Hub

Goede service, snelle levering, goed product!

Goede service, goed product

In elkaar zetten had wel iets eenvoudiger mogen zijn. Tijdens de koop werd het allemaal iets simpeler geschetst.

Hans Hemeltjen

We zijn bij de vestiging in Veenendaal geweest. Zeer goed en behulpzaam geholpen, duidelijke uitleg!

No-nonsens mentaliteit. Behulpzaam, duidelijk en vriendelijk.

Van Beek

Excellent service regarding warranty

My 8 year old sauna (I use it 3 - 4 times a week) suddenly a problem with 1 carbon heater element. I am technical so took it out myself and went to Super Sauna Vlierdenseweg. Within 2 minutes the... My 8 year old sauna (I use it 3 - 4 times a week) suddenly a problem with 1 carbon heater element. I am technical so took it out myself and went to Super Sauna Vlierdenseweg. Within 2 minutes the part was exchanged for a brand new part. At home 3 minutes more and I could enjoy my Super(!) Sauna again. 10 years garantuee is really 10 yrs.! Chapeau. Love this firm.

No tips

Celen

Super! Wij zijn heel tevreden van de aankoop. Ook het zelf monteren ging prima. En nu genieten!

kwaliteit
eenvoudige montage

levering iets later dan verwacht

Saunaliefhebber

Dikke prima, zowel in de winkel in Balkbrug als tijdens de levering, informatief, meedenkend. Niets op aan te merken!

Vriendelijk en meedenkend, het was erg druk in de winkel, toch tijd genomen om goed te informeren, niet afgeraffeld.
Bij bezorging moest de jonge man zichzelf redden, geen wanklank en...
Bij bezorging moest de jonge man zichzelf redden, geen wanklank en supergeduldig bij de uitleg over wat handig was.

Ga zo door!

Toon Kanters

Ik heb een heel goed advies gehad van Ginne in Vlierden over een nieuw model dat pas in januari 2024 leverbaar zou zijn. Dat was heel interessant voor mij en dat had ik zelf nooit gevraagd omdat ik... Ik heb een heel goed advies gehad van Ginne in Vlierden over een nieuw model dat pas in januari 2024 leverbaar zou zijn. Dat was heel interessant voor mij en dat had ik zelf nooit gevraagd omdat ik geen verstand van de diverse type sauna's heb. En bovendien klopte de verwachtte levertijd ook nog volgens afspraak. Medewerker Martijn heeft alles keurig gemonteerd en uitgelegd. Dat wordt genieten!!!!

Het bijzonder goede advies van medewerkster Ginne in Vlierden.

Geen verbetering mogelijk volgens mij.

Laurens Kappelhof

Zeer bekwaam advies, meedenkend. Niet opdringerig. Ook erg flexibel, zo is levertijd op aanvraag goed aan te passen. Ook tijdens levering goede communicatie en uitleg.

vakkundig. Communicatief sterk, komt afspraken na en erg soepel bij wijzigingen

Geen verbeterpunten die mijn advies, koop en leverings-ervaring hadden kunnen verbeteren.

H. Witteveen

Geweldig, goede service en goed ingelicht

service

Marcel Ueffing

Wij zijn tevreden met de aankoop van onze sauna. Een goed en kundig advies gekregen.

Duidelijke uitleg ontvangen.

Levertijd was langer dan opgegeven. Wij hadden het fijn gevonden dat men ons hierover had geïnformeerd.

A. Nuijten

Prima! De voorlichting in de showroom in Veenendaal was goed, de koop duidelijk, de levering vriendelijk en op tijd en de montage was goed te doen. De saunabeleving kan beginnen.

Goede voorlichting
Stipte en vriendelijke levering, conform afspraak

De handleiding klopte grotendeels, maar zou nog specifieker voor mijn betreffende model kunnen. De montage was overigens goed te doen: het materiaal klopt en wijst zich ook wel vanzelf.