Stolk

Kennis van zaken en service

Vliegen

Iets langer moeten wachten dan was afgesproken, wel zeer te vrede over de sauna

goede duidelijke uitleg

De Schutter Geert

Niets dan lof op alle gebied !!!!

Productkwaliteit, stiptheid en nakomen beloften

J.W.F. Schenk

Super Sauna kopen, dus naar Veenendaal, geweldige voorlichting, besteld de infraplus 3 Veneto, levertijd 5 weken, werd al geleverd na 3 weken. Top, gelijk in elkaar gezet met behulp van mijn zoon,... Super Sauna kopen, dus naar Veenendaal, geweldige voorlichting, besteld de infraplus 3 Veneto, levertijd 5 weken, werd al geleverd na 3 weken. Top, gelijk in elkaar gezet met behulp van mijn zoon, 3,5 uur en klaar. Geweldig mooi, werkte direct dus maar gelijk even gebruiken. Zeer tevreden en hoef je in deze coronatijd niet naar een Wellnes centre voor een uitstekende Carelife.

Goede kennis van zaken, snel e vriendelijk

Wat mij betreft niet, zo doorgaan.

Esther van de Burg

2,5 jaar geleden van Den Helder naar de winkel in Balkbrug gereden. Combi Sauna Valero De Luxe was nog niet uit en prijs moest nog bepaald worden. Wilde deze graag hebben. Nu deze week, 2,5 jaar... 2,5 jaar geleden van Den Helder naar de winkel in Balkbrug gereden. Combi Sauna Valero De Luxe was nog niet uit en prijs moest nog bepaald worden. Wilde deze graag hebben. Nu deze week, 2,5 jaar verder hebben we ons huis afgebouwd en kon de sauna komen.
Even bellen en mailen alles zo geregeld, prijs waardevast gebleven, super service met installatie en tips. Genieten nu van de welverdiende rust en sauna die mooi is en heerlijk ruikt. Dank voor de service!

Goed advies en service, betaalbaar, en direkt reactie op je mail.

Zou fijn zijn als er uitgebreidere openingstijden waren in de showrooms.

Arno

Ik heb di bedrijf via internet gevonden. In de winkel in Vlierden uitgebreid voorgelicht en daarna bij een medewerker besteld.

Goede voorlichting en snelle levering. Het zelf in elkaar zetten van de sauna verliep eenvoudig en probleemloos.

Duidelijker vermelden dat de handleiding in de kap van de sauna zit en niet in de doos (wat ik had verwacht).

Vanbergie Steven

Heel vriendelijke winkel in Roeselare

Vlot bereikbaar

Iets meer uitleg voor de montage. De uitleg voor de saunakachel staat niet in het Nederlands.

Fam. Dijkhuis

Klantvriendelijk en deskundig personeel, service is top

Via de website jullie gevonden en daardoor naar veenendaal afgereisd

G.Helmes

Zeer vriendelijke en vakkundige informatie tijdens ons bezoek aan de showroom. Duidelijk het verschil aangegeven tussen de verschillen typen sauna's en stralers. EEN werkdag na ons bezoek een... Zeer vriendelijke en vakkundige informatie tijdens ons bezoek aan de showroom. Duidelijk het verschil aangegeven tussen de verschillen typen sauna's en stralers. EEN werkdag na ons bezoek een offerte in huis. Zoals beloofd precies na 3 weken geleverd.

Vakkundigheid en accuraatheid

Christianne Arts

Helemaal top.

Prettige verkoper in showroom Vlierden, hij gaf duidelijke uitleg. Een goede prijs voor cabine. Levertijd zoals afgesproken.

Ik zou het niet weten.