Wenny

Vorig jaar een barrel sauna gekocht voor buiten en dit jaar een infrarood voor binnen. Top bedrijf! Zeer kundig en klantvriendelijk! Zeer aan te bevelen als je een sauna zoekt.
Minpuntje, laat...
Minpuntje, laat de bezorger vertellen dat de handleiding vastgeschroefd zit in de bovenkap! :)

Laat de bezorger vertellen dat de handleiding in de bovenkap zit van doos 3
Jammer dat de levertijden best lang zijn.

Dennis Was

Goede uitleg en duidelijk… zeer vriendelijke medewerkers

Professionele uitleg

Het bouwplan was algemeen, terwijl onze sauna geschroefd moest worden stond er in het plan dat het klemmen waren. Om de glazen deur te installeren en regelen was er niets bij. Na even te bellen... Het bouwplan was algemeen, terwijl onze sauna geschroefd moest worden stond er in het plan dat het klemmen waren. Om de glazen deur te installeren en regelen was er niets bij. Na even te bellen met hun, dadelijk een stappenplan gekregen om de deur te regelen.

P. Nieuwboer

Goede ervaring; hele prettige adviseur, goed overleg over de levering

Goed advies

geen idee

Arnaut

In september 2020 bestelling geplaatst welke in oktober 2020 werd geleverd. Helaas bevatte de geleverde sauna meerdere schades. De belangrijkste schade betreft een flinke kras op het glas aan de... In september 2020 bestelling geplaatst welke in oktober 2020 werd geleverd. Helaas bevatte de geleverde sauna meerdere schades. De belangrijkste schade betreft een flinke kras op het glas aan de voorzijde. Vandaag, 16-06-2021 nog aan het wachten op de vervanging van dit glas en de overige schades. Communicatie omtrent het onderwerp is alleen reactief.

reageert redelijk vlot als ik een vraag stel

communicatie

Jan

Super toonzaal, super levertijd, super services, super cabine.. Kortweg super sauna!

Levertijd 2 weken wegens stockmodel

Mss wat meer potjes aromatherapie standaard meeleveren

R.Haak

Goede duidelijke uitleg, verkoper weet waar hij over praat

kort en duidelijke info

Ton wouters

Sauna gekocht bij dit bedrijf in 2019 na 2 jaar begon het bedieningsdisplay licht te vervormen na bezoek sauna met deze opmerking gelijk een nieuwe omlijsting gekregen nu van aluminium thuis gekomen... Sauna gekocht bij dit bedrijf in 2019 na 2 jaar begon het bedieningsdisplay licht te vervormen na bezoek sauna met deze opmerking gelijk een nieuwe omlijsting gekregen nu van aluminium thuis gekomen ontdekte ik dat de display ook vervormd was na telefoontje werd er direct een nieuwe display besteld en opgestuurd goede service dat maak je niet overal meer mee nogmaals bedankt voor de goede opvolging ben geholpen door ene roy

Zeer goede service

Ga zo door

De Mulder nico

Vlot en correct

Zeer duidelijk

Gen

van Goor

Wij zijn prima geholpen en hebben goede uitleg gehad bij de aanschaf van een infrarood cabine. Ook de bezorging was perfect.
We zijn zo blij met de cabine, wat moet je zonder!

Vriendelijke verkoper.

niet

B.G. den Hartog

Wij hebben de Infraplus Combi sauna infrarood 165 Valero in november 2020 besteld.
In de showroom zijn wij deskundig en prettig te woord gestaan.
Conform afspraak is de sauna medio januari...
In de showroom zijn wij deskundig en prettig te woord gestaan.
Conform afspraak is de sauna medio januari 2021 geleverd.
Vooruitlopend op de installatie hebben wij een aparte groep laten aanbrengen, zodat het stroomverbruik geen nadelig effect kan hebben op de rest van het huis.
Wij zijn blij dat we ervoor gekozen hebben om de sauna door SuperSauna te laten installeren.
De zware onderdelen werden door hen naar onze eerste verdieping gedragen en vervolgens professioneel in elkaar gezet. Zelf had ik hier veel langer over gedaan en had ik het lastig gevonden om alles correct in elkaar te zetten. Nu was alles ruim binnen 2 uur klaar.
In het gebruik moet je kiezen voor infrarood OF de sauna.
Het elektriciteitsverbruik valt alleszins mee.
De sauna is zeer compleet uitgerust met het gratis bijgeleverde accessoire pakket.
Het beschikbare audiosysteem functioneert uitstekend met dien verstande dat gebleken is dat je beter niet een usb-stick in de sauna kan hebben bij gebruik van de sauna die zonder problemen opwarmt tot 100 graden.
Wij zijn blij met het extra bestelde saunakussen en de hoofdkussens, waarbij aangetekend werd dat het beter is om op het saunakussen en op de vloer handdoeken te leggen i.v.m. transpiratievocht. Men heeft zeer correct gereageerd toen bleek dat er iets vervangen moest worden. Dit was snel geregeld.

Al met al kunnen wij na 4 maanden concluderen dat wij zeer tevreden zijn over de geleverde sauna en de service.

Bas den Hartog

service, goede voorlichting, uitstekende prijs-/kwaliteitverhouding