Peter Damen

Goede uitleg in de showroom in Veenendaal

Helder

Dozen kleiner maken. Zijn niet te tillen (ook beter voor je personeel)

J. Andringa

Heel prettig. Duidelijke uitleg over de sauna's en ze gaven veel tips tijdens mijn bezoek in de showroom. Ze lieten mij ervaren welke verschillende sauna's ze hadden en daar heb ik een goede keuze... Heel prettig. Duidelijke uitleg over de sauna's en ze gaven veel tips tijdens mijn bezoek in de showroom. Ze lieten mij ervaren welke verschillende sauna's ze hadden en daar heb ik een goede keuze gemaakt. Heel blij met mijn aankoop bij dit bedrijf!

Prettig contact. Ze konden mij alles vertellen over de sauna's en lieten het mij ook ervaren. Snelle levering. Komen op de afgesproken tijd. De onderdelen van de sauna zijn zeer goed en veilig... Prettig contact. Ze konden mij alles vertellen over de sauna's en lieten het mij ook ervaren. Snelle levering. Komen op de afgesproken tijd. De onderdelen van de sauna zijn zeer goed en veilig verpakt.

Het zelf installeren viel mij tegen. De handleiding die bij de sauna zat was niet specifiek voor mijn sauna. Daardoor moesten we zelf veel uitzoeken. Is het een idee om echt voor elke sauna... Het zelf installeren viel mij tegen. De handleiding die bij de sauna zat was niet specifiek voor mijn sauna. Daardoor moesten we zelf veel uitzoeken. Is het een idee om echt voor elke sauna specifiek een handleiding en anders een filmpje te maken? Uiteindelijk hem wel zelf in elkaar kunnen zetten en diezelfde avond nog kunnen gebruiken.

Decloedt eddy

Zeer correct en vlotte levering

Nee

Jantien Schoor

Super

Eerlijke informatie, snel en vriendelijk.

Iets uitgebreidere montage filmpje.

Helmholt

Net nieuwe sauna, zijn er erg blij mee

Netjes afgewerkt

Geen beschrijving

J.Withagen

Vanaf ons eerste bezoek aan de shop in Veenendaal allemaal prima. Geen poespas, goede tips.Keurig op tijd,eerder nog geleverd. Vakkundig en zorgvuldig verpakt,ontbrak aan niks.Het in elkaar zetten,... Vanaf ons eerste bezoek aan de shop in Veenendaal allemaal prima. Geen poespas, goede tips.Keurig op tijd,eerder nog geleverd. Vakkundig en zorgvuldig verpakt,ontbrak aan niks.Het in elkaar zetten, eerst lezen voordat je begint en dan is het een fluitje van een cent.Past allemaal precies,goed afgewerkt. Was er s’avonds ook aan toe, dus kwam goed uit. Fijne Kerstdagen.

Sterk punt is dat er geen minpunten zijn

Schiet mij zo gauw niks te binnen

L.J. van Baalen

Ik ben zeer tevreden over de geleverde informatie en de service. Toen ik belde met de klantenservice over een montagevraag (ik kon de handleiding niet vinden) kreeg ik direct een nog niet in... Ik ben zeer tevreden over de geleverde informatie en de service. Toen ik belde met de klantenservice over een montagevraag (ik kon de handleiding niet vinden) kreeg ik direct een nog niet in productie zijnde nieuwe uitgave van de handleiding per mail toegestuurd. Daarmee lukte de montage prima. In de nieuwe handleiding staat nog wel een foutje: bij punt 6 van de opbouwinstructie staat “let erop dat u het ventilatieschuifje achter in de cabine plaatst”, terwijl op de foto duidelijk zichtbaar is dat het schuifje aan de voorkant moet zitten. Ik heb dit ook telefonisch aan de klantenservice gemeld zodat het nog aangepast kan worden voor de definitieve druk van de handleiding.

Het betreft de sauna trendy 2

Prima service, vriendelijk personeel en bovendien goed apparaat

Handleiding aanpassen (zie opmerking bij referentie)

Fenny Timmerman

Goede telefonische informatie van deskundige en vriendelijke dame, die alle tijd nam en goed advies gaf.

Uitvoerige informatie in duidelijke taal beschreven.

Chauffeur/monteur vond ik deskundig en vriendelijk. Snelle werker en erg behulpzaam.

L. Hegeman

Zeer vriendelijk ontvangen en een prima uitleg gekregen.

Vriendelijke service en de cabine is eenvoudig in elkaar te zetten, is netjes afgewerkt en past goed in elkaar. Prima Prijs/kwaliteit verhouding.

Het snoer aan de cabine is wat aan de korte kant.

Rambour Nino.

Superservice

Correcte afhandeling ,vriendelijke en uitgebreide uitleg.
Prijs.

Geen.