Rambour Nino.

Superservice

Correcte afhandeling ,vriendelijke en uitgebreide uitleg.
Prijs.

Geen.

Mellendijk G.J.

Fijn geholpen en heel blij met de Infra rood cabine

Prima uit leg welke cabine het beste bij ons past.

N.V.T.

Verschueren - Vink

Topbedrijf met topmonteurs, vriendelijk behulpzaam

Mooie sauna’s , werken heel netjes.

Die zie ik niet direct

G.J.

Goed en professioneel geholpen in Veenedaal.

We konden zelfs even een infrarood sauna ter plaatse proberen. Geweldig .

Niets dat ik kan bedenken. Of het moet zijn een locatie in de buurt van Rotterdam.

P. Bigot

Fijne verkoopster geen ge-push gewoon rustig rond kunnen kijken en goede professionele uitleg

Rustig en vakkundig geholpen mooie showroom

Hans Brouwer

Prettig geholpen in de showroom in Vlierden, de Valero 165+ is lekker snel geleverd. I.vm. smalle trap doorgang is de achterwand precies doormidden gezaagd, dit is erg professioneel gedaan. Na... Prettig geholpen in de showroom in Vlierden, de Valero 165+ is lekker snel geleverd. I.vm. smalle trap doorgang is de achterwand precies doormidden gezaagd, dit is erg professioneel gedaan. Na samenbouw (stevige constructie, niet alleen doorzagen) is de zaagnaad niet zichtbaar. (Afdeklatjes dus niet nodig) Bankje wel plaatsen voordat je de tweede zijwand plaatst! (Klopt niet met handleiding). Uitpakken en verpakking afvoeren koste de meeste tijd. Sauna werkt prima, maar nog weinig ervaring.
Supersauna, thanks.

Goede uitleg, pdf met informatie beschikbaar,

Frans Rutten

Showroom met veel keuze, geweldig zo voorkom je een foute keuze gemaakt te hebben, goed uitleg , afspraken komen stipt na en dan de levering incl plaatsing, gewoon geweldig geen enkele opmerking

showroom, uitleg, bezorging en plaatsing

zou het niet weten

Melissa Weij

We zijn heel erg fijn te woord gestaan in Veenendaal, geen gepush. De sauna op afroep besteld daardoor. Toen de ruimte klaar was definitief besteld en binnen een week was hij binnen. Inderdaad... We zijn heel erg fijn te woord gestaan in Veenendaal, geen gepush. De sauna op afroep besteld daardoor. Toen de ruimte klaar was definitief besteld en binnen een week was hij binnen. Inderdaad gemakkelijk in elkaar te zetten met zijn tweeën. Ziet er niet alleen prachtig uit maar het is ook echt genieten.

Goed advies, betrouwbaar

Telefonisch slecht te bereiken, maar via mail heel snel een reactie

Martien Friesen

Prima uitleg door Fraukje !

Prettig contact. Zeer duidelijk advies

M.J.J. van der Heijden

We zijn 2x in de winkel in Veenendaal geweest en zijn daar prima geholpen door deskundig personeel. De bestelling en de levering van de sauna verliep soepel en volgens afspraak. We kregen nog een... We zijn 2x in de winkel in Veenendaal geweest en zijn daar prima geholpen door deskundig personeel. De bestelling en de levering van de sauna verliep soepel en volgens afspraak. We kregen nog een gratis upgrade omdat het door ons bestelde type inmiddels verbeterd was. De sauna was met 2 handige mannen prima zelf in elkaar te zetten. We kregen goede handleidingen en alles paste precies in elkaar. Voor vragen was het bedrijf altijd bereikbaar en bereid tot uitgebreide verdere uitleg. We zijn heel blij met onze sauna en bevelen SuperSauna aan iedereen aan.

Deskundigheid, veel keuze.

Nederlandstalige (en uitgebreidere) handleidingen meteen meeleveren. Overigens werden deze per omgaande verstrekt toen Ik SuperSauna belde met vragen.