van Dinter

Wij zijn heel positief over het bedrijf in Vlierden

Zeker, geduld en aandacht. Omdat we lang moesten wachten werd er al een kopje koffie aangeboden. Attent.

Nul, alles goed uitgelegd.

Jose van Beek

Al onze vragen werden goed en geduldig beantwoord

Aandacht

Telefonisch niet altijd goed bereikbaar

marc

Goede,vriendelijke en duidelijke uitleg in showroom te Heusden-zolder.

Vriendelijke verkoper met kennis. Levering,uitleg en plaatsing ook proper gedaan met oog voor detail door Erik.

Tip : supersauna is een echte aanrader!!!

Kremer

Onze bestelde sauna blijkt al meerdere weken in het magazijn te zijn ; bel er steeds achter aan ivm levering; gebeurt niet; zeggen dat er nog geen route is naar het noorden; kan niet aangeven... Onze bestelde sauna blijkt al meerdere weken in het magazijn te zijn ; bel er steeds achter aan ivm levering; gebeurt niet; zeggen dat er nog geen route is naar het noorden; kan niet aangeven wanneer de sauna komt
Slechte service wat ons betreft; vooral omdat er na herhaaldelijk bellen geen duidelijkheid wordt gegeven

Uitstekende verkoper in Balkbrug

Goede info

JES

Een sauna, infrarood en fijn,
Thuis lekker ontspanning dat zal het zijn.
Warmte omhult mijn huid en de Stress verdwijnt.
Dank aan Supersauna.

Klantvriendelijk en betrouwbaar

Ann Hoorne

Johan

overzichtelijke website

niet direct een te vinden

Ann Hoorne

Prima service en prima levering

vriendelijkheid aan de telefoon en ook de chauffeur

zijn er niet direct

Keijzer

Goede en vriendelijke ontvangst in de showroom, duidelijke uitleg, gelijk sauna besteld, hoefde niet ( gedeeltelijk) vooruit te betalen! Afgeleverd binnen verwachte termijn, keurige bezorger die... Goede en vriendelijke ontvangst in de showroom, duidelijke uitleg, gelijk sauna besteld, hoefde niet ( gedeeltelijk) vooruit te betalen! Afgeleverd binnen verwachte termijn, keurige bezorger die tips gaf voor de installatie die we zelf gingen doen!

Klantvriendelijk, goede service

Geen verbeter tips nodig!

Smaling

Aangekomen bij de locatie waren we nog niet echt overtuigd (locatie Veenendaal, hadden iets op industriegebied verwacht), maar bij binnenkomst bleek het een mooi uitgebreide showroom te zijn.... Aangekomen bij de locatie waren we nog niet echt overtuigd (locatie Veenendaal, hadden iets op industriegebied verwacht), maar bij binnenkomst bleek het een mooi uitgebreide showroom te zijn. Duidelijk uitleg gehad, nog even mogen proefdraaien met kleding aan🥵. De koop gesloten. 2 maandjes later pakket geleverd. Was goed te doen dit zelf te monteren. Kortom: enthousiaste beoordeling.

Goede uitleg, duidelijke antwoorden op onze vragen.

Evt. Meer personeel op de zaterdagen. Nu kregen we met groep tegelijk uitleg. Ging ook prima.

Vanwynsberghe Dorine

Goede ervaring aangekocht in Roeselare