Tom Kuijvenehoven

Goed alleen slecht te bereiken

veel verschillende soorten en veel voorbeelden

beter bereikbaar zijn telefonisch elke dag van de week

Patrick Lablans

Wat een fijn bedrijf is SuperSauna Veenendaal. Na een bijzonder prettig adviesgesprek hebben we besloten hier onze IR-sauna aan te schaffen. We konden op een willekeurige zaterdagmiddag zonder... Wat een fijn bedrijf is SuperSauna Veenendaal. Na een bijzonder prettig adviesgesprek hebben we besloten hier onze IR-sauna aan te schaffen. We konden op een willekeurige zaterdagmiddag zonder afspraak “proefzitten” en achteraf nam de verkoper ruim de tijd om een goed advies te geven. Niet om het meest dure pakket “aan te smeren”, maar juist om naar onze wensen te luisteren en een passende aanbieding te doen.
Een aantal weken later de sauna telefonisch besteld (via de site in een winkelmandje plaatsen kon ook, maar dat vond ik toch een beetje gek…), waarna een hele vriendelijke dame de bestelling in orde maakte. De levertijd was bijzonder snel en ook de levering verliep vlekkeloos. Er werd duidelijk gecommuniceerd over de leverdatum, waarna de chauffeur de (slechts) 3 pakketten op zijn plek zette. Na wat montage-advies is het nu aftellen tot de verbouwing ver genoeg is om de sauna te plaatsen. En dat kan niet snel genoeg gaan!

Wat een topbedrijf! Vriendelijk personeel, duidelijke communicatie, een zeer schappelijke prijs en zeker geen vervelende verkooppraatjes. Absoluut een aanrader!

Goede communicatie, vriendelijke medewerkers, bijzonder goede prijs-/kwaliteitverhouding.

Simone

Super! 2 stralers besteld.. komen kapot bij mij aan..
Worden meteen weer 2 nieuwe opgestuurd!!
Mijn sauna doet het weer als een zonnetje!!!
Heel erg bedankt!!

Service.

Plak een voorzichtig/breekbaar stikker op lampen bij verzending.

Jan Rijsdijk

Uitstekend

Monteren, klantvriendelijkheid

Bekabeling iets langer van infrarood

Verdonck Jan

Wij hebben onze sauna "Valero Deluxe" gekocht in het filiaal op de Paardenmarkt te Antwerpen. De verkoper heeft ons goed geïnformeerd en we waren overtuigd van onze aanschaf. Na een 7-tal weken... Wij hebben onze sauna "Valero Deluxe" gekocht in het filiaal op de Paardenmarkt te Antwerpen. De verkoper heeft ons goed geïnformeerd en we waren overtuigd van onze aanschaf. Na een 7-tal weken kregen wij bericht dat het model dat we hadden gekozen een upgrade had gekregen. De upgrade kregen we er gratis bij! De levering is vlekkeloos verlopen. Wij genieten nu elke dag van onze sauna en zijn zeer tevreden!

De sauna kon heel gemakkelijk opgebouwd worden, alles was voorzien, gewoon aansluiten en klaar was Kees!
Een zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Gratis upgrade was zeker een pluspunt!...
Een zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Gratis upgrade was zeker een pluspunt! (kregen een vernieuwde rugsteun en een sterrenhemel)

Een tussentijdse mail van hoe ver het staat met onze bestelling zou nog beter zijn geweest.

Verbeeck Luc

Zeer correcte verkoper met kennis van zaken die ons , als kandidaat-klant , uitermate voldoende bruikbare informatie gaf en duidelijke uitleg als antwoord op onze vragen . We voelden ons allerminst... Zeer correcte verkoper met kennis van zaken die ons , als kandidaat-klant , uitermate voldoende bruikbare informatie gaf en duidelijke uitleg als antwoord op onze vragen . We voelden ons allerminst gepusht tot aankoop . De geleverde sauna voldoet in alles aan de verwachtingen en is absoluut van minimaal dezelfde kwaliteit alsook afwerkingsniveau als datgene dat in de showroom werd getoond . Ook de veel snellere levering dan voorzien is lovenswaardig . Wij zijn volledig tevreden en voelen/weten dat wij de allerbeste sauna-leverancier hebben gekozen waardoor wij de trotse gebruikers zijn van een infraroodsauna die onze gezondheid en luxe-gevoel absoluut versterkt weten voor vele jaren . Een ontspannende ervaring .

Eerlijke volledige uitleg van verkoper , zonder je gepusht te weten tot aankoop . Zeer hoge afwerkingsgraad gehele sauna . Zeer snelle leveringstijd . Mooie stijl die perfect integreerbaar is in elk... Eerlijke volledige uitleg van verkoper , zonder je gepusht te weten tot aankoop . Zeer hoge afwerkingsgraad gehele sauna . Zeer snelle leveringstijd . Mooie stijl die perfect integreerbaar is in elk kwaliteitsvol interieur .

Mogelijk stickertjes , met pijltjes-aanduiding , voorzien dewelke dan de bovenkant van bepaalde onderdelen aanduiden , vb. wanden L/R

Nicky

Super tevreden ! correctie verkoper , levering en plaatsing .

prijs kwaliteit :top

niets op aan te merken

De raeymaekers luc

Ik heb de infrarood ervaren als een gods geschenk.Ik maak er bijna dagelijks gebruik van.Ik zou het aan iedereen aanraden.Nu is het er uiteindelijk na al die jaren toch van gekomen.Jullie waren... Ik heb de infrarood ervaren als een gods geschenk.Ik maak er bijna dagelijks gebruik van.Ik zou het aan iedereen aanraden.Nu is het er uiteindelijk na al die jaren toch van gekomen.Jullie waren fantastisch bij mijn aankoop en bij levering stipt zoals het hoort.Wat een energie en ga van de infrarood nog jaren gebruik maken .Proficiat en nog veel succes gewenst.Mvrgr Luc

Zeer aanbevolen zijnde verkoop en vriendelijkheid en ook wat jullie kwaliteiten betreft.

Loes Kroos

De naam van het bedrijf zegt het al SUPERSAUNA en dat klopt. De mensen hebben kennis van zaken, hebben alle tijd, goed advies. Dus SUPER geholpen zijn erg blij met de sauna

Zeer klantvriendelijk, mooie kwaliteit, hebben nog echt tijd voor je.

Ga zo vooral door

C. Cremers

Dik tevreden met deze aankoop. Goede en duidelijke informatie vooraf die in alle rust gegeven werd en vriendelijke aflevering van het product waarbij nog resterende vragen beantwoord werden.... Dik tevreden met deze aankoop. Goede en duidelijke informatie vooraf die in alle rust gegeven werd en vriendelijke aflevering van het product waarbij nog resterende vragen beantwoord werden. Makkelijk zelf op te bouwen door fijne handleiding en het geleverde product in voorgemonteerde staat.
Sauna warmt snel op en is zuinig in het gebruik.
Top!!!

1. Duidelijke communicatie in elke stap van het proces.
2. Fijne handleiding voor zelfopbouw, stap voor stap. Alles is al voorgemonteerd.
3. Zeer vriendelijke benadering van personeel. 1. Duidelijke communicatie in elke stap van het proces.
3. Zeer vriendelijke benadering van personeel.
4. Degelijke constructie van het product.
5. Zuinig in gebruik!