Thomas Vles

Super en sauna! Goede service, scherpe prijzen en fantastische bezorging

Bezorging is echt geweldig, zonder belofte toch geholpen (super lief!), grote showroom met alle modellen om te testen en goede klantenservice!

Eigenlijk niets, als het echt moet zou de instructie zou iets duidelijker kunnen specifiek voor een model

Barbra

Makkelijke Site, goede telefonische klantenservice. leveren netjes van te voren op de levering dag een telefoontje dat de chauffeur er bijna is. Uitleg over de inhoud van de 2 grote dozen

fijne site. Goede hulp met een aantal vragen. Goede levering. Nu een heerlijke sauna thuis.

Ga zo door :)

H. van Kessel

Rustige en duidelijke uitleg. Niet opdringerig om te verkopen.

Duidelijke en uitgebreide uitleg.

Misschien iet te drinken aanbieden als men besluit in de showroom een bestelling te plaatsen.

Vandekerkhof

De verkoper geeft je duidelijke uitleg over de infraroodcabines,
je kan zelf de verschillende lampen testen, ze dringen niets op maar geven je de ruimte en de tijd.

Snelle levering, duidelijke uitleg

telefoontje geven bv 1 uur voor levering

Hans Jansen

Prima bedrijf met een eerlijk verhaal. We wilden eigenlijk een Finse sauna. Want we hadden weinig met infrarood. Na een goed advies, uitgebreide informatie en een "testervaring" in de winkel toch... Prima bedrijf met een eerlijk verhaal. We wilden eigenlijk een Finse sauna. Want we hadden weinig met infrarood. Na een goed advies, uitgebreide informatie en een "testervaring" in de winkel toch besloten om voor een combisauna te gaan. achteraf heel tevreden mee. TOP!

Goede uitleg, ruim de tijd genomen, goede bereikbaarheid.

Wij waren in de veronderstelling dat wij een aromaset zouden ontvangen, wellicht onze eigen inschatting. Dit bleek alleen 1 geur te zijn. Na een belletje is dit keurig uitgelegd hoe en wat. Top... Wij waren in de veronderstelling dat wij een aromaset zouden ontvangen, wellicht onze eigen inschatting. Dit bleek alleen 1 geur te zijn. Na een belletje is dit keurig uitgelegd hoe en wat. Top opgelost.

H vd Voort

Uitstekende ervaring met SuperSauna

Duidelijke en eerlijke uitleg in de winkel in Vlieren gekregen

Alle informatie is overduidelijk, dit kan niet fout gaan. Dus weet ik zo geen verbeter punten.

Lasonder

Zeer content met de geleverde Sauna (barrel)

goede info ontvangen in venendaal

hanny

Zeer goede uitleg in de winkel in deurne, na drie weken al binnen,en thuis komen monteren, jammer dat na drie keer gebruiken, een lamp het niet meer deed,hopelijk wordt het snel opgelost.

snelle levering

Werner Drenth

Super sauna is echt een supersaunašŸ˜šŸŽ‰

Goed geholpen in de winkel en afspraken worden nagekomen.

Groetjes uit Smilde

Eenvoudige montage en goede handleiding.

Handleiding in het Nederlands werkt voor verl mensen iets makkelijker

Noor van den Ingh

Snelle en adequate reacties op vragen in de oriƫntatiefase, via mail.
Snelle en adequate reacties op vragen in de oriƫntatiefase, via mail.
Bij bezoek aan de winkel in Veenendaal duidelijke en plezierige uitleg over de verschillende modellen, door een Vlaamse collega, proef kunnen zitten, goede informatie. Bevestiging en levering zoals afgesproken, wijze van betaling was helder, uitleg over de pakketten ter plekke. Nu nog in elkaar zettenā€¦

Duidelijke, adequate en snelle info zonder dat wij ons overgehaald voelden.

(Nog) geen