Wyts Gilbert

Zeer vriendelijke en duidelijke uitleg.Er wordt echt tijd gemaakt voor u.

snelle levering, duidelijke uitleg

voor ons alles oké

marc Pauwaert

Wat de verkoop en levering betreft is alles correct en zeer vlot verlopen

alles wat je moest weten voor de aanschaf is perfect uitgelegd en meegegeven

mocht de prijs daardoor niet worden beïnvloed misschien de verpakkingen iets minder bundelen waardoor minder zwaar.

Simone Paul

We hebben een Supermooie en Superfijne sauna gekocht bij SuperSauna.

Zeer uitgebreide en uitstekende informatie over de diverse sauna's en vooral de therapeutische werking ervan is beschikbaar, zowel in de folder als op internet en in de winkel. Vriendelijk en kundig... Zeer uitgebreide en uitstekende informatie over de diverse sauna's en vooral de therapeutische werking ervan is beschikbaar, zowel in de folder als op internet en in de winkel. Vriendelijk en kundig personeel.

De communicatie over het verloop van de order kan beter. Als de vermelde levertijd van 2 tot 5 weken is verstreken hoor je niets. Zelf er achteraan gegaan. Trage reactie op email. Contact met... De communicatie over het verloop van de order kan beter. Als de vermelde levertijd van 2 tot 5 weken is verstreken hoor je niets. Zelf er achteraan gegaan. Trage reactie op email. Contact met planning naderhand liep goed. Uiteindelijk na bijna 8 weken geleverd.
Tips: bij gesplitste voor en achterwand een tube kneedbaar hout in goede kleur meeleveren om de naden na montage mee te camoufleren. Er wordt de nadruk gelegd op de maat van het grootste paneel, maar het één na grootste paneel kon ook niet door de trap naar boven.

De Corte Sylvie

Super

Super vriendelijk

Volgens mail en telefoongesprek moesten ze normaal de dag ervoor komen.

Supersauna Vlierden

Samengevat
Superadvies, Superenthousiast, Supergoed, Supertevreden, en niet te vergeten: een Supermooie (infrarood)sauna.

Aanleiding en type sauna
Al een tijdje was ik op zoek...
Samengevat

Aanleiding en type sauna
Al een tijdje was ik op zoek naar een 1-persoons therapeutische infraroodsauna, aangezien ik flinke artroseklachten heb. Ik kwam uit bij de sauna Geromin 105 van Supersauna, omdat die zowel compact als ruim genoeg voor mijn lengte was.

Superadvies
Omdat ik eerder al de warmte van een infraroodsauna had ervaren, heb ik de vestiging in Vlierden niet bezocht, maar heb via een contactformulier advies gevraagd over de sauna. Naar aanleiding van mijn vragen heb ik telefonisch contact gehad met Froukje. Zij stond me op een zeer prettige en professionele wijze te woord en voorzag me van heldere informatie en een goed advies op mijn vragen.

Bestelling
Na de beantwoording van mijn vragen heb ik de sauna via de site besteld. Dat ging zeer eenvoudig met een paar muisklikken.

Levering
Ongeveer 1,5 week voor de door mij gewenste leverdatum werd ik gebeld door een enthousiaste meneer van de Supersauna planning, om de exacte leverdatum af te spreken. Hiervan kreeg is dezelfde middag nog een bevestiging per mail.

Op de dag van levering werd, zoals was bevestigd in de mail, een half uur voor levering gebeld dat de sauna eraan kwam. De sauna werd door enthousiaste en vriendelijke bezorger geleverd in 4 grote dozen.

Montage en installatie
Het in elkaar zetten van de sauna was, zoals op het informatieblad bij de levering staat, vrij eenvoudig. En ik ben niet erg handig. De handleiding is weliswaar algemeen voor het type sauna, maar goed te volgen. Wat opvalt, is de grote hoeveelheid meegeleverde schroeven in verschillende maten. In de handleiding wordt niet beschreven waar die voor nodig zijn.
En: deze tip staat ook op het informatieblad: je hebt echt 2 personen nodig voor de installatie.

Eerste servicemoment
Bij de bestelling ontbrak helaas het aroma plateau.
Ik heb dit via een mail gemeld en binnen 2 uur had ik al een bericht terug dat het ontbrekende aroma plateau z.s.m. wordt nageleverd, met daarbij welgemeende excuses voor het ongemak.

Het eindresultaat
De kwaliteit van de sauna is met 1 woord: geweldig! De afwerking is van een hoge kwaliteit en vrienden die komen kijken, of de foto’s zien, zijn onder de indruk.

Sauna-ervaring
De werking van de sauna is natuurlijk nog belangrijker!
Ik heb inmiddels al een paar sessies ervaren en vind de warmte een weldaad voor mijn lichaam.

Ik ben Supertevreden en wil Supersauna Vlierden, vertegenwoordigd door enthousiaste en kundige medewerkers, bedanken voor hun hulp en kan ze van harte aanbevelen!

De site is goed bereikbaar, is duidelijk en biedt voldoende basisinformatie. Supersauna biedt door de ruime keuze aan infraroodsauna’s een model dat perfect paste bij mijn wensen.

De site is goed bereikbaar, is duidelijk en biedt voldoende basisinformatie.

Het telefonisch contact is prettig (Froukje, vestiging Vlierden), komt professioneel over en ik heb de advisering als zeer goed ervaren. Twijfels die er van mijn kant waren, werden weggenomen. En wat erg prettig is: ik werd niet gepusht om een keuze te maken.

De beantwoording van vragen via een contactformulier of mail is eveneens snel en naar tevredenheid.

Het bestelproces is eenvoudig via de site: met een paar muisklikken maak je je keuzes.
Prettig is ook dat je kunt aangeven wat je voorkeur is, qua levering. In mijn situatie was dat enkele weken na de bestelling.
Je kunt via een aangemaakt account de voortgang van de saunabouw volgen.

Het contact met de planningsafdeling verliep prettig: enthousiaste medewerker en duidelijke afspraken gemaakt. Deze afspraken werden dezelfde middag via mail bevestigd.

Levering volgens afspraak: 30 minuten van tevoren werd gebeld, dat de sauna onderweg was.
De aflevering werd (alweer) door een enthousiaste medewerker gedaan.

Een zeer goede verpakking van de sauna, zodat deze zonder ook maar een kras, of buts bij mij thuis werd afgeleverd.

Een kwalitatief hoogwaardig product: de sauna straalt klasse uit en is alles wat ik ervan had verwacht.

De keerzijde van de goede verpakking is de grote hoeveelheid afval en niet al te goed voor het milieu en lastig af te voeren.

De handleiding is gemaakt voor de Geromin sauna serie in het...

De handleiding is gemaakt voor de Geromin sauna serie in het algemeen. In de begeleidende doos met handleiding en toebehoren, is een groot aantal schroeven in verschillende maten meegeleverd, waarvan ik het merendeel niet nodig had en ook niet stond beschreven in de handleiding waar deze voor nodig zijn.
Mogelijk kwam dat, doordat de sauna al grotendeels voorgemonteerd was?

Timothy D'hont /T-design bv

Super vriendelijke mensen, nog korte uitleg gekregen bij levering.

duidelijk prijzen en mooi website

G. Landsaat

Heldere uitleg bij aankoop en doen wat is beloofd. Montage ging erg fijn en geheel volgens afspraak

Vakmanschap

Anton Oudshoorn

Zeer klantvriendelijk en goede service

Duidelijke website en goede klantenservice

Nvt

Tom Kuijvenehoven

Goed alleen slecht te bereiken

veel verschillende soorten en veel voorbeelden

beter bereikbaar zijn telefonisch elke dag van de week

Patrick Lablans

Wat een fijn bedrijf is SuperSauna Veenendaal. Na een bijzonder prettig adviesgesprek hebben we besloten hier onze IR-sauna aan te schaffen. We konden op een willekeurige zaterdagmiddag zonder... Wat een fijn bedrijf is SuperSauna Veenendaal. Na een bijzonder prettig adviesgesprek hebben we besloten hier onze IR-sauna aan te schaffen. We konden op een willekeurige zaterdagmiddag zonder afspraak “proefzitten” en achteraf nam de verkoper ruim de tijd om een goed advies te geven. Niet om het meest dure pakket “aan te smeren”, maar juist om naar onze wensen te luisteren en een passende aanbieding te doen.
Een aantal weken later de sauna telefonisch besteld (via de site in een winkelmandje plaatsen kon ook, maar dat vond ik toch een beetje gek…), waarna een hele vriendelijke dame de bestelling in orde maakte. De levertijd was bijzonder snel en ook de levering verliep vlekkeloos. Er werd duidelijk gecommuniceerd over de leverdatum, waarna de chauffeur de (slechts) 3 pakketten op zijn plek zette. Na wat montage-advies is het nu aftellen tot de verbouwing ver genoeg is om de sauna te plaatsen. En dat kan niet snel genoeg gaan!

Wat een topbedrijf! Vriendelijk personeel, duidelijke communicatie, een zeer schappelijke prijs en zeker geen vervelende verkooppraatjes. Absoluut een aanrader!

Goede communicatie, vriendelijke medewerkers, bijzonder goede prijs-/kwaliteitverhouding.