Judith

Makkelijk qua bestellen

Super snel in huis

Hi Judith,
Bedankt voor je positieve review. Wat fijn dat de cadeaubon snel in huis was.
Veel plezier met het cadeau gewenst!

Yoni Schelvis

Snel geleverd, uniek verjaardagscadeau!

Keuze in activiteiten, leuke geschenk enveloppen

Reserveren had iets makkelijker gemogen, had nu het gevoel dat ik op 3 sites moest bevestigen

van Hengstum

Goed overzicht

mooi overzicht

niet zo duidelijk het plaatsen van naam van de cadeau gever op de geschenk bon

Bedankt voor je review!
Fijn dat je de website zo ervaren hebt. We zullen je tip zeker meenemen voor het optimaliseren van onze website!
Verrassende groet,

AD

Leuk, verrassend, positief

Verrassende producten, duidelijk, snel

Corine

Superleuke ideeen ! En snel binnen !

Er wordt aan van alles gedacht ! Betaalbare dingen en duurdere dingen , maar altijd iets origineels !

Sommige dingen natuurlijk op wat verre locaties , dus meer ideetjes in meerdere omgevingen welkom !

Hi Corine,
Bedankt voor je mooie review! Wat fijn dat je zo enthousiast bent. Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe originele belevenissen, dus houdt de website daar zeker voor in de gaten....
Hi Corine,
Hopelijk tot een volgende keer, fijne dag!

Ans

Snelle afhandeling

N.v.t.

Tjuen yi

Ik heb het pakketje netjes op tijd ontvangen in de brievenbus in een envelop, het cadeautje was bedoeld voor een 25 jarige trouwdag voor mijn ouders. Ik had het cadeautje natuurlijk bewaard voor die... Ik heb het pakketje netjes op tijd ontvangen in de brievenbus in een envelop, het cadeautje was bedoeld voor een 25 jarige trouwdag voor mijn ouders. Ik had het cadeautje natuurlijk bewaard voor die dag en toen ze het op die dag de envelop openmaakten waren ze helemaal gelukkig toen ze de bonnen kregen. Ik zag dat het een brief was met helemaal onderin een QR code. Ik had ze een cadeaubon gegeven voor een wellnes boat in de Mill. De verpakking daar was ik een beetje verrast over omdat ik eerder gedacht had aan een pas, maar het was een papierenbrief. Bovenal vind ik dat Surprise Factory het op tijd en netjes geleverd had en ook de verpakking is leuk en zorgvuldig gemaakt.

Snelle levering en zorgvuldige en leuke verpakking

Er duikt momenteel niks in mijn hoofd op.

Hi,
Bedankt voor je positieve review! Wat fijn dat je jouw ouders zo blij hebt kunnen maken met de cadeaubon. Wij wensen ze alvast veel plezier met het arrangement.
Fijne dag!

Wilma Sonneveld

Geweldig!

Klantvriendelijk, oplossingsgericht, leuke acties

Hi Wilma,
Bedankt voor je enthousiaste review! Dat horen we graag.
Prettige dag,

Lina

Mooie site,veel keus,en snel geregeld.

Overzicht cadeaus

Niets.

Hi Lina,
Bedankt voor je positieve review! Fijn dat je dit zo ervaren hebt.
Fijne dag,