met de cadeaubon!
Verrassende groet,

Leuke, originele kadootjes

Origineel

Nvt

Fe

Alles overzichtelijk te bestellen en de volgende dag in huis

Duidelijk en zeer vlotte bezorging

Baremans

Goede levering

Goede service.

Nvt.

Hennie Annema

Goede service

Nvt

Laureyssen

Zeer goede oplossing gezocht voor het leveren van de bon

Antwoorden direct op een mail

Niets

Bedankt voor je review!
Fijn om te horen dat je blij bent met de geboden oplossing. Hopelijk is de bon alsnog snel binnengekomen.
Fijne dag,