Fam Walrecht

Goede aanbevelingen en meedenkend

Goede uitleg op locatie en tijdens de levering

Marga van Kooij

Super 1 In Veenendaal zijn wij heel goed geadviseerd door Eric.
Super 1 In Veenendaal zijn wij heel goed geadviseerd door Eric.
Super 2 Wat voor ons de doorslag gaf om de sauna te kopen was dat het geheel vrijblijvend was na het ondertekenen van overeenkomst. Tot het moment van leveren was het vrijblijvend.
Super 3 Keurig verpakt afgeleverd door een behulpzame chauffeur.

Drie keer Super voordat we hem in gebruik nemen.

Nog niet gevonden, maar kan natuurlijk nog komen bij het opbouwen en bij in gebruik nemen

Erik Dekker

Via internet op de site terecht gekomen van SuperSauna, zeer goed advies ontvangen.

veel kennis en ervaring

Mieke van Dommelen

Prima bedrijf. Levering volgens afspraak, mooi product

goede informatie gekregen in de winkel

Tessy den Daas

Via internet bij super Sauna terecht gekomen, Peter van de vestiging in Veenendaal heeft ons super te woord gestaan, geholpen met samenstellen van onze barrel en ons zeer nuttige tips gegeven zoals... Via internet bij super Sauna terecht gekomen, Peter van de vestiging in Veenendaal heeft ons super te woord gestaan, geholpen met samenstellen van onze barrel en ons zeer nuttige tips gegeven zoals bijv de beits waarmee we de barrel het beste kunnen behandelen of de verlichting in de barrel.
Al onze vragen die we nadien nog hadden werden zeer snel beantwoord en we konden zelf aangeven wanneer we de barrel geleverd willen hebben

Duidelijke mooie website, mooie vestigingen waar diverse modellen stonden, goede prijzen, beste kwaliteit, vriendelijk personeel

Ik kan er geen bedenken

Mulnard D

Alles simpelweg dik in orde

Snel geleverd, prijs/kwaliteit zit meer dan OK

iets uitgebreidere montagetips bij sauna met meerder zitbanken

Marvin Schenkel

SuperSauna doet hun naam eer aan. Onlangs hebben zij bij ons de 140 Valero Deluxe geleverd. Uiterst vriendelijke chauffeur die genoeg tips gaf om de montage te vergemakkelijken. Na de montage bleek... SuperSauna doet hun naam eer aan. Onlangs hebben zij bij ons de 140 Valero Deluxe geleverd. Uiterst vriendelijke chauffeur die genoeg tips gaf om de montage te vergemakkelijken. Na de montage bleek dat de deurmagneet (die de deur dicht houdt) niet magnetisch te zijn. Na een mailtje naar de klantenservice kreeg ik letterlijk binnen 4 minuten een reactie dat er een nieuwe opgestuurd wordt. SuperSauna = SuperService

Kwaliteit product, service

Montagehandleiding klopte niet altijd en kan duidelijker

Dermaut Lynn

Snelle service, vriendelijk, leveringstermijn werd gerespecteerd.

Komt afspraken na, correcte communicatie

Wij hadden graag wat meer info gekregen in de winkel ivm zelf opzetten van sauna.

Vakantiepark Hof van Zeeland

Top service

Duidelijk prijsoverzicht

Wellicht een actie met gratis opbouwservice

Guido

Product is prima, handleiding kan beter

Levert mooie producten

De montage handleiding mag wat beter. De handleiding is niet specifiek voor het betreffende product. Sommige beschreven dingen zijn niet van toepassing, andere dingen staan juist niet beschreven en... De montage handleiding mag wat beter. De handleiding is niet specifiek voor het betreffende product. Sommige beschreven dingen zijn niet van toepassing, andere dingen staan juist niet beschreven en moet je zelf uitvinden.