Keijzer

Goede en vriendelijke ontvangst in de showroom, duidelijke uitleg, gelijk sauna besteld, hoefde niet ( gedeeltelijk) vooruit te betalen! Afgeleverd binnen verwachte termijn, keurige bezorger die... Goede en vriendelijke ontvangst in de showroom, duidelijke uitleg, gelijk sauna besteld, hoefde niet ( gedeeltelijk) vooruit te betalen! Afgeleverd binnen verwachte termijn, keurige bezorger die tips gaf voor de installatie die we zelf gingen doen!

Klantvriendelijk, goede service

Geen verbeter tips nodig!

Smaling

Aangekomen bij de locatie waren we nog niet echt overtuigd (locatie Veenendaal, hadden iets op industriegebied verwacht), maar bij binnenkomst bleek het een mooi uitgebreide showroom te zijn.... Aangekomen bij de locatie waren we nog niet echt overtuigd (locatie Veenendaal, hadden iets op industriegebied verwacht), maar bij binnenkomst bleek het een mooi uitgebreide showroom te zijn. Duidelijk uitleg gehad, nog even mogen proefdraaien met kleding aan🥵. De koop gesloten. 2 maandjes later pakket geleverd. Was goed te doen dit zelf te monteren. Kortom: enthousiaste beoordeling.

Goede uitleg, duidelijke antwoorden op onze vragen.

Evt. Meer personeel op de zaterdagen. Nu kregen we met groep tegelijk uitleg. Ging ook prima.

Vanwynsberghe Dorine

Goede ervaring aangekocht in Roeselare

Duidelijkheid over het product

Mss op zaterdag toegankelijk

Luc lauwer

Zeer vriendelijke verkoper, hij nam echt de tijd om alles goed uit te leggen

Vooral de vriendelijkheid was voor mij een zeer groot pluspunt, want als dit niet zo had geweest dan zou ik ook niet over zijn gegaan tot aankoop van een infrarood cabine waar in enorm tevreden over... Vooral de vriendelijkheid was voor mij een zeer groot pluspunt, want als dit niet zo had geweest dan zou ik ook niet over zijn gegaan tot aankoop van een infrarood cabine waar in enorm tevreden over ben trouwens.

Probeer correcter te zijn over wanneer de klant zijn product geleverd krijgt.

Manon God

Heel prettig en service gericht. Zowel bij verkoop winkel, backoffice, leveren als de mannen die de sauna hebben gebracht. Even wat extra info, keurig de dozen aangewezen wat erin zit, vriendelijk... Heel prettig en service gericht. Zowel bij verkoop winkel, backoffice, leveren als de mannen die de sauna hebben gebracht. Even wat extra info, keurig de dozen aangewezen wat erin zit, vriendelijk en ontspannen.

Klantvriendelijkheid, kennis, toelichting, meedenken met de klant vooral in mogelijkheden.

Kan er ben geen bedenken.

Guido

Zeer tevreden met onze aankoop. Duidelijke omschrijving en dus makkelijk te monteren.

Mooi product en makkelijk te monteren

Niks op aan te merken

Janneke van den Eerenbeemt

Prachtige en betaalbare producten!

Een echte specialist, uitgebreide informatie beschikbaar.

Levering tussen 2-6 weken. Wanneer een meer nauwkeurige inschatting bekend wordt tijdens het proces, dit melden aan de klant. Vanaf de 2 weken na bestellen, zit je in een soort ongeduldige... Levering tussen 2-6 weken. Wanneer een meer nauwkeurige inschatting bekend wordt tijdens het proces, dit melden aan de klant. Vanaf de 2 weken na bestellen, zit je in een soort ongeduldige wachtstand.

Hub

Goede service, snelle levering, goed product!

Goede service, goed product

In elkaar zetten had wel iets eenvoudiger mogen zijn. Tijdens de koop werd het allemaal iets simpeler geschetst.

Hans Hemeltjen

We zijn bij de vestiging in Veenendaal geweest. Zeer goed en behulpzaam geholpen, duidelijke uitleg!

No-nonsens mentaliteit. Behulpzaam, duidelijk en vriendelijk.

Van Beek

Excellent service regarding warranty

My 8 year old sauna (I use it 3 - 4 times a week) suddenly a problem with 1 carbon heater element. I am technical so took it out myself and went to Super Sauna Vlierdenseweg. Within 2 minutes the... My 8 year old sauna (I use it 3 - 4 times a week) suddenly a problem with 1 carbon heater element. I am technical so took it out myself and went to Super Sauna Vlierdenseweg. Within 2 minutes the part was exchanged for a brand new part. At home 3 minutes more and I could enjoy my Super(!) Sauna again. 10 years garantuee is really 10 yrs.! Chapeau. Love this firm.

No tips