Petra Daniella Doppenberg

Ik heb onlangs een helikopter vlucht voor 2 geregeld moeten we nog doen tis een cadeau van mijn aan mijn lieve man voor zijn 50e verjaardag! Hij vindt het nu al superleuk

Cadeau is netjes bezorgt in een zeer mooi pakketje

Nvt

Hi Petra,
Bedankt voor je leuke review! Wat fijn dat het cadeau zo in de smaak is gevallen. Namens het hele team alvast veel plezier gewenst!
Verrassende groet,

Simone

Meerdere bonnen gekocht. Tot nu toe altijd goed gegaan en hele gave dingen gedaan!

Snelle levering en lang de tijd om in te wisselen.

Misschien leuk als je een fotootje kan toevoegen aan de kaart, maar is meer een idee niet verbeter punt of tip. Moest hier perse iets invullen.

Hi Simone,
Bedankt voor je positieve review! Je ideetje nemen we zeker mee!
Fijne dag,

Chantal bakker

Voor de 3de keer een cadeau bij besteld bij surprise factory en wederom weer netjes geregeld!

Makkelijk te bestellen, snel geleverd en leuk verpakt

Geen!

nicky ackermann

Dienst nooit gekregen

Aangezien ik al mijn centen van +- €100 die ik betaalde aan surprise factory + een extra voorschot van €150 aan het bedrijf Crangon voor de garnaalvissen trip helemaal kwijt ben en nooit een garnaal... Aangezien ik al mijn centen van +- €100 die ik betaalde aan surprise factory + een extra voorschot van €150 aan het bedrijf Crangon voor de garnaalvissen trip helemaal kwijt ben en nooit een garnaal heb gezien kan ik geen sterke punten aanprijzen!

Pas op met de bedrijven die Surprise factory aanbeveelt zoek ze op en ga er niet van uit dat deze effectief geven wat ze beloven!

Hi Nicky,
Bedankt voor je review. Inmiddels hebben wij via de mail contact gehad over de situatie.
Verrassende groet,

Rina Bonga

Tijdige bezorging

Goed verzorgd

Weet niet

Van Oosten

Alles keurig netjes geregeld,en snel geleverd zoals opgegeven.

Komen na wat ze beloven.

Naar mijn inzicht niks.

Gerard Gr

Een voorbeeld voor anderen.

Duidelijke uitleg, makkelijke bestelling en directe bezorging. Alles klopte tot in details.

Ga zelf door en wij komen zeker terug.

Hi Gerard,
Bedankt voor je mooie review! Daar worden wij blij van.
Fijne dag,

Maurits van Sijes

Geweldig alles op tijd en keurig verpakt

Gewoon doen wat beloofd

Ina

Leuke activiteiten om uit te kiezen , de kwaliteit van de activiteit moet nog blijken.

Geen idee

Joëlle

Goed!

Veel aanbod, makkelijke bestelprocedure en (digitaal) direct in de mailbox

Zet de bestelprocedure onderaan bij de informatie van het product ipv op een aparte ‘tab’

Hi Joëlle,
Bedankt voor je review! We nemen je tip zeker mee in het optimaliseren van onze website.
Prettige dag,