Couwet Chris

Zeer correct qua afspreken en levering.

Mooi en goed ontworpen product.

Veel info op de website, maar soms wat verwarrend.

Henry Buiten

Vriendelijke en ter zake kundige service.

Persoonlijke benadering in de showroom.

De nadruk ligt op de infraroodcabines. Wij kochten een mooie Finse sauna. Wat daarbij opviel is dat handleiding voor de opbouw van deze sauna tekort schoot. Die was gericht op een infraroodcabine.... De nadruk ligt op de infraroodcabines. Wij kochten een mooie Finse sauna. Wat daarbij opviel is dat handleiding voor de opbouw van deze sauna tekort schoot. Die was gericht op een infraroodcabine. Met name de opbouw van het front met de glazen wand (Veda 165) zorgde daardoor voor wat extra telefoontjes voor extra uitleg (die verder uiterst vriendelijk werden beantwoord).

Guus Visser

Bij Supersauna de valero 125 gekocht. In Veenendaal ons laten informeren in de winkel. En waren snel overtuigd. Super goede uitleg over de stralers. In 5 Weken geleverd, en super makkelijk in elkaar... Bij Supersauna de valero 125 gekocht. In Veenendaal ons laten informeren in de winkel. En waren snel overtuigd. Super goede uitleg over de stralers. In 5 Weken geleverd, en super makkelijk in elkaar te zetten. De valero serie heeft een super mooie afwerking en uitstraling. Dus we zijn erg tevreden over dit product. Even zien of dit over 5 jaar ook nog zo is, maar komt met 10 jaar garantie op de stralers zeker goed.
Een super sauna dus.

in de winkel rustig kunnen kijken, en een goede uitleg.

n.v.t

Papma

Eind januari heb ik de Valero 140 besteld en begin april werd deze infrarood sauna bij ons geleverd. Wat fijn dat de levering gewoon door kon gaan tijdens deze coronacrisis.

Heldere informatie

N.v.t.

Kirsten van den eynde

Zeer tevreden

Zeer vriendelijk en duidelijk

Peter Berden

Prima uitleg, prima kwaliteit en prima service

kwaliteit van de producten en het gebruikersgemak is echt een plus

ik zou het niet weten

Nicole Opsomer

Zeer positieve ervaringen: degelijke, vriendelijke uitleg zowel in de showroom als telefonisch na levering. Correcte levering, wel met 2 weken vertraging wegens 'Coronatijd' = na 8 weken i.p.v. 4 à... Zeer positieve ervaringen: degelijke, vriendelijke uitleg zowel in de showroom als telefonisch na levering. Correcte levering, wel met 2 weken vertraging wegens 'Coronatijd' = na 8 weken i.p.v. 4 à 6 weken. Regelmatig mijn infraroodcabine kunnen gebruiken is een heel efficiënte vorm van zelfzorg!

Na levering wordt telefonisch vlot en vriendelijk extra uitleg gegeven.

De montage-handleiding-brochure zou op enkele punten beter uitgewerkt kunnen worden.. gelukkig zijn medewerkers telefonisch vlot bereikbaar voor enkele verhelderende tips.

P.J. Hess

Over het algemeen positief

Kundige en enthousiaste adviseur (Balkbrug). Onderdelen prima verpakt.

Zeer summiere handleiding (bv. over plaatsen hang- en sluitwerk). Voor montage van bank moet een van de lamproosters worden verwijderd. Een aantal parkers in de lamproosters zijn 'door- of... Zeer summiere handleiding (bv. over plaatsen hang- en sluitwerk). Voor montage van bank moet een van de lamproosters worden verwijderd. Een aantal parkers in de lamproosters zijn 'door- of dolgedraaid' (een beetje meer aandacht bij het monteren). De extra bestelde 'full-spectrum straler' zou direct gemonteerd kunnen zijn (ipv los bijleveren).

peter van zutphen

Uitstekend advies , snelle levering

bedrijf voelt degelijk aan , heldere uitleg

laat koper weten dat het white ceder hout aan de buitenkant een vernis laag krijgt en niet aan de binnenkant .

De levering gebeurde niet binnen de bij aankoop van de infraroodcabine afgesproken termijn van 4 à 6 weken, maar na telefonisch contact geschiede deze alsnog met een tegemoetkoming onder de vorm van... De levering gebeurde niet binnen de bij aankoop van de infraroodcabine afgesproken termijn van 4 à 6 weken, maar na telefonisch contact geschiede deze alsnog met een tegemoetkoming onder de vorm van enkele aroma-productjes.

goede prijs-kwaliteit verhouding

betere opvolging bestelling/levering