Miranda

Voor deze bon helemaal prima!

Goed geregeld deze kadobon

Ik heb een bon voor een overnachting op een boot
Maar als je mailt geen reactie en als je belt nummer niet in gebruik

Hi Miranda,
Hi Miranda,
Bedankt voor je review! Wij zijn er natuurlijk meteen achteraan gegaan, maar wij zien dat het genoemde ordernummer een brunch op de Euromast is en geen overnachting op een boot. Heb je misschien nog een cadeaubon van ons? Dan kijken wij graag even met je mee.

M.Mierlo

Bijna alles

Malita Bergmans

Snelle levering, discreet verpakt ivm kadootje

Degelijke en luxe bon kwa materiaal

Nvt

Aleksandra

Ik heb deze site al een paar keer gebruikt om een interessant cadeau te vinden. Het maakte niet uit of het een cadeau was voor een vriend, man of zoon, ik vond altijd wel iets interessants.

Een ruime keuze aan cadeaus
Eerlijke prijzen
Snelle verzending

Het enige nadeel is dat als je je cadeau hebt gekocht, je een bezorgdatum moet afspreken, die soms erg ver weg is.

Hi Aleksandra,
Bedankt voor je review! Wat leuk om te lezen dat je ons aanbod als veelzijdig ervaart!

Sophie

Positief

Duidelijk overzicht van het aanbod en erg gevarieerd, voor iedereen wat

Prive

Goede service

Gea

Wat een leuk en enthousiast team dat de bestelling snel en correct met veel plezier uitvoert.

Enthousiast, professioneel, vriendelijk en behulpzaam in persoonlijk contact

Hi Gea,
Wat fijn om te lezen dat je het persoonlijk contact met ons als erg leuk en enthousiast hebt ervaren!

C. Gloudemans

Leuke, aparte activiteiten

leon

bezorging geen info track en trace

Hi Leon,
Bedankt voor je review! We nemen de verbeterpunten zeker mee!

Ans Janssens

Hoewel me verzekerd is dat ik mijn bestelling met nr. 2362793 op donderdag 11.04 zou ontvangen heb ik nog niets gezien. Uiteraard zal ik u morgen gaan bellen maar ik heb deze bestelling uiterlijk... Hoewel me verzekerd is dat ik mijn bestelling met nr. 2362793 op donderdag 11.04 zou ontvangen heb ik nog niets gezien. Uiteraard zal ik u morgen gaan bellen maar ik heb deze bestelling uiterlijk vrijdag 19.04 nodig als cadeau.

Tot nu toe niks

De bestelde artikelen volgens afspraak leveren

Hi Ans,
Hi Ans,
Bedankt voor je review! Wij hebben hier vanochtend al telefonisch contact over gehad, Helaas lijkt het pakketje zoek te zijn geraakt bij de verzending door PostNL. Wij hebben zojuist het pakketje nogmaals naar je verzonden.