Rudy Pluijmers

Bij leveren van sauna alles goed gegaan maar bij na bestelling van een product is de vermelding op site betreft incl zeer verwarrend

bij vermelding op site betreft na bestelling beter uit leg wat echt incl is en wat niet

beter uitleg bij producten op site staat incl btw en levering maar moet dan nog verzendkosten betalen alleen als je een sauna besteld dan is het gratis levering maar dan moet het wel vermeld worden... beter uitleg bij producten op site staat incl btw en levering maar moet dan nog verzendkosten betalen alleen als je een sauna besteld dan is het gratis levering maar dan moet het wel vermeld worden als je een bestelling plaatst vind ik dus heel verwarrend als je later iets bij besteld voor je sauna

Ben W

Prima service. Vlotte levering. Samen met vakkundige en vooral ook plezierige medewerker van SuperSauna de buitensauna geplaatst. Aftersales goed voor elkaar! Nazenden van kussens verliep heel vlot.... Prima service. Vlotte levering. Samen met vakkundige en vooral ook plezierige medewerker van SuperSauna de buitensauna geplaatst. Aftersales goed voor elkaar! Nazenden van kussens verliep heel vlot. Aan te bevelen!

Snelle reactie op mails. Meedenken en klantgericht.

christiaens christ

Prijs-kwaliteit verhouding heel erg goed.Bij levering de groote dozen in de garage laten zetten en dat bleek nadien makkelijk om de onderdelen uit te pakken.De montage ging relatief makkelijk.De... Prijs-kwaliteit verhouding heel erg goed.Bij levering de groote dozen in de garage laten zetten en dat bleek nadien makkelijk om de onderdelen uit te pakken.De montage ging relatief makkelijk.De sloten die de achterwand en de zijwanden verbind zijn super,nooit nog iets anders uitvinden.De voorzijde met glazen deur ging iets moeilijker omdat deze verbonden zijn door een pen-groef systeem,wat op zich wel erg stevig is natuurlijk.Daarna de bediening van de display doorgelezen en dat bleek dan ook makkelijker dan gedacht.S'avonds mij eerste sessie al genomen en verrast door de aangename warmte die bekomen word,zelfs op 50 graden.

Veel uitleg over de werking met tekst en foto's op de website

mogelijkheid om af te rekenen met visa kaart

Ronny Billemon

Vlotte levering, van onze Infraplus 2 sauna. Het bouwpakket is eenvoudig - vlotter dan een ikea kast - ineen te zetten. Ondertussen genieten wij bijna elke avond van onze privé sauna en dat doet... Vlotte levering, van onze Infraplus 2 sauna. Het bouwpakket is eenvoudig - vlotter dan een ikea kast - ineen te zetten. Ondertussen genieten wij bijna elke avond van onze privé sauna en dat doet deugd!

Mooi afgewerkt pakket - eenvoud in opbouw -

Betaling met VISA kaart kan bij aflevering mogelijk maken. Voor dergelijke bedragen is de klassieke betaalkaart vaak beperkt.

Michiel

Fijn om persoonlijk contact te hebben en duidelijk antwoord te krijgen op je vragen , complimenten. bij aflevering echt fijne chauffeur met hart voor de zaak

prijs kwaliteit

Mag echt wel wat meer aan order opvolging doen jullie zijn niet opdringerig

Ghyselinck Hubert

Positief

Directe reactie op mail i.v.m. info leveringsdatum

V benten

Na bestelling hoor je helemaal niets meer, op vragen per tel inzake levering geen antwoord, op mails word niet gereageerd, word ook niet terug gebeld !!!

Veel betere communicatie inzake leverings data, word steeds beloofd dat de levering “ morgen” word meedegedeeld maar wachten na weken nog op een reactie!!!

R. Oosterhof

Met de sauna is niets mis maar de communicatie deugt absoluut niet. Ook over de lange levertijd ben ik niet geïnformeerd.

Prima sauna

De klantenservice reageert niet op mijn opmerkingen en ook niet op mijn vraag. Ook kreeg ik een betalingsherinnering terwijl ik mijn factuur betaald heb, weliswaar niet helemaal i.v.m. niet leveren... De klantenservice reageert niet op mijn opmerkingen en ook niet op mijn vraag. Ook kreeg ik een betalingsherinnering terwijl ik mijn factuur betaald heb, weliswaar niet helemaal i.v.m. niet leveren van de fullspectrum straler. Nu de straler geleverd is direct het restand betaald.

Didi

Positief verrast!

Service, meedenken, levering, eenvoudig te installeren sauna's

Wallays Dominique

Super

Goede uitleg gekregen voor de aankoop

Telefonisch bereikbaarheid is wat minder