Jacques Lochs

We kregen een zeer duidelijk uitleg in Heusden-Zolder en de sauna werd sneller geleverd als verwacht. Heel vriendelijk, ook de mensen die de sauna brachten. Opbouwen is niet moeilijk, alleen wou het... We kregen een zeer duidelijk uitleg in Heusden-Zolder en de sauna werd sneller geleverd als verwacht. Heel vriendelijk, ook de mensen die de sauna brachten. Opbouwen is niet moeilijk, alleen wou het voorpaneel niet goed inklikken. Na telefonisch contact schroefjes een slagje losser gedraaid en ja hoor, geen probleem meer. Werkt heel goed en we hebben geen spijt van onze beslissen om een infrarood sauna aan te kopen

zeer vriendelijke service

Misschien even meegeven dat klink en schroeven in het dakgedeelte zitten, dat hebben we als laatste tegengekomen.

Adriaen A.

Super! Super! Super!

Super service, correcte levering, degelijk materiaal.

Kan niet beter

fam van Rijt

Mooie showroom bezocht in Vlierden. Vriendelijk en vakkundig geholpen. Infrarood sauna uitgezocht, gekocht en na 10 weken geleverd. Vriendelijke bezorger. Alles degelijk en keurig verpakt .... Mooie showroom bezocht in Vlierden. Vriendelijk en vakkundig geholpen. Infrarood sauna uitgezocht, gekocht en na 10 weken geleverd. Vriendelijke bezorger. Alles degelijk en keurig verpakt . Gemakkelijke montage, kind kan de was doen , en natuurlijk meteen geprobeerd werkt fantastisch. ?

via de mail snelle afhandeling

Telefoniche bereikbaarheid mag iets beter

Dirk Vlekken

Vlotte service

klantvriendelijk

instructieboekje mag iets meer gedetailleerd

Anja

Super tevreden. Heel goede ervaring zowel met de adviezen als de service . Echt een aanrader . Nogmaals bedankt

Adviezen

C.J.M. de Romijn

Prima sauna. Prima levering. Eenvoudige montage en goede beschrijving van montage en gebruik. Wij zijn er blij mee!

Prijs/kwaliteit

Maes Robby

Na de bijzonder duidelijke uitleg in de toonzaal in Heusden-Zolder waren wij meteen overtuigd om een IR sauna aan te schaffen. Ik heb dit als cadeau aan mijn vrouw gegeven voor haar 50ste... Na de bijzonder duidelijke uitleg in de toonzaal in Heusden-Zolder waren wij meteen overtuigd om een IR sauna aan te schaffen. Ik heb dit als cadeau aan mijn vrouw gegeven voor haar 50ste verjaardag. En het toeval wilde dat de sauna ook nog net op haar verjaardag werd geleverd. We hadden vooraf op website al info ingewonnen.

Duidelijk en overzichtig

Niet direct

Jopie Haartsen

Goede voorlichting waardoor ik over de streep werd getrokken voor de aanschaf van een infraplus Valerio sauna. Alles naar tevredenheid verlopen en keurig geïnstalleerd met uitgebreide... Goede voorlichting waardoor ik over de streep werd getrokken voor de aanschaf van een infraplus Valerio sauna. Alles naar tevredenheid verlopen en keurig geïnstalleerd met uitgebreide gebruiksvoorlichting. Erg enthousiast over de weldadige warmte voor de spieren in mijn benen en rug die ik veel moet trainen. Veel minder spierpijn achteraf. Jammer dat ik dit niet eerder heb geweten!

Goede voorlichting, correcte aflevering, goede installatie en communicatie

Een slag om de arm houden bij het afspreken van een afleveringsdatum

Annerieke Plijter

Deskundig personeel,neemt ondanks dat hij alleen stond en er meerdere klanten in de winkel waren de tijd voor al je vragen en goede uitleg,echt super,je koopt per slot van rekening geen half broodje... Deskundig personeel,neemt ondanks dat hij alleen stond en er meerdere klanten in de winkel waren de tijd voor al je vragen en goede uitleg,echt super,je koopt per slot van rekening geen half broodje en daar was de verkoper zich echt van bewust,chapeau hoor

Wij waren in Veenendaal, daar zeer deskundig personeel met tijd en aandacht voor al je vragen.
Ook via de telefoon word je goed en met aandacht geholpen met je vragen

Alleen maar ga zo door

Mw Schouten

Prima! Professioneel, veel kennis en ervaring!

Vriendelijke en deskundige mensen