Nvt

Leuke activiteiten , zo besteld

Leuke activiteiten en makkelijk te boeken

Is goed zo

Particulier

Aangename ervaring

Voor mij alles ok

Maureen

Superleuk cadeau idee

In verband met de feestdagen was het moeilijk om ervoor te zorgen dat het cadeau op tijd bij de jarige was. Heel fijn dat ik toch op de dag zelf alvast het filmpje kon sturen. Top!

Hi Maureen,
Bedankt voor je review. Fijn dat de video in de smaak viel!
Verrassende groet,

Robin

Een high tea gekocht voor mijn vriendin haar verjaardag

Leuke manier om een kaart te personaliseren

Onduidelijk hoe precies te veranderen/annuleren

Leen Geluk

Alles heel basic, gemakkelijk zonder allerlei beperkingen als wachtwoorden en inlogcodes enz. 👌

Arnoud

Mstig

Leuke producten

Extra betaald voor cadeauverpakking, die is nooit aangekomen

Reactie SurpriseFactory:

Bedankt voor je review. Door de drukte kan de levering van de cadeaubon wat langer duren. Mocht je de cadeaubon nog niet ontvangen hebben, mag je ons bellen of mailen naar info@surprisefactory.com.... Bedankt voor je review. Door de drukte kan de levering van de cadeaubon wat langer duren. Mocht je de cadeaubon nog niet ontvangen hebben, mag je ons bellen of mailen naar info@surprisefactory.com. We kijken dan graag met je mee.
Fijne dag!

Frans

Helaas heb ik de bon na een week nog steeds niet ontvangen ondanks dat ik bericht had gekregen dat de bon de andere dag inde bus zou liggen

Overzichtelijk qua mogelijkheden

Beter aangeven dat het meerdere dagen kan duren voordat de bon binnen is, maar een week is toch ook wel echt veel te lang

Reactie SurpriseFactory:

Bedankt voor je review! Door de drukte bij de post kan de levering van de cadeaubon soms wat langer duren. Mocht je de cadeaubon nog niet ontvangen hebben, stuur ons dan even een mail naar... Bedankt voor je review! Door de drukte bij de post kan de levering van de cadeaubon soms wat langer duren. Mocht je de cadeaubon nog niet ontvangen hebben, stuur ons dan even een mail naar info@surprisefactory.nl of bel ons. We kijken dan graag met je mee.
Fijne dag,
Team SurpriseFactory

Ik ben geen bedrijf maar particulier

Ik heb louter positieve ervaringen met Suprisefactory. De bestelling wordt snel geleverd. En de uitjes worden naar volle tevredenheid uitgevoerd.

De klantenservice. Als je vragen hebt worden deze op snelle wijze correct uitgevoerd.

Geen verbeterpunten ik ben een zeer tevreden klant.

Reactie SurpriseFactory:

Bedankt voor de mooie review! Daar worden we blij van.
Fijne dag,

L.M.

Vlotte bestelling

Nodige info te vinden

Lynn

Helemaal top

Mooi verpakt echt een surprise

Hi Lynn,
Bedankt voor je positieve review! Goed om te lezen dat je dit zo ervaart.
Verrassende groet,