marc

Goede,vriendelijke en duidelijke uitleg in showroom te Heusden-zolder.

Vriendelijke verkoper met kennis. Levering,uitleg en plaatsing ook proper gedaan met oog voor detail door Erik.

Tip : supersauna is een echte aanrader!!!

Kremer

Onze bestelde sauna blijkt al meerdere weken in het magazijn te zijn ; bel er steeds achter aan ivm levering; gebeurt niet; zeggen dat er nog geen route is naar het noorden; kan niet aangeven... Onze bestelde sauna blijkt al meerdere weken in het magazijn te zijn ; bel er steeds achter aan ivm levering; gebeurt niet; zeggen dat er nog geen route is naar het noorden; kan niet aangeven wanneer de sauna komt
Slechte service wat ons betreft; vooral omdat er na herhaaldelijk bellen geen duidelijkheid wordt gegeven

Uitstekende verkoper in Balkbrug

Goede info

JES

Een sauna, infrarood en fijn,
Thuis lekker ontspanning dat zal het zijn.
Warmte omhult mijn huid en de Stress verdwijnt.
Dank aan Supersauna.

Klantvriendelijk en betrouwbaar

Ann Hoorne

Johan

overzichtelijke website

niet direct een te vinden

Ann Hoorne

Prima service en prima levering

vriendelijkheid aan de telefoon en ook de chauffeur

zijn er niet direct

Keijzer

Goede en vriendelijke ontvangst in de showroom, duidelijke uitleg, gelijk sauna besteld, hoefde niet ( gedeeltelijk) vooruit te betalen! Afgeleverd binnen verwachte termijn, keurige bezorger die... Goede en vriendelijke ontvangst in de showroom, duidelijke uitleg, gelijk sauna besteld, hoefde niet ( gedeeltelijk) vooruit te betalen! Afgeleverd binnen verwachte termijn, keurige bezorger die tips gaf voor de installatie die we zelf gingen doen!

Klantvriendelijk, goede service

Geen verbeter tips nodig!

Smaling

Aangekomen bij de locatie waren we nog niet echt overtuigd (locatie Veenendaal, hadden iets op industriegebied verwacht), maar bij binnenkomst bleek het een mooi uitgebreide showroom te zijn.... Aangekomen bij de locatie waren we nog niet echt overtuigd (locatie Veenendaal, hadden iets op industriegebied verwacht), maar bij binnenkomst bleek het een mooi uitgebreide showroom te zijn. Duidelijk uitleg gehad, nog even mogen proefdraaien met kleding aanūü•Ķ. De koop gesloten. 2 maandjes later pakket geleverd. Was goed te doen dit zelf te monteren. Kortom: enthousiaste beoordeling.

Goede uitleg, duidelijke antwoorden op onze vragen.

Evt. Meer personeel op de zaterdagen. Nu kregen we met groep tegelijk uitleg. Ging ook prima.

Vanwynsberghe Dorine

Goede ervaring aangekocht in Roeselare

Duidelijkheid over het product

Mss op zaterdag toegankelijk

Luc lauwer

Zeer vriendelijke verkoper, hij nam echt de tijd om alles goed uit te leggen

Vooral de vriendelijkheid was voor mij een zeer groot pluspunt, want als dit niet zo had geweest dan zou ik ook niet over zijn gegaan tot aankoop van een infrarood cabine waar in enorm tevreden over... Vooral de vriendelijkheid was voor mij een zeer groot pluspunt, want als dit niet zo had geweest dan zou ik ook niet over zijn gegaan tot aankoop van een infrarood cabine waar in enorm tevreden over ben trouwens.

Probeer correcter te zijn over wanneer de klant zijn product geleverd krijgt.

Manon God

Heel prettig en service gericht. Zowel bij verkoop winkel, backoffice, leveren als de mannen die de sauna hebben gebracht. Even wat extra info, keurig de dozen aangewezen wat erin zit, vriendelijk... Heel prettig en service gericht. Zowel bij verkoop winkel, backoffice, leveren als de mannen die de sauna hebben gebracht. Even wat extra info, keurig de dozen aangewezen wat erin zit, vriendelijk en ontspannen.

Klantvriendelijkheid, kennis, toelichting, meedenken met de klant vooral in mogelijkheden.

Kan er ben geen bedenken.