Roger van den Hurk

Wij zijn zeer tevreden over SuperSauna. In de winkel werd rustig de tijd genomen om ons alles uit te leggen en we konden ook een sauna uitproberen. Alle modellen die wij graag wilden zien stonden in... Wij zijn zeer tevreden over SuperSauna. In de winkel werd rustig de tijd genomen om ons alles uit te leggen en we konden ook een sauna uitproberen. Alle modellen die wij graag wilden zien stonden in de showroom. De sauna werd snel en goed geleverd en de montage konden we heel eenvoudig en snel met z'n tweeën doen. Wij bevelen SuperSauna bij iedereen aan!

Overzichtelijk

Geen verbeterpunten, helemaal tevreden.

Karin Koster

Fijn om eerst de sauna uit te kunnen proberen in de showroom

goede communicatie en service. De kleurlamp was niet geleverd, gebeld en het werd meteen geregeld.

Niet te optimistisch over hoe snel je de sauna in elkaar kan zetten

Jan Kamp

Vrienelijk geholpen door mensen die verstand hebben van het product.

goede prijs/kwaliteitverhouding

montage handleiding kan worden verbeterd cq aangepast na weizigingen.

Gerwin

Snel geleverd, afspraken goed nagekomen

Fysieke winkel, kwaliteitsproducten

Meer uitleg montage, zit in de kleine dingen: advies deur afhangen, wat als veer/groef net niet past dat soort zaken

Eric van poucke

Goede ervaring stipt en correcte afdpraken

Correct en vriendelijke mensrn

Zeer goede uitleg

Peter De Swaef

Goeie service en kwalitatief materiaal

prijs/kwaliteit

Hannati

Topservice, snelle levering, vriendelijk personeel, vakmanschap, flexibel met planning, kortom: als je een serieuze en kwalitatief goeie sauna wenst——-> bij SUPERSAUNA moet je zijn. De merknaam van... Topservice, snelle levering, vriendelijk personeel, vakmanschap, flexibel met planning, kortom: als je een serieuze en kwalitatief goeie sauna wenst——-> bij SUPERSAUNA moet je zijn. De merknaam van het bedrijf komt werkelijk waar tot zijn recht: GEWOON SUPER GEDAAN SUPERSAUNA!!!

Levering en vriendelijk behulpzaam personeel

Mocht een monteur wegvallen, denk even na hoe je toch de klant op de beloofde afspraak kunt leveren. Anders blijf je afhankelijk van enkele monteurs, verder prima opgelost met Ruben 🙏🏻

De Spiegeleer K

Vlotte service, goede afspraken

kwaliteit, voor de tweede keer een sauna gekocht via supersauna, dat zegt genoeg.

nee

Pam

Voor de tweede keer een sauna bij Supersauna gekocht. Dat zegt genoeg over onze ervaring met bedrijf en produkt!

Klantvriendelijkheid en snelle service.

Geen.

Fam Doornekamp